larhog Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvilke land har telefon blitt lansert i per til nå? Har sverige fått den? eller evt andre nærliggende land? Mener å ha lest at Nederland har fått den, ellers vet jeg ikke hvilke andre land som pr. idag har fått den her i europa. Hadde faktisk et lite håp om at telefonen skulle være tilgjengelig her i norge idag, men neida ja, hadde det jeg også.. Virkelig.. men neida.. har vært helt låst til denne, må ærlig innrømme at jeg har begynt å se meg om etter annet nu.. Har ikke tålmodighet til å vente en hel måned Det er ikke så mye annet å velge i hvis du skal android, du har jo HTC Desire som er veldig populær, men jeg skal klare å stå løpet ut PS. Hvis 1.Juli er dato'en så er det bare 3 uker til det. hehe, ja.. men tre uker er akkurat 2 uker og 6 dager for mye for min del.. Men for en gangs skyld, skal jeg holde ut og klare det! Virkelig interessert i denne telefonen. Desire er utelukket uansett. Måtte evt blitt X10 eller milestone av alt. Lenke til kommentar
larhog Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Rimelig sikker på at den kommer etter 1.Juli. Sett flere nå som har bekreftet 5-7.Juli. Hvorfor skal det være så sabla vanskelig å få lansert den her, når det er lansert så mange andre steder? Og hva med Sverige, eller andre nært-liggende land, kommer release til å bli tidligere hos dem? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Merkelig å utsette det så på tampen i 3 uker, skulle tro nettbutikker spekulerte hardt i at folk kjøpe før ny info kom! Men uansett har jeg nå bestemt meg å vente på følgende: - finalproduct reviews - brukertilbakemeldinger - 16GB utgave - Utragbar qwerty utgave - At TomTom lanserer for Android (ikke nødt) - Froyo (men ser ann det andre) Endret 10. juni 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
larhog Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Merkelig å utsette det så på tampen i 3 uker, skulle tro nettbutikker spekulerte hardt i at folk kjøpe før ny info kom! Men uansett har jeg nå bestemt meg å vente på følgende: - finalproduct reviews - brukertilbakemeldinger - 16GB utgave - Utragbar qwerty utgave - At TomTom lanserer for Android (ikke nødt) - Froyo (men ser ann det andre) Hvis man skal begynne å spekulere i tid her, hvor lang tror du dette tar, når Froyo og qwerty skal integreres i tillegg? Snakker man måneder, uker senere eller hva? Endret 10. juni 2010 av larhog Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Froyo rundt november / desember tipper jeg. Qwerty sikkert etter årsskiftet. God tur! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Merkelig at det skal ta så lang tid å få ut en utgave med qwerty 3 måneder for 16GB utgave da? Endret 10. juni 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Litt på siden, men hadde denne telefonen hatt blitz og uttrekkbart full-QWERTY ville det vært drømmemobilen. Er det noen som vet om en slik telefon (stor, god skjerm, Android, bra kamera m/ blitz, uttrekkbar QWERTY) vil komme i nær framtid? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Småtest fra den gamle redaksjonen til amobil.no http://www.mobili.no/nyheter/lyntest-av-samsung-galaxy-s/ Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=30155&table=PRODUCT Endelig noen med en bekreftet dato, selv om det er lenge til skal jeg holde løpet ut! Og play selger telefonen for 4400,- med grovt regna valuta.. + gratis frakt atm. Dog ikke på lager der ennå. Endret 11. juni 2010 av Albatron Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Lanseringsdatoen i England er nok 150610 (forventet levering). http://www.engadget.com/2010/06/11/samsung-galaxy-s-taking-uk-pre-orders-vodafone-promises-june-15/ Skjønner ikke hvorfor Norge alltid er sist i køen Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Lanseringsdatoen i England er nok 150610 (forventet levering). http://www.engadget.com/2010/06/11/samsung-galaxy-s-taking-uk-pre-orders-vodafone-promises-june-15/ Skjønner ikke hvorfor Norge alltid er sist i køen Jeg sendte mail til Samsung Norge og spurte når telefonen er i salg her i Norge, og her er svaret jeg fikk. Hei Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic. Vi har ikke fått noen eksagt dato når denne modellen kommer. Den vil komme i løpet av Juni/Juli. Med vennlig hilsen Samsung support Samsung support Tel: 815-56 480 Hjemmeside www.samsung.no Samsung Electronics Nordic Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det noen som vet om en offisiell spesifikasjon som viser hvor mye minne denne telefonen får. Har lest om folk i Singapore som har fått den, og den har kun 256 og ikke 512 minne som er blitt sagt. Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Står på Samsung Norge og alle andre nettbutikker at den har 512mb RAM. 256mb var en tidlig prototype, mens de som kommer i salg nå skal ha 512mb minne. Noen som vet når den kommer på lager hos Play.com? Og om det lønner seg å bestille derfra. Lenke til kommentar
larhog Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Selv så har jeg lurt en del på det også. Men går da det ann i senere tid å få konvertert til norsk med senere oppdateringer av android? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det lønner seg nok ikke å bestille fra play.com Lenke til kommentar
larhog Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Økonomisk, eller bruks-messig? Lenke til kommentar
1vycanismajoris Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 i følge mobilen.no Vi fikk også vite at Galaxy S kan streame video til en DLNA-mottaker i HD-oppløsning, og at telefonen i tillegg har HDMI-utgang for kablet tilkobling til HD-TV. HDMI utgang?? en kommentar fra mobilen.no.. "Hei! Det er ingen HDMI-port på Galaxy S, men Samsungs porteføljeansvarlige sa under lanseringen at du kan ta ut HD-signal via microUSB-porten. Jeg antar at det betyr at det er mulig å bruke en adapter. Men den som lever får se. Om et par uker skal telefonen være i salg PS. Samsung opplyser også at de har gjort en endring på hardwaren i siste sekund. Det betyr at telefonen ikke får et glass som er buet helt nederst, slik det var på telefonene som ble vist i Zurich. I stedet blir det et helt flatt glass, som skal være sterkere enn det buede." noen som vet om den har flatt/buet glass eller plast skjerm? Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det er andre gang jeg har hørt at den ikke lenger har den buen, men jeg husker ikke hvor jeg så det sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå