Arnageddon Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Heisann! Noen som kan hjelpe meg med tilkobling av printer med usb utgang/kabel til en router med ethernet inngang. Kan jeg bruke en adapter som denne TRENDnet? De tekniske jargonene er ikke alltid like enkle å forstå i slike forum Og jeg er temmelig grønn. Så dersom noen har den rette eller en bedre løsning hadde det vært supert med en link til et faktisk produkt. Tror den adapteren som jeg har lagt link til kun er en USB1.1, ikke USB2. Gjør dette noe når jeg kun har tenkt å bruke den til en printer? Printeren er en eldre HP Deskjet 930c og routeren er en Netgear 54 Mbps Wireless Router (WGR614) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Heisann! Noen som kan hjelpe meg med tilkobling av printer med usb utgang/kabel til en router med ethernet inngang. Kan jeg bruke en adapter som denne TRENDnet? De tekniske jargonene er ikke alltid like enkle å forstå i slike forum Og jeg er temmelig grønn. Så dersom noen har den rette eller en bedre løsning hadde det vært supert med en link til et faktisk produkt. Tror den adapteren som jeg har lagt link til kun er en USB1.1, ikke USB2. Gjør dette noe når jeg kun har tenkt å bruke den til en printer? Printeren er en eldre HP Deskjet 930c og routeren er en Netgear 54 Mbps Wireless Router (WGR614) jeg tviler på at det vil fungere, slik som jeg leser det er den dongelen der rett og slett et usb-nettverksadapter og jeg tviler på at printeren din takler det. du trenger noe slikt som dette netgear wgps606 printserver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå