covah Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Noen som har testa Cyanogenmod 7.1? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei, har plutselig fått problem med at jeg ikke får låst opp telefonen, klikker på knappen på siden eller den i midten, men får ikke noe respons fra skjermen.. Hender helt uvilkårlig.. noen som har opplevd lignende eller? har android 2.3 Har selv opplevd lignende problemer med min sgs:( problemet kommer å går, men har opplevd det ekstra irriterende når alarmen durer om morgenen og jeg ikke får låst opp telefonen;) kjører simply honey rom... virkelig den raskeste romen jeg vet om. Til og med raskere enn det juwes smart edition var (kan hende han har oppdatert han også...) Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan legger jeg på cyanogenmod når jeg kjører helt vanlig 2.3.3? Har jeg forstått det riktig at skal 1. Flashe til roota kernel med odin/heimdall 2. Installere cyanogenmod vha update.zip ? Eller må jeg nedgradere til 2.2 først? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nei, kun tidligere du måtte nedgradere først:) nå kan du bare flashe en kernel med clockworkmod recovery, for eks. speedmod kernel. Deretter kan du flashe cyanogenmod via recovery. etter dette bør du flashe gapps:) 1 Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Takker, agnard. Da fikk jeg noe å google på så jeg at jeg har funnet frem i jungelen av nye og gamle howtos Lenke til kommentar
Standal Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei! Jeg har oppdatert firmware til 2.3.5 (I9000XXJVS), og nå virker ikke mobilt nettverk. Ringe og sende melding er ikke noe problem. Her er filene jeg brukte når jeg oppdaterte: CODE_I9000XXJVS_CL565837_REV03_user_low_ship.tar GT-I9000-CSC-MULTI-OXAJVS.tar MODEM_I9000XXJVS_REV_00_CL1059471.tar Noen som kan hjelpe med dette? Har Telenor abb om det skulle bety noe.. Frode Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei! Jeg har oppdatert firmware til 2.3.5 (I9000XXJVS), og nå virker ikke mobilt nettverk. Ringe og sende melding er ikke noe problem. Her er filene jeg brukte når jeg oppdaterte: CODE_I9000XXJVS_CL565837_REV03_user_low_ship.tar GT-I9000-CSC-MULTI-OXAJVS.tar MODEM_I9000XXJVS_REV_00_CL1059471.tar Noen som kan hjelpe med dette? Har Telenor abb om det skulle bety noe.. Frode instillinger-trådløs og nettverk-mobilnettverk-tilgangspunktnavn-meny knapp-ny APN så skriv inn http://ponsen.no/blog1.php/apn-innstillinger-for-telenor-mobil-pa-samsung-galaxy-s-i9000 Lenke til kommentar
Standal Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei! Jeg har oppdatert firmware til 2.3.5 (I9000XXJVS), og nå virker ikke mobilt nettverk. Ringe og sende melding er ikke noe problem. Her er filene jeg brukte når jeg oppdaterte: CODE_I9000XXJVS_CL565837_REV03_user_low_ship.tar GT-I9000-CSC-MULTI-OXAJVS.tar MODEM_I9000XXJVS_REV_00_CL1059471.tar Noen som kan hjelpe med dette? Har Telenor abb om det skulle bety noe.. Frode instillinger-trådløs og nettverk-mobilnettverk-tilgangspunktnavn-meny knapp-ny APN så skriv inn http://ponsen.no/blog1.php/apn-innstillinger-for-telenor-mobil-pa-samsung-galaxy-s-i9000 Tusen takk! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ser ut til at tilbake-knappen har begynt å streike. Innimellom virker den ikke, og innimellom trykker den vil på seg selv. Er dette en software-feil eller hardware feil? Kan jeg fikse det selv, eller må den sendes inn? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 lyser tastene når du trykker på tilbake tasten og telefonen ikke reagerer? eventuelt lyser de når du trykker tilbake tasten under oppstart av telefonen? lyser den ikke uansett, vil jeg tru at det er hardware, ellers kan det være software. Du kan prøve å flashe software igjen med samsung kies hvis du har original firmware, eller via odin hvis du har custom rom/kernel:) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ser ut til at tilbake-knappen har begynt å streike. Innimellom virker den ikke, og innimellom trykker den vil på seg selv. Er dette en software-feil eller hardware feil? Kan jeg fikse det selv, eller må den sendes inn? hardware. Home knappen min sluttet og fungere, måtte bytte ut displayet Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 XDA melder at ICS er hacket til å virke på SGS. Jeg oversetter "ported" med hacket siden det ikke er snakk om noen offisiell eller "kjent" 3. partstilpasning. 1 Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1324556 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet om det går og hente ting fra telefonene uten skjerm tilkoblet? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 hvordan har du instillingene på usb-lagring? har du de på automatisk kies, er det bare å starte opp samsung kies. Har du de på noe annet, må du enten google adb, og lære å bruke den. Hvis touchen fungerer kan du jo også trykke et godt stykke ned på skjermen når du kobler til usb (hvis du har instillingen for usb lagring til masselagring). Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du kan vel via CWM også mounte USB-minne? Da trenger man ikke touch, men man må vite hvor i menyene man skal gå.. Et lite feiltrinn der, så risikerer man å formatere minnekort elns i stedet.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Spent om noen klarer å lage android 4.0 til galaxy. Blir det gjort så vips så er dette en god tlf i et par år til! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Kjøpe S2 nå eller vente på Galaxy Nexus? Blir det veldig mye forskjell? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hva er den mest stabile rom'en for tiden? Kjøre for øyeblikket DarkyRom 10.2 med DarkCore 2_9_3_JVQ og det har blitt sinnsykt ustabilt og tregt. Trenger bare noe som går raskt og lagfritt! Er ikke så viktig med så mye tweaks åsså videre. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 juwes smart edition trur jeg skal være noe av det mest stabile:) men må si at stable release av cyanogenmod også har blitt utrolig stabil:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå