SvennAndre Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tror det blir veldig dyrt å bestille fra claserns nettbutikk og få de til å sende til tyskland, tror jeg heller leter litt mer her da, om jeg skal gå for fits-all-crap Du mener brodit, sp0? Ja, de har god kvalitet. Vet at Bring bruker brodit, kanskje posten og. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har bestilt en slik Brodit-holder. Nettbutikken jeg handlet med hadde ikke noen lagerstatus på sine sider, og ser nå at den står i restordre. Før jeg ser den kommer vil jeg ikke si noe fra eller til om hverken holder eller nettbutikk. Prøvde også å kjøpe en Zenus-veske fra Gmarket i Korea. Det ser ut til å ha gått rett vest - eller øst. Til tross for at ordren var tydelig merket med Norge så har de sendt den "domestic" og fått den i retur, og mest sannsynlig havner den som refund. En forferdelig rotete side som ikke frister til gjentagelse. Ellers så svarer mobilen til forventningene. Den gjør det den skal, og har også betydelig dingsefaktor. En ting jeg savner er en skikkelig armholder (til jogging etc). De til Apple-produktene er litt for små. Kjøpte en på elkjøp beregnet på ipod classic, den passer noenlunde, men er litt for kort. Om ikke annet er den så trang at mobilen aldri kommer til å falle ut... Kjøpte også en fra Dealextreme, betydelig dårligere kvalitet, men passer litt bedre (tror det var iphone 4 varianten). Og som alltid er armremmen for kort. Hvem er det egentlig som står modell for disse? Jeg er ikke noen bodybuilder - bicepsen er langt langt derifra, så hvor får nettopp de folkene tak i sine armvesker? En slik kartveske som pilotene knytter rundt låret kanskje Lenke til kommentar
PCen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hmmmm har akkuratt lastet ned Yr widget.... men hvordan får jeg lagt den ut på startsiden... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hold på startskjermen(skrivebordet) og velg Widgets... Ikke Samsung-widgets. Evt. Skrivebord -> menyknapp -> legg til Lenke til kommentar
PCen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Takker så mye... finnes det noen gode norske widget som viser nyheter.... Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Noen ide om hvorfor jeg ikke får inn hele telefonboken når jeg sender den via blueooth fra SonyEricsson W995 (får bare opp første oppføring i katalogen)? Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Var innom Telekiosken i dag når jeg handlet nye støvletter til samboeren Holderen var på lager i Trondheim, og er jeg heldig har jeg den allerede i morgen - eller lørdag. Feste til bilen hadde kommet for lenge siden, så da er alt snart i boks Legger ut bilde og info når jeg har fått testet den. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Oh, kult. Sjekke NorDialog i morgen Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Var innom Telekiosken i dag når jeg handlet nye støvletter til samboeren Holderen var på lager i Trondheim, og er jeg heldig har jeg den allerede i morgen - eller lørdag. Feste til bilen hadde kommet for lenge siden, så da er alt snart i boks Legger ut bilde og info når jeg har fått testet den. Litt tidlig på morningen, men hvilken holder er det snakk om her? Endret 20. august 2010 av ICS-FD Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som kan komme med en rask guide/side til hvordan man kan flashe telefonen til froyo med lag fix? Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Var innom Telekiosken i dag når jeg handlet nye støvletter til samboeren Holderen var på lager i Trondheim, og er jeg heldig har jeg den allerede i morgen - eller lørdag. Feste til bilen hadde kommet for lenge siden, så da er alt snart i boks Legger ut bilde og info når jeg har fått testet den. Litt tidlig på morningen, men hvilken holder er det snakk om her? Denne holderen fra Brodit Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som kan komme med en rask guide/side til hvordan man kan flashe telefonen til froyo med lag fix? Her http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665 Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som kan komme med en rask guide/side til hvordan man kan flashe telefonen til froyo med lag fix? Her http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665 Takk for siden, men du har ikke en link direkte til en guide? Step by step. Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som kan komme med en rask guide/side til hvordan man kan flashe telefonen til froyo med lag fix? Her http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665 Takk for siden, men du har ikke en link direkte til en guide? Step by step. Følg denne guiden, men istedenfor å bruke firmware-pakken som guiden har lagt ved - laster du ned firmware-pakken du finner her. Personlig synes jeg at Froyo-firmwarene som er tilgjengelige pr. dags dato er for ustabil og dårlig til daglig bruk, så jeg bruker JM2 firmware inntil videre. Nå er det jo ikke så alt for lenge til (1 mnd ca) at det kommer offisiell oppdatering fra Samsung, så klarer du å vente - er jo det smartere.... Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Har nå bestilt meg denne etter å ha hatt Desire for en periode. Noen som kan fortelle hvordan denne laggingen er? Og har Samsung sagt noe om dette i forhold til FroYo oppdateringen, som vel kommer i september en gang? Og hvordan er denne GPS-feilen? Edit 1: Tenkte jeg skulle prøve å installere Samsung Kies før jeg fikk telefonen. Er det sånn at jeg må ha telefonen koblet til ved installering? Endret 20. august 2010 av VistaX Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som kan komme med en rask guide/side til hvordan man kan flashe telefonen til froyo med lag fix? Her http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665 Takk for siden, men du har ikke en link direkte til en guide? Step by step. Følg denne guiden, men istedenfor å bruke firmware-pakken som guiden har lagt ved - laster du ned firmware-pakken du finner her. Personlig synes jeg at Froyo-firmwarene som er tilgjengelige pr. dags dato er for ustabil og dårlig til daglig bruk, så jeg bruker JM2 firmware inntil videre. Nå er det jo ikke så alt for lenge til (1 mnd ca) at det kommer offisiell oppdatering fra Samsung, så klarer du å vente - er jo det smartere.... Takk for et flott svar! Jeg tror jeg drøyer til den offesielle updaten. La inn lagfix i stedet, gjorde telefonen mer responsiv, så da klarer jeg nok vente Sitter nå å leker meg litt her og lurte på om noen har noen artige widgeter å anbefale? Lenke til kommentar
viper_venom Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kan man få knyttet hotmail-kontoen sin til e-postleseren på Galaxy S? Har i tillegg jobbmail(ikke hotmail), vil det være noe problem å få brukt begge på mobilen? Hvordan er wifi-kvaliteten, mange som sliter med å koble seg opp og få en stabil tilkobling? Har trådløst nettverk der jeg leier, og på arbeidsplassen. Sett at jeg lager en tilkobling til hvert nettverk, vil det da være mye jobb å veksle mellom disse to ettersom hvor jeg befinner meg? Eller er det f.eks. bare å legge en wifi-widget på startskjermen og der kan jeg velge mellom de aktuelle tilkoblingene? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da fikk jeg tak i Galaxyen min i dag, sitter faktisk og skriver med den her og naa. Der fant jeg ogsaa ut at jeg maa finne nordisk tatatur :!:. Hvor finner jeg denne oppdateringen? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da fikk jeg tak i Galaxyen min i dag, sitter faktisk og skriver med den her og naa. Der fant jeg ogsaa ut at jeg maa finne nordisk tatatur :!:. Hvor finner jeg denne oppdateringen? Er det ikke som på HTC sine telefoner? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det er jo Android 2.1, mer vet jeg ikke. Dette er helt nytt for meg, første gangen jeg gjør meg ordentlig kjent med operativsystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå