eXa Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dama mi kjøpte nettopp en SGS brukt. Den har 2.3.3, men ingen swype? Der man velger inndata metode så er standard samsung eneste valg, ikke noe swype alternativ. Det er vel sånt man har Android market til? swype skal jo være på tlfen, jeg fant bare utvidelser til swype på market, ikke selve swype...? Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hei, Jeg vurderer nå å roote min SGS. Tenkte å legge inn CyanogenMod. Er det et smart valg, eller er det andre roms jeg burde vurdere? Hva er ulempen med dette? Jeg har lest at batteritiden blir redusert? Bortfall av garantirettigheter bryr jeg meg ikke om. Er det noen andre ting som er verdt å vite/gjøre? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Annbefaler Darkyrom ,endelig fornøyd med telefonen min.. Endret 24. august 2011 av taz Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Annbefaler Darkyrom ,endelig fornøyd med telefonen min.. Ok. Hvilken kernel bruker du til denne? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 http://www.darkyrom.com/community/index.php?threads/guide-final-v10-2-official-darkyrom-gingerbread-jvq-2-3-4-noob-friendly.4267/ Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kan ikke skjønne hvorfor folk liker darkyrom. Han prøver alt for hardt å selge med fraser som "It's just pure awesome", 1337 og AMAZING. Ikke ser det bra ut,og han henger alltid ett hakk etter alle andre utviklere. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hva mener du er bedre da? Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har prøvd alt som er av ROMs og jeg faller alltid tilbake på romkitchen eller lailas rom. Så mest stock som mulig, til nød zeam launcher. Lynraskt og enkelt. Uten en masse dilldall 1 Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Takker for tipset om romkitchen. Etter mye flashing fram og tilbake pga problemer med emigrasjon fra darkys og inkompatibilitet i kerneler, så har jeg endelig fått en rom jeg liker via romkitchen. Jeg er heller ikke noen fan av masse "dilldall", setter stabilitet og ytelse først. Skal bli spennende å se hvordan den oppfører seg over tid. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har et problem med "packet data". Jeg får ikke brukt det i det hele tatt. Har lest litt rundt, og ser det er fler som har opplevd det samme. Noen som vet hva koden for stock-firmware i Norge er? Dette er hva jeg har nå(stock): Firmware: 2.3.4 Baseband: I9000XXJVR Kernel: 2.6.35.7-I9000XXJVR-CL425308 se.infra@SEP-63 #2 Bulid: Gingerbread.XXJVR Tror dette skal løse seg etter en flash til den originale firmware? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er 2.3.4 offisiell nå? Får ingen update når jeg sjekker på tlf. Har 2.3.3. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Vil bare si at den beste romen jeg noensinne har prøvd er "juwe's smart edition". Alt er utrolig stabilt! jeg simpelthen elsker den! har fra før prøvd romkithcen (lite oppdateringer) til cm. Jeg kjører nå jetpack rom, stort sett på grunn av alle valgmulighetene under flashing, og at det er ganske interesangt å se på mens telefonen flasher:) kan via en app på telefonen velge mellom forskjellige kernel, theme osv:) -iL-: nei, 2.3.4 er ikke offisiell:( Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Skal jeg kjøpe nexus s eller galaxy s? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
trollfisk Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei Kjøpte meg galaxy s for ikke lenge siden og er kjempe fornøyd med telefonen BORTSETT fra det her. Batteritiden er virkelig elendig og det såpass mye at jeg tror noe må være galt. Ladet den fult opp i natt og tok den ut av lader kl 07.00. Da dro jeg på skolen hvor den ikke holdt lenger enn til 14.00.... Dette kan ikke være vanlig? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det er skjermen som bruker mest strøm, har du lysstyrken på maks og fiklet du mye med tlfen? Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei Kjøpte meg galaxy s for ikke lenge siden og er kjempe fornøyd med telefonen BORTSETT fra det her. Batteritiden er virkelig elendig og det såpass mye at jeg tror noe må være galt. Ladet den fult opp i natt og tok den ut av lader kl 07.00. Da dro jeg på skolen hvor den ikke holdt lenger enn til 14.00.... Dette kan ikke være vanlig? Det hørtes svært uvanlig ut. Det hender at batteriet tapper seg veldig rett etter oppdatering, men ellers skal det hvertfall holde i et døgn. Etter jeg oppdaterte til 2.3.3 holder batteriet i to dager med surfing, musikk og spill. Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Skal jeg kjøpe nexus s eller galaxy s? Hva er forskjellen? Bortsett fra utseendet har Nexus S vanilla android, mens Galaxy har Samsungs eget TouchWiz oppå android. Du vil nok få oppdateringer lengre med Nexus, men generelt er Galaxy en veldig god mobil. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei Kjøpte meg galaxy s for ikke lenge siden og er kjempe fornøyd med telefonen BORTSETT fra det her. Batteritiden er virkelig elendig og det såpass mye at jeg tror noe må være galt. Ladet den fult opp i natt og tok den ut av lader kl 07.00. Da dro jeg på skolen hvor den ikke holdt lenger enn til 14.00.... Dette kan ikke være vanlig? Det er ikke vanlig nei. Sjekk ut hva som drar mye batteri under "Battery use" i "settings" menyen. Lenke til kommentar
trollfisk Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Lysstyrke var medium nivå, og satt og spilte litt, men får håpe det bare var engangstilfelle. Bør jo holde mye lenger. er det noen som har erfaring med juice defender? Kanskje vært lurt å kjøpe det? Det er skjermen som tar klart mest strøm står det Endret 1. september 2011 av trollfisk Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Lysstyrke var medium nivå, og satt og spilte litt, men får håpe det bare var engangstilfelle. Bør jo holde mye lenger. er det noen som har erfaring med juice defender? Kanskje vært lurt å kjøpe det? Min erfaring er at spill spiser batteriet, en halvtimes angry birds før sengetid gjør at den slår seg av i løpet av natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå