TaZ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvordan forandrer jeg alarmen på varsel i kalenderen? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Å skrive sms med denne er noe forbanna herk. Blir like irritert hver gang. Det var så mye lettere med iphone! Telefonen er jo selvfølgelig ikke lik flink til å "gjette" ord når man skriver feil (noe man/jeg gjør ofte på denne) som iphone er. Har også prøvd å kalibrere skjermen osv..Men merker ikke noe forskjell nesten. Det går tregt å skrive med denne! iallefall i forhold til hva jeg var vant med iphonen. Telefonen er digg, og android er bra..Men om det fortsatt er like dritt å skrive sms med denne, kjøper jeg heller en iphone 4 snart..... Endret 8. august 2010 av LittleBigPlanet Lenke til kommentar
swirix Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Å skrive sms med denne er noe forbanna herk. Blir like irritert hver gang. Det var så mye lettere med iphone! Telefonen er jo selvfølgelig ikke lik flink til å "gjette" ord når man skriver feil (noe man/jeg gjør ofte på denne) som iphone er. Har også prøvd å kalibrere skjermen osv..Men merker ikke noe forskjell nesten. Det går tregt å skrive med denne! iallefall i forhold til hva jeg var vant med iphonen. Telefonen er digg, og android er bra..Men om det fortsatt er like dritt å skrive sms med denne, kjøper jeg heller en iphone 4 snart..... Bruker du det innebygde sms programmet? Prøv Handcent sms! Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det er nettop handcent jeg bruker.. Det innebygde sms programmet er jo bare tull, desverre Det er så jævla kjipt! jeg elsker telefonen og android..Men hver gang jeg skal sende sms blir jeg like irritert.... Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det er nettop handcent jeg bruker.. Det innebygde sms programmet er jo bare tull, desverre Det er så jævla kjipt! jeg elsker telefonen og android..Men hver gang jeg skal sende sms blir jeg like irritert.... Akkurat den biten funker utmerket hos meg. Skjermen er responsiv som bare f.... Men, problemet mitt er at telefonen lagger villt mye! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 har en liten og svak "sur munn" ripe(/knust litt) på skjermen litt over knappen. Ripen er omgitt av glass så er merkelig. Kan jeg gå på garanti og få ny? Eller er det min egen feil? Vet ikke en gang hvordan ripen havnet der. Det må nok regnes som din egen feil og ingen garanti dessverre. Skal ikke mye til før slikt skjer. Har du den i bukselomma og støter så vidt borte i et bord, er det stor sjanse for at displayet tar skade av det. Skal man ha telefonen i bukselomma, sørg i det minste for at du putter displayet inn mot beinet ditt. Slike telefoner bør imidlertid alltid brukes med beskyttelse (veske / futeral) Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Akkurat den biten funker utmerket hos meg. Skjermen er responsiv som bare f.... Men, problemet mitt er at telefonen lagger villt mye! Skjermen er responsiv ja. Men det samme kan jeg ikke si gjelder når jeg skal skrive sms... Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Å skrive sms med denne er noe forbanna herk. Blir like irritert hver gang. Det var så mye lettere med iphone! Telefonen er jo selvfølgelig ikke lik flink til å "gjette" ord når man skriver feil (noe man/jeg gjør ofte på denne) som iphone er. Har også prøvd å kalibrere skjermen osv..Men merker ikke noe forskjell nesten. Det går tregt å skrive med denne! iallefall i forhold til hva jeg var vant med iphonen. Telefonen er digg, og android er bra..Men om det fortsatt er like dritt å skrive sms med denne, kjøper jeg heller en iphone 4 snart..... Legg inn Firmware JM2 og bruk Swype Endret 8. august 2010 av seaweed Lenke til kommentar
Nissenakke Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har et spørsmål om playlist'en i Samsungs egen Music Player: Jeg liker at det går ann å opprette mange playlister, men det er jo helt bort i natta dumt at alle sanger du legger til blir lagt til ØVERST i playlisten! Det er da ingen som setter opp en playlist ved å først legge til den sangen en vil høre sist og så jobbe seg bakover?!? Og hvis en vil legge til en ny sang en vil høre, så blir denne altså lagt til først i lista, og man må begynne lista på nytt for å høre denne sangen - det er jo helt idiotisk! Er det bare jeg som er blind, eller er det ingen måte å endre dette på? Noen som har en bedre musikkspiller app å anbefale (da selvfølgelig med bedre playlist-funksjon!)? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dette blir kanskje feil plass å spørre, men er det noen som har bestilt fra PDAHut.com noen gang? De selger en god tilbehør til respektive mobil, da både mobilholder til bil og en haug med lommer/beskyttelser. Har også sendt dem en henvendelse gjennom kontaktskjemaet; se om de faktisk sender til Norge. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Flashet nettopp til JM2 med Odin3. Underveis fikk jeg meldinger om FAIL og greier, så ble rimelig nervøs. Driverne ble lagt inn først, og jeg gikk inn i download modus som jeg skulle. Så kom det plutselig opp en feilmelding på driverne. Greia endte med at jeg fikk success 1 / fail 1. Fulgte oppskriften på Plog- bloggen til punkt og prikke. Etterhvert startet telefonen opp, og alt ser ut til å fungere normalt og som det skal. No worries, alt gikk fint? Endret 8. august 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
hillmar Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvilken PIT brukte du 512 eller 513? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvilken PIT brukte du 512 eller 513? 512 brukte jeg. Alt er tilsynelatende riktig. Følgende står i "om telefonen": - Fastvareversjon 2.1-update1 - Grunnbåndsversjon I9000XXJM1 - Kjerneversjon 2.6.29 root@SE-S603 #2 - Build-nummer ECLAIR.XWJM2 Ser dette riktig ut? Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 India har visst fått ny firmware via Kies nå, kan jo håpe vi også får det snart da. :-) Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) India har visst fått ny firmware via Kies nå, kan jo håpe vi også får det snart da. :-) DDJG4 er visstnok indisk, mens GJG8 er kanadisk. Endret 9. august 2010 av seaweed Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Testet telefonen på fjellet i forrige uke og ble skuffet. Har dårlig dekning men får normalt 1 til 2 prikker på antennesignalet med andre telefoner. Med galaxyen er det ikke dekning i det hele tatt. Testet også en Xperia 10 mini, den er super får dekning over alt med denne telefonen. Hadde drømt om å kunne surfe med stor skjerm i ferien Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 En annen ting til, ser mange spør etter når det kommer norsk tastatur for swype; min som jeg fikk i går har da æøå på swype uten at jeg har fiklet med noe som helst... Kan du bekrefte at du fikk levert telefonen ny fra butikk med nyere firmware enn xxjf3? For i såfall er det da veldig rart at den ikke har dukket opp i Kies? Min telefon ble levert med JF5 og norsk Swype.. EDIT: Glemte å spørre; Noen som har bestilt case/beskyttelse fra ebay eller no som kan anbefales? Dumt spørsmål sikkert men hvordan får man aktivert swype? Har JF5 men finner ikke ut hvr den aktiveres. -SD- Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg anbefaler alle og ta en titt på denne Fy og fa** den ble som en ny tlf Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 En annen ting til, ser mange spør etter når det kommer norsk tastatur for swype; min som jeg fikk i går har da æøå på swype uten at jeg har fiklet med noe som helst... Kan du bekrefte at du fikk levert telefonen ny fra butikk med nyere firmware enn xxjf3? For i såfall er det da veldig rart at den ikke har dukket opp i Kies? Min telefon ble levert med JF5 og norsk Swype.. EDIT: Glemte å spørre; Noen som har bestilt case/beskyttelse fra ebay eller no som kan anbefales? Dumt spørsmål sikkert men hvordan får man aktivert swype? Har JF5 men finner ikke ut hvr den aktiveres. -SD- Du trykker på tekstfeltet og velger tastemetode. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei Får å få til 3G med Netcom, må jeg da flashe på nytt med en "csc" eller "modem"-fil som passer for norske operatører? Jeg brukte filene som fulgte med herfra... Noen som vet? Det hadde vært fint å fått til 3G snart:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå