covah Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Noen som har hørt noe om når 2.3.4 blir tilgjengelig? Skal visst være rett rundt svingen... 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har kjørt 2.3.4 en stund allerede.. Det ligger tilgjengelig på samfirmware.com Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 kjører 2.3.4 selv, men er skuffet over gingerbread. med tanke på at når man legger den på lading over natten, så står det "fulladet" når man står opp, drar ut laderen og den kan dette helt ned til 80%. Den bruker batteriet når den er fulladet, og starter ikke å lade igjen før batteriet er under 80%. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1134741 Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det ligger tilgjengelig på samfirmware.com Joda, er klar over det, men har en jobb-telefon som må kjøre standard firmware... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) kjører 2.3.4 selv, men er skuffet over gingerbread. med tanke på at når man legger den på lading over natten, så står det "fulladet" når man står opp, drar ut laderen og den kan dette helt ned til 80%. Den bruker batteriet når den er fulladet, og starter ikke å lade igjen før batteriet er under 80%. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1134741 Det du sier stemmer ikke helt,ikke for min del,ladet nettopp telefonen til 100% og tok ut laderen og den viser nå 81%,har da stått 1 min til lading etter den kom til 100%..Tviler på at den tapper 19% på 1 min.. Lader jeg den over natta så skjer det samme,så den bruker ikke strøm fra batteriet hos meg når ladere står i.... Men det er er irriterende bug ja... Endret 8. august 2011 av taz Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det ligger tilgjengelig på samfirmware.com Joda, er klar over det, men har en jobb-telefon som må kjøre standard firmware... Og? Det er jo standardfirmware som ligger der.. Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det ligger tilgjengelig på samfirmware.com Joda, er klar over det, men har en jobb-telefon som må kjøre standard firmware... Og? Det er jo standardfirmware som ligger der.. Kanskje det blir et problem om telefonen blir ødelagt og må på verksted, og han har en version av OS'et som ikke er offentlig lansert enda.. Eneste forskjellen til 2.3.4 er vel at original browser ikke stopper når du går opp og ned, men flyter fint. OG at når du starter den opp og tilter skjermen fort så kræsjer den. Hadde du lyset på det laveste, slo det seg opp et par hakk når du startet browseren, men det skjer ikke nå. Kalenderen er på engelsk. Batteri kapasiteten er den samme. 1,5/2 dager med mitt bruk. (lite bruk egentlig) Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Det ligger tilgjengelig på samfirmware.com Joda, er klar over det, men har en jobb-telefon som må kjøre standard firmware... Og? Det er jo standardfirmware som ligger der.. Kanskje det blir et problem om telefonen blir ødelagt og må på verksted, og han har en version av OS'et som ikke er offentlig lansert enda.. Eneste forskjellen til 2.3.4 er vel at original browser ikke stopper når du går opp og ned, men flyter fint. OG at når du starter den opp og tilter skjermen fort så kræsjer den. Hadde du lyset på det laveste, slo det seg opp et par hakk når du startet browseren, men det skjer ikke nå. Kalenderen er på engelsk. Batteri kapasiteten er den samme. 1,5/2 dager med mitt bruk. (lite bruk egentlig) Det med at lyset lyser mer eller mindre på browseren er vanlig. Dette er fordi den har sitt eget lysjusteringssystem som du finner på menyen. Bra at scrollingen ikke stopper helt opp da. Hatet det sikkelig på 2.3.3. Endret 10. august 2011 av nKyb Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er klar over lysjustering på menyen til browseren, men den sto på lavest og gjikk fortsatt opp et par hakk..det ser ut som det er fikset.. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Dama mi kjøpte nettopp en SGS brukt. Den har 2.3.3, men ingen swype? Der man velger inndata metode så er standard samsung eneste valg, ikke noe swype alternativ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Noen som vet hvordan man sletter loggene på telefonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Samtalelogg, sms-logg osv. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Gå på telefon, oppe på menyen ser du logger rett til høyre for tastatur. Deretter trykker du på menyknappen, og får tilbudet om å merke alle og deretter kan du slette dem. Endret 16. august 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
trollfisk Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei Lurer på å kjøpe meg Galaxy S nå, er det noe jeg vil "savne" med denne telefonen da den jo ikke er helt ny lenger. Mvh Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Fortsatt en veldig bra telefon. Om du vil savne noe kommer jo an på hva slags forventninger og krav du har. Den har ikke dobbelkjerne prosessor, men det er det fortsatt de færreste mobiler som har. Den har ikke fotolys/blitz, men tar fortsatt veldig bra bilder. Jeg ville fortsatt valgt denne fremfor nyere telefoner som f.eks. HTC Desire S eller Sony Ericsson Xperia Arc. 2 Lenke til kommentar
trollfisk Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Fortsatt en veldig bra telefon. Om du vil savne noe kommer jo an på hva slags forventninger og krav du har. Den har ikke dobbelkjerne prosessor, men det er det fortsatt de færreste mobiler som har. Den har ikke fotolys/blitz, men tar fortsatt veldig bra bilder. Jeg ville fortsatt valgt denne fremfor nyere telefoner som f.eks. HTC Desire S eller Sony Ericsson Xperia Arc. Ja tror nok jeg går for denne. Hadde LGP500 før den ble stjålet nå så er jo helt klart et steg opp! men tenkte mer sånn om det er noe av teknologi som har blitt vanlig nå som den mangler. feks er det 4g støtte på den? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei Lurer på å kjøpe meg Galaxy S nå, er det noe jeg vil "savne" med denne telefonen da den jo ikke er helt ny lenger. Mvh Nei du vil ikke savne noenting, det er en topp telefon til de grader! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Er det noen mobiler på det norske markedet som har støtte for 4G enda? Tror ikke det. Er nok ikke langt unna, men selv ikke toppmodellen til Samsung (Galaxy S II) har dette. Lenke til kommentar
trollfisk Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Takk for alle svar! Da blir det galaxy s på meg! Får den jo nå til 2500 så føler det er mye for penga! Er det noe tilbehør som er fint å ha til den her? Tenkte å kanskje kjøpe en slik: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9000-galaxy-35151p.html Nei er vel ikke mange med 4g enda, nettet er ikke utbygd i stor grad for det heller så er nok ikke noe must med en gang Ett spørsmål til, hvordan er batteri-tiden på telefonen? Endret 18. august 2011 av trollfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå