borchgrevink Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Da er den på lager hos Komplett og MPX blant annet.. Ikke ennå.... Kanskje i morgen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599085&cks=ASS&assoc=20ACC316-0E63-43E2-9BBE-D2583A1CB52E Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nææh, Prisguiden påstår den er på lager, men selve nettsiden til komplett og MPX sier at den fremdeles er ubekrefta den 10. juni.. Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 http://www.elprice.no/tele/mobil-samsung/samsung-i9000-galaxy-s-black-gt-i9000hkdxe Lagt ut hos elprice med ubekreftet dato. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Nææh, Prisguiden påstår den er på lager, men selve nettsiden til komplett og MPX sier at den fremdeles er ubekrefta den 10. juni.. Ja ja da er den ikke langt unna... Endret 9. juni 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Men hvis den kommer i morgen er jo det forholdsvis tidlig. Har lest og sett flere reviews som mente den ville komme nærmere juli... (vet ikke hvorfor) Men om komplett og.l. skulle få den i morgen ville jeg vel tro at også andre butikker har den på lager snart, lignende lefdal osv. Jeg venter på at den skal dukke opp hos Chess. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg har lest en del reviews etc, og diverse rykte tekster, og der har det stått at telefonen skulle komme til europa rundt juli, dette ble antydet i mai måned. Nå som vi er i juni, ser jeg at folk mener den skal komme alt fra i morgen til en gang i juli, så det er ikke noe som er sikkert. Så vi får se hva morgen dagen bringer, jeg håper den kommer i morgen, så kanskje jeg har den til fredag, og kan kose meg i helgen Jeg lurer på hvordan prisguiden kan vite om varen er på lager, når selve nettsidene sier ubekreftet 10. denne måneden. Endret 9. juni 2010 av ICS-FD Lenke til kommentar
larhog Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Da er den på lager hos Komplett og MPX blant annet.. EDIT: leste forrige side.. Endret 9. juni 2010 av larhog Lenke til kommentar
larhog Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tror dere at det er reelt, eller noen som helst sjangse for at den kan komme ut i morgen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Klarer jeg å holde meg unna, selv om den mangler TomTom støtte ennå . Noen som vet hvilke beskyttelser man bør kjøpe og som kjenner til en praktisk liten sleeve? Og når får vi 16GB utgaven? Først om flere måneder? Endret 9. juni 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
larhog Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Klarer jeg å holde meg unna, selv om den mangler TomTom støtte ennå . Noen som vet hvilke beskyttelser man bør kjøpe og som kjenner til en praktisk liten sleeve? Og når får vi 16GB utgaven? Først om flere måneder? CoPilot gjør også susen! hatt det selv på Hero! Eneste jeg i hvert fall følte jeg manglet der var evnen til å se hvilken fart jeg kjørte i.. poppet bare opp ett bitte lite ikon om jeg kjørte for fort.. Ikke at jeg så det så ofte da men.. ;D Har også fått med meg at det er blitt bekreftet at fulltastatur version kommer, noen som vet ca hvor lenge etter? Lenke til kommentar
suggas Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Samsung S har fått mye skryt for super amoled skjermen. Åssen vil den stå seg opp imot Iphone 4? Lenke til kommentar
larhog Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Samsung S har fått mye skryt for super amoled skjermen. Åssen vil den stå seg opp imot Iphone 4? Det er det ingen som vet! ;D hehe neida. men selv mener gutta-krutt fra Apple at IPS skjermen deres helt klart overgår super-amoled skjermen til bad-boysa fra Samsung. Men dette vil nok tiden vise, og mengder med geeks og entusiaster slenger vel fort opp video på video @ youtube Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tipper nettbutikkene ikke har peiling på når telefonen kommer, det er så vanlig nå å bare sette datoen et par dager fram og håpe på det beste. Til slutt treffer de jo. Forbrukerombudet skulle sett på den saken mener nå jeg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Jeg tror jeg i det minste venter på 16GB utgaven og kanskje også utskyvbart qwerty. Innen den tid kommer kanskje TomTom med noen flere nyheter. Er man vant til ekstrem god bilnavigasjon med tonnevis av praktiske funksjoner er det vanskelig å bevege seg til noe dårligere. Jeg har tittet litt på "google nav" men det virker mer som "disney" utgaven av bilnavigasjon. Men hvis noen kjenner forskjellene mellom TomTom, Copilot eller andre så er jeg åpen for innspill. Går det ann å deaktivere intern GPS på telefonen for å heller bruke ekstern via BT? (bla. for å spare batteri på telefonen.) Endret 10. juni 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vel vel, der oppdatere Komplett og MPX ihvertfall med datoen 1. juli... Der brast håpet om å få den før ferien, gitt. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Ah... Men var jo det vi trodde. Skjerm: Samsung vs. iPhone 4 Endret 10. juni 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
larhog Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvilke land har telefon blitt lansert i per til nå? Har sverige fått den? eller evt andre nærliggende land? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvilke land har telefon blitt lansert i per til nå? Har sverige fått den? eller evt andre nærliggende land? Mener å ha lest at Nederland har fått den, ellers vet jeg ikke hvilke andre land som pr. idag har fått den her i europa. Hadde faktisk et lite håp om at telefonen skulle være tilgjengelig her i norge idag, men neida Heldigvis for meg er ferien 5 uker unna så jeg går ut ifra at den er i mine hender før den tid. Nå er det bare smøre seg med tålmodighet og vente til neste dato dukker opp. Lenke til kommentar
larhog Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvilke land har telefon blitt lansert i per til nå? Har sverige fått den? eller evt andre nærliggende land? Mener å ha lest at Nederland har fått den, ellers vet jeg ikke hvilke andre land som pr. idag har fått den her i europa. Hadde faktisk et lite håp om at telefonen skulle være tilgjengelig her i norge idag, men neida ja, hadde det jeg også.. Virkelig.. men neida.. har vært helt låst til denne, må ærlig innrømme at jeg har begynt å se meg om etter annet nu.. Har ikke tålmodighet til å vente en hel måned Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hvilke land har telefon blitt lansert i per til nå? Har sverige fått den? eller evt andre nærliggende land? Mener å ha lest at Nederland har fått den, ellers vet jeg ikke hvilke andre land som pr. idag har fått den her i europa. Hadde faktisk et lite håp om at telefonen skulle være tilgjengelig her i norge idag, men neida ja, hadde det jeg også.. Virkelig.. men neida.. har vært helt låst til denne, må ærlig innrømme at jeg har begynt å se meg om etter annet nu.. Har ikke tålmodighet til å vente en hel måned Det er ikke så mye annet å velge i hvis du skal android, du har jo HTC Desire som er veldig populær, men jeg skal klare å stå løpet ut PS. Hvis 1.Juli er dato'en så er det bare 3 uker til det. Endret 10. juni 2010 av ICS-FD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå