nKyb Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har kjøpt denne strålende mobilen for to uke siden, men det er en ting jeg ikke finner. På elkjøp er det reklamert at android brukere kan laste ned gulesider og norsk tipping apps. Finner altså ikke dem på android marked. Noe tips? Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg kommer fortsatt ikke på nett med med telefonen annet enn wifi. Er det noen med netcom som gidder å copy/paste sine instillinger? Har fulgt manuelt oppsett guiden på siden til netcom til punkt å prikke men jeg får det ikke til for det... Lenke til kommentar
buundi Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har kjøpt denne strålende mobilen for to uke siden, men det er en ting jeg ikke finner. På elkjøp er det reklamert at android brukere kan laste ned gulesider og norsk tipping apps. Finner altså ikke dem på android marked. Noe tips? Norske apps Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Hei Har problemer å få lagt inn MTP device driveren på pc (Win7 64bit) Får meldingen driver softvare ikke installert. Noen som kan hjelpe? Endret 4. august 2010 av arr1000 Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei Har problemer å få lagt inn MTP device driveren på pc (Win7 64bit) Får meldingen driver softvare ikke installert. Noen som kan hjelpe? Er nevnt noen ganger før her i tråden, men her har du linken: Softpedia. Er for øvrig 4. treffet når du søker på google.. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei Har problemer å få lagt inn MTP device driveren på pc (Win7 64bit) Får meldingen driver softvare ikke installert. Noen som kan hjelpe? Er nevnt noen ganger før her i tråden, men her har du linken: Softpedia. Er for øvrig 4. treffet når du søker på google.. Takk for hjelp, nå fungerer det Lenke til kommentar
Janse07 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen med Telenor som kan skrive inn sine innstillinger for WAP/3G? Telenor har ikke no manuelle innstillinger for denna mobilen enda gitt.. Prøvde med de andre de hadde ute til, men ikke fått til. Meget takknemlig om noen vil Mvh, Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er bare å bruke de samme som til Desire feks Bare der du skal velge "default" på apn-type, velger du Internet. Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen med Telenor som kan skrive inn sine innstillinger for WAP/3G? Telenor har ikke no manuelle innstillinger for denna mobilen enda gitt.. Prøvde med de andre de hadde ute til, men ikke fått til. Meget takknemlig om noen vil Mvh, Oppsett av APN for Telenor mobil. Som nevnt over, så er det bare å bruke innstillingene til Desire eller "Generelt oppsett" på telenor sine sider.. Lenke til kommentar
oleva Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hm. Har installert Kies fra den norske Samsungsiden, og installert x64 usb-driver fra lenken litt lenger opp i tråden. Kobler jeg telefonen til som mass-storage får jeg opp to disker på PC men når jeg forsøker å klikke på disse får jeg ved begge beskjed om å sette inn disk i lagringsenheten. Kobler jeg til med telefonen i Kies-modus blir Kies på PC stående uendelig uten å oppnå kontakt. Imidlertid dukker "Phone" opp i utforsker, og da har jeg tilgang til disken og kan kopiere til og fra (hvorfor går ikke dette med telefonen i mass-storage?). Noen tips for hvordan få Kies til å fungere? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Fikk telefonen i dag imponert over den flotte skjermen. Men jeg lurer litt på om det er noen andre som sliter med gps'en? Får den verken til finne ca hvor jeg er ved hjelp av telenettet eller gps'en. Synes også den er litt treig.(hadde htc desire før) Noen som vet om det er noen update på gang til fikse treigheten og gps'en i såfall? Lenke til kommentar
Rafo82 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hm. Har installert Kies fra den norske Samsungsiden, og installert x64 usb-driver fra lenken litt lenger opp i tråden. Kobler jeg telefonen til som mass-storage får jeg opp to disker på PC men når jeg forsøker å klikke på disse får jeg ved begge beskjed om å sette inn disk i lagringsenheten. Kobler jeg til med telefonen i Kies-modus blir Kies på PC stående uendelig uten å oppnå kontakt. Imidlertid dukker "Phone" opp i utforsker, og da har jeg tilgang til disken og kan kopiere til og fra (hvorfor går ikke dette med telefonen i mass-storage?). Noen tips for hvordan få Kies til å fungere? For å få ting til å virke i mass storage, må du dra ned "gardina", trykke der det står "usb tilkoblet", og trykke montér, da skal det virke.. Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Kies for meg har bare funka en gang i min win7 64bit, har lasta ned driverne, prøvd forskjellige Kies versjoner, reboota både tlf og pc uttallige ganger, ikke noe fungerer. Nå har jeg gitt opp, og venter på en Kies fra samsung som faktisk funker, vet det er flere enn meg som sliter med dette. Veldig synd når telefonen er såpass bra ellers. Syncer alt via google nå, liker ikke helt det men det er nå bedre enn ikke noe. Endret 5. august 2010 av seaweed Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 merkelig at mange har problem med GPS har alltid fått min til å fungere glimrende, alltid oppkoplet innen 30 sekunder hvis jeg står stille. Men jeg har kun hatt telefonen i 4 dager da. Lenke til kommentar
JoarTB Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei Jeg har oppdaget en interessant ting ang GPS problemene. Når jeg bruker den på sykkeltur, og i min bil så virker det rimelig bra. Forrige helg brukte bilen til faren min, og da funket det veldig dårlig. Lurer på om siden bilen hans er nyere, at den har en ekstra film eller noe i ruta som gjør at signalet blir dårligere. Uansett er det jo ting som tyder på at GPSen er dårlig i denne mobilen... Lenke til kommentar
oesvends Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Det tar mye lengre tid å få posisjon på min Galaxy S enn Omnia HD, men jeg fant denne fiksen nå: http://www.intomobile.com/2010/07/21/t-mobile-samsung-vibrant-galaxy-s-gps-issues-fix-tutorial/ Det viste seg at www.spirent-lcs.com, som er satt opp som AGPS-datakilde ikke eksisterer, så det er nok grunnen til at GPSen ikke fungerer særlig bra. Endret 5. august 2010 av oesvends Lenke til kommentar
KristianEide Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som kan si meg hvordan jeg oppdaterer fra JF3 til noe bedre? Lenke til kommentar
radarmannen2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Noen som kan si meg hvordan jeg oppdaterer fra JF3 til noe bedre? Du kan bruke denne siden! Selv holder jeg på å oppdatere til JM2, men har et problem.. Kanskje noen kan hjelpe meg her: Forumtråd Endret 5. august 2010 av drslask Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei Jeg har oppdaget en interessant ting ang GPS problemene. Når jeg bruker den på sykkeltur, og i min bil så virker det rimelig bra. Forrige helg brukte bilen til faren min, og da funket det veldig dårlig. Lurer på om siden bilen hans er nyere, at den har en ekstra film eller noe i ruta som gjør at signalet blir dårligere. Uansett er det jo ting som tyder på at GPSen er dårlig i denne mobilen... Varmereflekterende ruter kan absolutt være ett problem for GPS'er. Spesielt i franske biler (de stenger visst mer ute enn f.eks. tyske biler). På min bil er det ett skravert felt øverst rundt bakspeilet, og der er det ikke slik "reflekterende" greier. Autopass-brikka virker kun om den henger der. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er det noen som har erfaring med å bruke wifi FRA telefonen til laptop - slik i praktisk bruk? Ser det er ett valg for dette i menyene. Drasser i dag rundt på (rett nok særdeles lite...) 3g-modem med fri bruk. Hadde flyttet fri bruk over på telefonen, og telefonen har jeg jo med overalt der jeg har med laptopen - men ikke omvendt... Så det var der praktisk bruk kom inn. Dropper telefonen WiFi-delingen ved innkommende samtale, eller klarer den å forholde seg til både tale og 3g? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå