Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sinnsykt fornøyd med telefonen, men jeg har et problem! Hvordan åpner jeg pdf-dokumenter? Har lastet ned adobe sin egen app, men når jeg prøver å åpne et pdf-dokument skjer det ingen ting.....hva bruker dere andre her inne??

den innebygd thinkfree office skal jo funker...

Lenke til kommentar

Sliter også med batteritiden. Tok en sjekk i natt, og etter 7 timer på nattbordet med WiFi på falt batteriet fra 93 til 23%... Ingen synking, ingen mottatte meldinger eller noen annen aktivitet... På batteri-historikken vises kun "Android system" baren, alle andre har nada aktivitet. Fantastisk irriterende, noen som har noen gode råd til hvordan få opp batteritiden? (Kjører standard I9000XXJF3, ikke roota)

Lenke til kommentar

Sliter også med batteritiden. Tok en sjekk i natt, og etter 7 timer på nattbordet med WiFi på falt batteriet fra 93 til 23%... Ingen synking, ingen mottatte meldinger eller noen annen aktivitet... På batteri-historikken vises kun "Android system" baren, alle andre har nada aktivitet. Fantastisk irriterende, noen som har noen gode råd til hvordan få opp batteritiden? (Kjører standard I9000XXJF3, ikke roota)

har ikke så store batteri problemer som deg. Men er likt for meg at det synker for fort når den ikke er i bruk, og det er Android systems jeg også får opp som syndebukken. Håper noen vet hva vi kan gjøre for å fixe dette. :)(har også JF3 unroota)

Lenke til kommentar

Hva er batteritiden når alle tillegsfunksjoner er slått av (WiFi, 3G osv), skjermstyrken skrudd ned på et behagelig nivå og man kun bruker den til å sende meldinger og ringe i ny og ne? Noen som har testet?

Tja, omtrent 2-3 dager...

Min holder lenger enn det med sånn bruk. Varer 2-3 dager med min bruk nå og den inkluderer mer enn bare noen tekstmeldinger og litt ringing. Gjennom natten bruker den ca 2% på 9 timer.

Lenke til kommentar

Hva er batteritiden når alle tillegsfunksjoner er slått av (WiFi, 3G osv), skjermstyrken skrudd ned på et behagelig nivå og man kun bruker den til å sende meldinger og ringe i ny og ne? Noen som har testet?

Sliter som sagt med batteriet, og klarer ikke en full dag (12-13 timer) med den bruken du beskriver. Men det virker som jeg har vært "uheldig" med batteriet eller noen innstillinger eller noe, ser andre har myyye bedre batteritid.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem, har lagt inn flere videofiler på Galaxyen min og selve avspillingen osv. har fungert ypperlig. Problemet er at jeg ikke klarer å slette filene fra det interne telefonminnet, dvs. jeg sletter dem fra telefonen via videospilleren men jeg merker at jeg mangler lagringsplass. Har også prøvd å fjerne dem fra Kies og ved å manuelt søke opp videomappen, men jeg finner ingenting. Any ideas?

Edit: Tok meg to timer, men jeg fant ut av det:

Programmer-Mine filer-DCIM-Camera

Pokker så vanskelig det skulle være, tusen takk for hjelpen forresten :hrm:

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Trenger Manuellt oppsett for ludomobil,fikk det til å fungerer før jeg oppgraderte til jg5,men ikke etterpå..

Her er mitt Ludo-oppsett som fungerer knirkefritt:

Navn: Ventelo Internett

APN: internet.ventelo.no

Proxy: Ikke angitt

Port: 9201

Brukernav: Ikke angitt

Passord: Ikke angitt

Server: Ikke angitt

MMSC: Ikke angitt

MMS proxy: Ikke angitt

MMS-port: Ikke angitt

MCC: 242

MNC: 01

Godkjenningstype: Ingen

APN-type: internet

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer å koble til Kies på PC mens LauncherPro er aktiv?

Får bare beskjed om at "PC-tilkobling er bare aktiv i ventemodus.  Lukk programmer som kjører."

Slår jeg av LauncherPro, virker det som normalt.

Dette er helt normalt, TWlauncher må være den aktive launcheren for at Kies skal fungere.

Rottweilerhannen: Åjada, ga opp den for lenge sia ;) Helt klart to forskjellige verdener, og jeg går aldri tilbake ^^

tusen takk til dere for info...

men hvordan og hvor får man slått av LauncherPro??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...