Snylter Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Andreas' timestamp='1315404593' post='18277280']Flashet nettopp telefonen til DarkysRom 10.2 Final! Fungerer perfekt, beste rom'en jeg har hatt så langt! Men jeg har et spørsmål når det gjelder den nye Touchvizen som er lagt inn (Touchviz 4). Er det mulig å endre det slik at Handscent SMS åpner seg når jeg velger SMS-ikonet? Og forandre dockingen sånn generelt? Har gått inn på dockinginnstillinger, men kan ikke endre så veldig avansert der! Har du fått tak i noe norsk tastatur til 10.2? Jeg har Darkys ROM 10.2 med norsk swype på min SGS.. Fant swype via en post i denne tråden mener jeg det var.. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 jepp, dårlig batterilevetid stemmer definitivt! med mitt 3000mAh batteri klarte jeg å ha batteri i et døgn uten å måtte lade. da hørte jeg på musikk, var en del på internett, og brukte mobilen slik den skal brukes. Husk at normalbatteriet er vell på 1500mAh:) Jeg lurer på hvor kjøper dere 3000mAh batteri til denne telefonen, og må man da også ha nytt bakdeksel? Større batteri hadde absolutt ikke vært så dumt. Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er det noen som har testet den nye 2.3.5 fw på samfirmware? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 jeg bestilte batteriet her. Ja du må ha nytt bakdeksel:) å det er svak plastikk, så min telefon er teipet hele veien i rundt. Dekselet tåler ingenting:) nei, ikke testet ut den nye, må ha kommet ganske nylig:) rom developers kommer sikkert snart med oppdateringer da Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Noen som har testet TV ut på telefonen? hvor får jeg tak i kabelen som jeg trenger? Ser det selges en del kabler på ebay til galaxy II,fungere denne? Lenke til kommentar
tobb1s Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, etter at jeg kjørte Rom mananger kommer jeg meg ikke i recovery, eller download modus lenger. Forslag til hvordan dette kan fixes? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 har du root? regner med at du kjører gingerbread? du kan søke på ponsen sin hjemmeside, usikker på hva den er. Men han hadde en fin guide til hvordan få til det:) mon tro om det var bare til 2.2 Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, etter at jeg kjørte Rom mananger kommer jeg meg ikke i recovery, eller download modus lenger. Forslag til hvordan dette kan fixes? Prøv dette: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1134975 Lenke til kommentar
tobb1s Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, etter at jeg kjørte Rom mananger kommer jeg meg ikke i recovery, eller download modus lenger. Forslag til hvordan dette kan fixes? Prøv dette: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1134975 takk for svar, skal prøve dette...kommer inn via cwm Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Er det noen som har testet den nye 2.3.5 fw på samfirmware? Glem det, la den inn selv.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har en kamerat med i9000 som er fysen på rooted tlf. Han har 2.3.3 og Telenor. Leste at man kan miste 3G dekningen, så det er viktig at dette ikke skjer. Hvilken root bør man velge, hvilket rom og hvilken kernel? Er opptatt at det glir smooth og ser bra ut, men at batteriet gjerne varer lenge og at det er lite bugs. 1 Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Har en kamerat med i9000 som er fysen på rooted tlf. Han har 2.3.3 og Telenor. Leste at man kan miste 3G dekningen, så det er viktig at dette ikke skjer. Hvilken root bør man velge, hvilket rom og hvilken kernel? Er opptatt at det glir smooth og ser bra ut, men at batteriet gjerne varer lenge og at det er lite bugs. Jeg opplevde at jeg mistet HSDPA. Dette har noe med hvilket modem som er valgt. Nå kjører jeg simplicity 0.40 med stor suksess. 1.0 har nettopp kommet, men den er litt buggy enda.. Edit: Din venn kan bare flashe en kompatibel kernel. Da vil han slippe mye av de problemene som evt kan oppstå med flashing av rom. Endret 27. september 2011 av nortridge Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg bruker CF-root, og har ikke mistet noe som helst. Akkurat som stock, bare at den er rooted. Lenke til kommentar
oleva Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nå kjører jeg simplicity 0.40 med stor suksess. 1.0 har nettopp kommet, men den er litt buggy enda.. Simplicity så interessant ut. Tar den bort noe av original funksjonalitet, og hvordan er det i forhold til språk (og tastaturlayout)? Savner en "how-to" for dummies fremfor å lese 100 sider forumtråd for å skjønne hvordan man går frem for å få lagt det inn på tlf... F.eks. står det i originalinnlegget at alle versjoner fra nå av vil være "no-wipes", mens det i faq står at man må bruke "wipe"-versjon for å legge inn på Android 2.3....? Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå kjører jeg simplicity 0.40 med stor suksess. 1.0 har nettopp kommet, men den er litt buggy enda.. Simplicity så interessant ut. Tar den bort noe av original funksjonalitet, og hvordan er det i forhold til språk (og tastaturlayout)? Savner en "how-to" for dummies fremfor å lese 100 sider forumtråd for å skjønne hvordan man går frem for å få lagt det inn på tlf... F.eks. står det i originalinnlegget at alle versjoner fra nå av vil være "no-wipes", mens det i faq står at man må bruke "wipe"-versjon for å legge inn på Android 2.3....? Simplicity kommer som en ganske mager ROM uten veldig mange apps. Det er her add-on creator kommer inn i bildet. Den lar deg generere en zip med de appene du ønsker. Det følger ikke med swype, men dette kan lastes ned separat. Den swypen som blir generert i add-on creator er en beta uten norsk språk! ang wipe, dette skyldes nok en litt dårlig oppdatering av tråden tror jeg. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Noen som har testet TV ut på telefonen? hvor får jeg tak i kabelen som jeg trenger? Ser det selges en del kabler på ebay til galaxy II,fungere denne? ops.. feil forum.. Nei, galaxy 2 sin kabel fungerer ikke på galaxy 1. Endret 2. oktober 2011 av MoLvII Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvordan får jeg skjermbildet "opp ned"? Dvs sette telefonen med USB-kontakten ned og ha ting på skjermen riktige veien. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 vet at cyanogenmod har en instilling der du kan ta med at skjermbildet skal snus når du snur telefonen:) kan ikke komme på noe annet:) Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei, har plutselig fått problem med at jeg ikke får låst opp telefonen, klikker på knappen på siden eller den i midten, men får ikke noe respons fra skjermen.. Hender helt uvilkårlig.. noen som har opplevd lignende eller? har android 2.3 Lenke til kommentar
frowen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Etter at jeg fikk problemer med ROMkitchen 2.3.4 så la jeg inn Juwe's Smart Edition 5.3, la inn GO Launcher (utrolig at jeg ikke alltid har brukt denne, fantastisk) og Honeycomb-theme til launchern. Er som en helt ny verden, fantastisk rask og brukervennlig! Anbefaler alle å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå