Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har plutselig fått problem med at jeg ikke får låst opp telefonen, klikker på knappen på siden eller den i midten, men får ikke noe respons fra skjermen.. Hender helt uvilkårlig.. noen som har opplevd lignende eller? har android 2.3

Har selv opplevd lignende problemer med min sgs:( problemet kommer å går, men har opplevd det ekstra irriterende når alarmen durer om morgenen og jeg ikke får låst opp telefonen;)

kjører simply honey rom... virkelig den raskeste romen jeg vet om. Til og med raskere enn det juwes smart edition var (kan hende han har oppdatert han også...)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har oppdatert firmware til 2.3.5 (I9000XXJVS), og nå virker ikke mobilt nettverk.

Ringe og sende melding er ikke noe problem.

Her er filene jeg brukte når jeg oppdaterte:

CODE_I9000XXJVS_CL565837_REV03_user_low_ship.tar

GT-I9000-CSC-MULTI-OXAJVS.tar

MODEM_I9000XXJVS_REV_00_CL1059471.tar

Noen som kan hjelpe med dette?

Har Telenor abb om det skulle bety noe..

Frode

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har oppdatert firmware til 2.3.5 (I9000XXJVS), og nå virker ikke mobilt nettverk.

Frode

instillinger-trådløs og nettverk-mobilnettverk-tilgangspunktnavn-meny knapp-ny APN

så skriv inn http://ponsen.no/blog1.php/apn-innstillinger-for-telenor-mobil-pa-samsung-galaxy-s-i9000

Lenke til kommentar

Hei!

Frode

instillinger-trådløs og nettverk-mobilnettverk-tilgangspunktnavn-meny knapp-ny APN

så skriv inn http://ponsen.no/blog1.php/apn-innstillinger-for-telenor-mobil-pa-samsung-galaxy-s-i9000

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar

lyser tastene når du trykker på tilbake tasten og telefonen ikke reagerer?

eventuelt lyser de når du trykker tilbake tasten under oppstart av telefonen?

lyser den ikke uansett, vil jeg tru at det er hardware, ellers kan det være software.

Du kan prøve å flashe software igjen med samsung kies hvis du har original firmware, eller via odin hvis du har custom rom/kernel:)

Lenke til kommentar

Ser ut til at tilbake-knappen har begynt å streike. Innimellom virker den ikke, og innimellom trykker den vil på seg selv. Er dette en software-feil eller hardware feil? Kan jeg fikse det selv, eller må den sendes inn?

hardware.

Home knappen min sluttet og fungere, måtte bytte ut displayet :(

Lenke til kommentar

hvordan har du instillingene på usb-lagring? har du de på automatisk kies, er det bare å starte opp samsung kies. Har du de på noe annet, må du enten google adb, og lære å bruke den. Hvis touchen fungerer kan du jo også trykke et godt stykke ned på skjermen når du kobler til usb (hvis du har instillingen for usb lagring til masselagring).

Lenke til kommentar

Hva er den mest stabile rom'en for tiden? Kjøre for øyeblikket DarkyRom 10.2 med DarkCore 2_9_3_JVQ og det har blitt sinnsykt ustabilt og tregt. Trenger bare noe som går raskt og lagfritt! Er ikke så viktig med så mye tweaks åsså videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...