Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan opplast når jeg kommer hjem idag :)

Flott! :)

Sitter ofte med lavt signal, virker som det tapper litt batteri.

Merket det slik selv, noen områder i tr.heim har dårlig signal og tapper mobilen for batteri. Med denne modemet har får jeg god signal, men også mye bedre batteri. Noen modemer som jeg har prøvd tapper mye batteri på dårlige områder.

F.eks. Flashet til jv5 igår kveld. ladet den opp i natt og gikk ut døra med 100 % batteri rundt kl halv åtte idag. Er på jobb nå, brukt mobilen moderat, men wifi vært på. ligger på ca. 91 % batteri enda :)

Lenke til kommentar

Funker det på alle JVZ-baserte ROMs? Kjører Simplicity 2.1 og sliter veldig med modemet. Mister dekningen titt og ofte og får nesten aldri HSDPA-tilgang, kun 3G, som ikke funker, etter at Tele2 byttet fra Netcom sitt nett til Network Norway sitt.

Lenke til kommentar

Funker det på alle JVZ-baserte ROMs? Kjører Simplicity 2.1 og sliter veldig med modemet. Mister dekningen titt og ofte og får nesten aldri HSDPA-tilgang, kun 3G, som ikke funker, etter at Tele2 byttet fra Netcom sitt nett til Network Norway sitt.

Tror ikke Modem har så veldig mye å si på hilken rom du bruker. Tror bare det er greit så lenge du bruker til hvilken versjon av android, froyo, GB og ICS.

Jeg bruker GB for den er mest stabil og telefonen funker bra.

Æ vil anbefal DarkysRom 10.4.2 med lagfix på. Funker som bare det med launcherpro :) Har installert noe ICS themes med DarkyOTA app som er ganske genial :)

Lenke til kommentar

simplicity 2.2.1 her. Ikke helt fornøyd med dekninga jeg heller.

Men modem skal funke på alle, det er uavhengig av ROM om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Nå har jeg lastet den opp ZSJV5

Husk at det er en såkalt CWM3 fil, du må dermed ha clockworkmod3 på tlf.

Enkel guide.

- kopier nedlastet fil til mobilen

- restart tlf i recovery mode

- velg zip fil og flash i CWM

Håper det funker bedre! :) Er på 76% batteri hittil idag, moderat bruk med wlan vært på siden kl halv åtte dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk! Skal teste det. :)

Vurderer å prøve DarkyROM 10.4.2 selv men synd det ikke er JVU.

DarkyROM er kanskje det jeg har vært mest fornøyd med til nå, utenom en GingerReal versjon. TeamHacksung ICS var litt ustabil og brukte litt mye strøm, men når ICS portene blir skikkelig stabile kommer jeg ikke til å se tilbake for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar

Tusen takk! Skal teste det. :)

Vurderer å prøve DarkyROM 10.4.2 selv men synd det ikke er JVU.

DarkyROM er kanskje det jeg har vært mest fornøyd med til nå, utenom en GingerReal versjon. TeamHacksung ICS var litt ustabil og brukte litt mye strøm, men når ICS portene blir skikkelig stabile kommer jeg ikke til å se tilbake for å si det sånn. :p

Regner med at det kommer en JVU versjon av DarkysRom når den blir mer stabil.

Liker det med at Darkysrom er mer stabil når den kommer ut, ikke vær de som er først ut med masse bugs osv. Avhengig av stabil fungerende telefon :)

Gi tilbakemelding om det blir bedre eller ikke! :)

Lenke til kommentar

Sønnen min har glemt passordet for at låse opp mobilen(skjermlås),er det noen som vet kor eg kan få låst den opp. Får ikkje spørgsmål om gmail passord?

skriv passordet feil fem ganger, skal kom opp en beskjed som sier at du må vente 30 sec før du prøver igjen. Da kommer det også en alternativ der du kan velge "glemt passord".Trykk på den, logg på med gmail og passord for mobilen!

Lenke til kommentar

Installerte DarkyROM 10.4.2, DarkyOTA er genialt. :p

Og er lengesiden jeg har hatt GPS lock så fort.

Men signalet er ikke mye å skryte av, både på ZSJV5 og ZSJPG. :(

Bor foresten på vestlandet, på en middels liten øy. Kan ikke huske hvordan signalet var før jeg fikk SGSen.

Lenke til kommentar

Installerte DarkyROM 10.4.2, DarkyOTA er genialt. :p

Og er lengesiden jeg har hatt GPS lock så fort.

Men signalet er ikke mye å skryte av, både på ZSJV5 og ZSJPG. :(

Bor foresten på vestlandet, på en middels liten øy. Kan ikke huske hvordan signalet var før jeg fikk SGSen.

Utrolig enkel å bruke og stabilt er den også, tenker på darkyrom! :)

Smarttelefoner har ikke verdens beste antenner, gamle Nokia telefoner har god dekning :)

Har min gamle Nokia E51 fremdeles, den har god dekning uansett område i Tr.heim.

Vi får håpe at de nye smarttelefonene som kommer har bedre dekning enn idag :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...