sp0 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Samtidig, er det noe man kan gjøre for å rette opp i problemene med telefonen? Mulig det er svart på tidligere et eller annet sted i denne 88 siders lage tråden, men det vil ta unødvendig lang tid å lese igjennom samtlige innlegg .. =) Jeg kjører nå Android 2.2 (JPC) uten noen form for lag-fix. Telefonen fungerer helt strålende i forhold til da jeg fikk den. Ikke merket noe lag overhode (ikke ved installasjon av apps fra market engang (!!)). I tillegg er det endel nye funksjoner som er veldig kjekke til daglig bruk. F.eks. Flash 10.1 ferdig i OS'et. Holder man inne power-knappen kan man velge å skru av datatrafikk (no more APNdroid). Når man drar ned rullgardin-lista har man mulighet til å skru av og på auto-rotasjon (denne bruker jeg mye når jeg ligger i senga/på sofaen). Og internett-leseren fungerer uten noe lag og er mye kjappere enn tidligere. GPS har jeg ikke testa, da den har fungert bra tidligere for meg, men det sies at den skal ha blitt mye bedre for de som har hatt problemer. Derfor, JA det er så absolutt mulig å fikse problemene. Du kan gjøre det selv allerede nå - eller du kan vente noen uker å få det offisielt. Selve designet på telefonen er det nok ikke så mye å få gjort med (referer til de som er venstrehendte og apple-fans ) Dersom du liker å stille inn ting til å bli ditt eget og fikle litt med innstillinger, passer denne telefonen utmerket for deg. Hvis du bare skal ha en kul touch-telefon som fungerer uten noe mulighet for innstillinger, så er det nok bare å stille seg i kø ett par mnd. å vente på iPhone 4 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 min er iallefall treg som sirup nå, og suger batteri. Ble jo anbefalt og ikke kjøre task killer... Håper 2.2. kommer snart og løser dette. Spørsmål: Under location and security i settings: Hva er Mobile tracker? 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hva er batteritiden på Galaxy S? Med moderat bruk og alt av 3G og Wifi slått av? Har veldig lyst til å kjøpe nå! Og hvor får jeg kjøpt telefonen gunstigst? Er villig til å betale noen tusen liksom, men hva er best med tanke på abonnement osv? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 -iL-: Tyverisporing, se mer på www.samsungdive.com Btw så kjører jeg selv JM2, og har så og si null lagg og bra batteritid. Med JF3 som jeg hadde hadde jeg masse lagg og ikke like bra batteritid. Hestekølle: Jeg veit ikke uten 3g og wifi, men jeg kjører med 3g og wifi på hele tiden, og jeg er oppe i 2 døgn. med fremdeles over 20% igjen, moderat brukt. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ang alarmer jeg har nevnt før: Nå har jeg hatt flere episoder der alarmen ikke har gått av, og jeg har avinstallert alt av appkillere. Også andre steder er dette et problem: "The alarm failed again this morning and it does seem to be alarms that are set up the previous night for the next morning that don't work - as though when the phone clock/date system moves into another day it affects the alarm. A very minor thing on a great phone but still bloody annoying all the same." Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ser nå at det er Netcom og Djuice som har det beste tilbudet: https://shop.netcom.no/mobil/samsung/i9000-galaxy-s http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=i9000Telenor.no&aboId=527 Hva anbefaler dere? Hos netcom koster det 99 øre å ringe til andre nett men da går også totalprisen ned. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har sett tilbudet hos djuice, og synes det ser ut som et veldig bra tilbud. For meg er ikke NetCom aktuelt uansett, de gir rett og slett ikke dekning på steder jeg er mye. PS: Sjekk ut med djuice Phone 175 og mobilsurf, se i kontrakten på hva månedsprisen blir.. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har sett tilbudet hos djuice, og synes det ser ut som et veldig bra tilbud. For meg er ikke NetCom aktuelt uansett, de gir rett og slett ikke dekning på steder jeg er mye. PS: Sjekk ut med djuice Phone 175 og mobilsurf, se i kontrakten på hva månedsprisen blir.. Føler også at om jeg skal kjøpe blir det hos djuice. Ringer ikke så mye, men når jeg ringer kand et bli dyrt med netcom sine priser. Ser djuice har makspris pr. dag om man ikke har datapakken, hva betyr det? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Leste du ikke hva jeg skrev? Sjekk ut kontrakten med hva pris pr. mnd blir med Phone 175 og mobilsurf.. Det er en deal så god at det er bare å bestille på flekken! Kontrakten er det gjeldende dokumentet vet du.. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Synes ikke siliconcases er noe fine uansett Ødelegger looken. Jeg kjører naken, ikke engang noen screenprotector. edit: Kunne dog tenkt meg en fancy batteriplate/bak-cover. PDAir.com har et godt utvalg av lommer og deksler til telefonen. Selv bestilte jeg denne lommen og denne skjermbeskyttelsen. Bestilte for to uker, og fikk pakka i Posten, tidlig denne uken. Gratis frakt og null fortolling er deilig. Redigert: Redigerte noe tekst, samt la til noen bilder; om det skulle være av interesse. Endret 2. september 2010 av Teds 1 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ang alarmer jeg har nevnt før: Nå har jeg hatt flere episoder der alarmen ikke har gått av, og jeg har avinstallert alt av appkillere. Også andre steder er dette et problem: "The alarm failed again this morning and it does seem to be alarms that are set up the previous night for the next morning that don't work - as though when the phone clock/date system moves into another day it affects the alarm. A very minor thing on a great phone but still bloody annoying all the same." Hvilken firmware versjon har du? Jeg har JF5 og bruker vekkerklokken hver uke dag, og jeg har aldri hatt noen problemer med dette. Bruker advanced task killer på min telefon. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ser av tidligere diskusjon at man muligens ikke kan bruke enkeltbilder som bakgrunner på hver, eksterne hjemmeskjerm. Med andre ord vil bilder da strekkes avhengig av hvor mange Home-skjermer man har? Er ikke dette en smålig idotisk måte å gjøre det på? Hva vil i så tilfelle dimensjonene bli ved å ha tre Home-skjermer? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nei, bildet blir 'cropped'. Du velger ut et utsnitt som blir vist. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ang alarmer jeg har nevnt før: Nå har jeg hatt flere episoder der alarmen ikke har gått av, og jeg har avinstallert alt av appkillere. Også andre steder er dette et problem: "The alarm failed again this morning and it does seem to be alarms that are set up the previous night for the next morning that don't work - as though when the phone clock/date system moves into another day it affects the alarm. A very minor thing on a great phone but still bloody annoying all the same." Hvilken firmware versjon har du? Jeg har JF5 og bruker vekkerklokken hver uke dag, og jeg har aldri hatt noen problemer med dette. Bruker advanced task killer på min telefon. Har JF5. Må være en bug hos noen, men flere snakker om dette på ulike forum. Satser på at det ordner seg på Android 2.2. Jeg har heller ikke roota eller tweaket på noe vis. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Synes nå mitt etui fra iutstyr er ganske bra jeg eller hva? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nei, bildet blir 'cropped'. Du velger ut et utsnitt som blir vist. Jo, men dette vil jo gå utover oppløsningen på bildet(?) Uansett; da man med tre Home-skjermer vil ha en i midten som "deler" på de to ytterste vil man aldri kunne konstruere et tredelt bilde hvor hvert bilde ligger på hver sin Home-skjerm - selvfølgelig nok. Likevel vil den optimale oppløsningen være 960x800; og igjen - er noen interesserte: Wallpapers 960x800. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ang alarmer jeg har nevnt før: Nå har jeg hatt flere episoder der alarmen ikke har gått av, og jeg har avinstallert alt av appkillere. Jeg hadde et problem med alarmen,klokka gikk ikke fram når skjermen låste seg. Når jeg satte tlf til ikke å bruke lås systemet med punkter, men den der du bare føre fingeren over skjermen, da virker alarmen godt. Har jg5. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 forsatt ingen info om når i september android 2.2 kommer til galaxy s? jeg har lest rykter at android 3.0 kommer i høst,tror dere at jeg kan oppgradere min galaxy s med android 3.0? Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ang alarmer jeg har nevnt før: Nå har jeg hatt flere episoder der alarmen ikke har gått av, og jeg har avinstallert alt av appkillere. Jeg hadde et problem med alarmen,klokka gikk ikke fram når skjermen låste seg. Når jeg satte tlf til ikke å bruke lås systemet med punkter, men den der du bare føre fingeren over skjermen, da virker alarmen godt. Har jg5. Har satt den på uke-ringing - alle hverdager - så får vi se om den takler det. :-) Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Sinnsykt fornøyd med telefonen, men jeg har et problem! Hvordan åpner jeg pdf-dokumenter? Har lastet ned adobe sin egen app, men når jeg prøver å åpne et pdf-dokument skjer det ingen ting.....hva bruker dere andre her inne?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå