lnasm Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei! Prøvd å søke litt, men fant lite, så får spørre her Noen som har erfaring med Smartprodukter.no? Vurderer et kjøp av en scanner da de selger den jeg skal ha billigst. Så takk for svar! Andy Lenke til kommentar
avo Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Bra erfaring med smartprodukter - har levert som avtalt, og prisene er ofte gode, men ikke alle produkter er topp kvalitet. Du får det du betaler for... Lenke til kommentar
lnasm Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Hei! Takk for svar, nei, skjønner det, men om jeg kjøper en Ar-108 scanner der, til 699,- eller til 799,- et annet sted har vel ikke så mye å si utenom at jeg får den billigere Takk for svaret! Da er scanner bestilt.. Andy Lenke til kommentar
Anita W. Thon Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Firmaet har null serviceansvar for sine kunder. Stenger telefonen hele dagen, Svarer aldri på Mail eller kontaktinformasjon innen 24 t i grunnen svarer den aldri!,. Du får kjøpt noe 1. gang, men går noe istykker og du trenger hjelp, er det slutt med kontakt og kundeservice. Hilsen 80åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå