oOF Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Anbefaler folk å sjekke ut det som kommer til å bli CyanogenMod 9 til Galaxy S. Dersom man ikke trenger kamera og hardwareakselerert video, fungerer den builden som ligger ute nå veldig bra. Fungerer ikke kamera synes jeg ikke det høres ut som en særlig bra build.... Lenke til kommentar
agnard Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) til at det er 1 av 2 builder for android 4.0, og begge selvfølgelig har samme problemene er dette veldig bra! det er ikke ment til å bruke cyanogenmod 9 alpha på en telefon som må være stabil uansett, men rett og slett en mulighet for å prøve noe helt nytt:) edit: å kamera fungerer, men videopptak og selvportrett med frontkameraet er vell noe buggete enda... Endret 13. desember 2011 av agnard Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hei og hopp! Planlegger å gje telefonen min til dama til jul og vil derfor bli kvitt ALT som eg nokengong har lagt inn på telefonen slik at den rett og slett er som rett ut frå eska. Den er ikkje roota og ikkje vært modda på noken som helst måte, er 2.3.3 på den atm. Lurer på korleis eg gjer dette? Rett og slett en formatering Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Vet ikke om alle spm er relevante i denne tråden, men funderer på å oppgradere telefon. Har en SGS, og funderer på enten: -Oppgradere firmware, men orker ikke lese isntruksjoner og styre i mangetimer.. -Kjøpe ny telefon, da er vel alternativet SGS2. (Får billig via binding av abb. i jobben) -Vente med å kjøpe ny tlf til neste år en gang. Veldig fornøyd med SGS, men de jeg snakker med klager på skurring av og til. Jeg synes også at swype fungerer dårlig med den firm/softwaren jeg har(Darkys ROM). På en SGS jeg hadde før, med annen firmware/software (husker ikke) fungerte den mye raskere/presist og bedre. Siste halve år har den generelt blitt mer og mer ustabil også. Firmware/software nå: Darky's V10.0 RC5 Final 2.6.35.7-I9000XWJVB 2.3.3 Spørsmålene blir da: 1. Kommer det noen uoffisiell versjon av Android 4 til SGS? 2. Rask anbefaling/link til firmware oppgradering som funker og er STABIL (inkl instrukser i forhold til at det er lagt inn Darkys rom fra før) Muligens litt off topic her: 3. Hva får jeg med SGS2, bortsett fra lys, og android 4 etter hvert? Er batteritiden bedre eller dårligere? (Nå holder den ikke en hel dag med div. wifi, bluetooth, spotify og samtaler). 4. Er skjermen til SGS2 like solid? (Jeg har ikke klart å knuse min skjerm, fall på 2m rett i fliser, mens en kompis har knust sin SGS2). 5. Tror dere det kommer noen SGS3 eller annen toppmodell snart? Evt. andre merker som kan konkurrere? Liker forøvrig størrelsen til SGS, kan vel sikkert leve med SGS2, men helst ikke større (ergo ikke Note). Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg byttet ut min SGS med en Galaxy Nexus. Det er overraskende liten forskjell på å ha de to i lomma, og for min del ville jeg tatt det samme valget om igjen. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg byttet ut min SGS med en Galaxy Nexus. Det er overraskende liten forskjell på å ha de to i lomma, og for min del ville jeg tatt det samme valget om igjen. Synd den ikke kommer med mulighet for minnekort.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Men man får da muligheten for OTG USB, altså koble til ekstra lagring via USB-port. Ellers er minnekort uansett ut, alt er på vei opp i skyen. For min del er det kun bildene jeg tar på telefonen, og noen få låter som er lagret lokalt.. Resten ligger oppe i skyen Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Men man får da muligheten for OTG USB, altså koble til ekstra lagring via USB-port. Ellers er minnekort uansett ut, alt er på vei opp i skyen. For min del er det kun bildene jeg tar på telefonen, og noen få låter som er lagret lokalt.. Resten ligger oppe i skyen Blir vel litt off topic dette her men: Sant sant, men hadde vært kjekt, tenker spesielt på lagring av musikk når skyen ikke er der (i tunnell), upraktisk med USB-port til tlf for å høre på musikk.. Og så er det kjekt å kunne putte minnekort fra kamera rett inn i tlf. Får jo evt. vurdere om jeg kan leve kun med 16GB internt. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Da er det offisielt, ingen ICS fra Samsung til SGS. Grunnen de gir er at Touchwiz vil ta for mye plass. Mister ikke nattesøvnen av dette ... Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_value_pack_gingerbread_firmware_leaks-news-3630.php Noen som har testet? bra? Noe som ikke funker? Endret 7. januar 2012 av MoLvII Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_value_pack_gingerbread_firmware_leaks-news-3630.php Noen som har testet? bra? Noe som ikke funker? Skal teste det når DarkyROM kommer med sin versjon. Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_value_pack_gingerbread_firmware_leaks-news-3630.php Noen som har testet? bra? Noe som ikke funker? Kjører den nå..funket fint, men installerte semaphore kernel og diverse mods relativt fort. Så hvordan den er helt alene aner jeg ikke. Men alt fungerer. Eller noen klager over at man får FC når man bruker bluetooth og den du har ringt opp legger på først. WIFI problemet er der enda. Dvs om ruteren står på lease time forever når den deler ut ip-adresser. Face Unlock er dårlig, mange som klarer å låse opp telefonen. Men tror at denne funksjonen er mest en "gimmick" uansett plattform. Står mer her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1431690 og her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1431596 Lenke til kommentar
andybb Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Da er det offisielt, ingen ICS fra Samsung til SGS. Grunnen de gir er at Touchwiz vil ta for mye plass. Mister ikke nattesøvnen av dette ... CM9-alphaen som ligger ute i build 13 nå fungerer utrolig bra! Nesten ingen bugs, og alle hovedfunksjoner bortsett fra radio fungerer. Alt er smooth, og ytelsen er god. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Da er det offisielt, ingen ICS fra Samsung til SGS. Grunnen de gir er at Touchwiz vil ta for mye plass. Mister ikke nattesøvnen av dette ... CM9-alphaen som ligger ute i build 13 nå fungerer utrolig bra! Nesten ingen bugs, og alle hovedfunksjoner bortsett fra radio fungerer. Alt er smooth, og ytelsen er god. Er en ting jeg ikke er helt sikker på når det kommer til ICS ROMene, er jeg nødt til å installere fra CM7? Mener det var tingen før men ser ikke at det står det lenger så jeg vet ikke om jeg kan gjøre det fra CWM i min custom 2.3.5 ROM. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du trenger ikke å installere fra CM7, kan installere fra en vanlig rom med CWM. Men hvis noe går galt, er det lurt å vite hvordan man setter i download-modus osv og kan bruke Odin. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Har tulla nok med telefonen til å vite det heldigvis. Men er ganske blank på CM/MIUI. Tror jeg prøver meg på ICS nå snart, må bare bestemme meg for Onecosmic, CM9 eller MyUI. Edit: Noen som vet om en får BLN på ICS? Endret 9. januar 2012 av Andeby Lenke til kommentar
andybb Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Man får CM BLN, som vil si at touchkeyene lyser opp når man får melding osv, men det er ikke samme som BLN du tenker på, og det kommer aldri til å være det i CM9. Jeg ville gått for CM9 om du vil ha en mest mulig stabil rom. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Da var Teamhacksungs ICS installert, virker bra så langt! Eneste til nå er at jeg savner Samsung sin task manager. Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 brukte BLN før, men ble bare rot med nye firmware og en måtte vente på oppdateringer på den. Bruker appen NoLed nå og den er super. Forum tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=730692 Marked link: https://market.android.com/details?id=com.led.notify&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5sZWQubm90aWZ5Il0. Og den er gratis! Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kjøpte meg a-Jays One+ nettopp, men til min store forskrekkelse virker disse dårlig med galaxy S selv om de er for androidmobiler. Noen av dere som sliter med tredje parts høretelefoner? Mine funker bare bra hvis jeg trykker inn knappen som skal være for og ta imot samtaler/bytte sanger ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå