Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mehhh måtte sende min Galaxy S på service etter hjem knappen gikk i stykker :(.

Se der ja, hendte det samme med min for en par måneder siden. Da hadde de ALDRI hørt om problemet før. sukk.

Nå er Viber ute i fullversjon!

? Hva er Viber?

Lenke til kommentar

mehhh måtte sende min Galaxy S på service etter hjem knappen gikk i stykker :(.

Se der ja, hendte det samme med min for en par måneder siden. Da hadde de ALDRI hørt om problemet før. sukk.

?

Hva sjedde da`? måtte du betale?

nei garanti.

Lenke til kommentar

18. juli? Da har det ikke tatt for langt tid vet du ;) Men det er utrolig teit at du ikke fikk en bedre lånetelefon. Du kan dog ikke forvente deg en super mobil, men mobil som dekker ditt hverdagsbruk. Email, wifi, osv er faktisk noe du har krav på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

18. juli? Da har det ikke tatt for langt tid vet du ;) Men det er utrolig teit at du ikke fikk en bedre lånetelefon. Du kan dog ikke forvente deg en super mobil, men mobil som dekker ditt hverdagsbruk. Email, wifi, osv er faktisk noe du har krav på.

Jeg hadde vert strålde fornøyd med den billigste android telefonen. de hadde jeg hatt mine behov dekket.

"Mottatt verksted 18/7/2011"

"Påbegynt -"

Ferdig -"

Sendt fra verksted -"

ikke noe er gjort :p

Endret av -Night-
Lenke til kommentar

Vel, om du er modig nok kan jo du printe ut den siden du la frem å vise det til butikken. Greier de ikke å motbevise det så må de faktisk legge seg flate å gi deg et bedre låneprodukt. De har jo selv sagt at du ikke hadde krav på dette og da må de faktisk bevise at det de sier er sant da du legger frem ditt eget dokumentasjon om saken.

Lenke til kommentar

Sikkert et merkelig spørsmål å stille, men har noen funnet et duganes deksel/etui til denne telefonen? Uansett hvor jeg leter så finner jeg bare simple silikonetuier. Jeg er mer interessert i solide deksler som faktisk tåler litt, f.eks Otterbox Commuter eller Trident Cyclops, men disse er jo naturligvis nesten umulig å finne noen plass. Har folk noen innspill å komme med? Andre merker som er duganes?

- xm8

Lenke til kommentar

Da fikk jeg tilbake telefonen fra service, jeg er SÆRDELES lite imponert over deltaservice, bruker 4 uker på og fikse den.

Fikk tilbake telefonen i dag med en dyp ripe i skjermen, og ikke nok med det det mangler flere skurer fra baksiden! skal tilbake i morgen og kjefte lit på de......

Lenke til kommentar

Da fikk jeg tilbake telefonen fra service, jeg er SÆRDELES lite imponert over deltaservice, bruker 4 uker på og fikse den. Fikk tilbake telefonen i dag med en dyp ripe i skjermen, og ikke nok med det det mangler flere skurer fra baksiden! skal tilbake i morgen og kjefte lit på de......

Haha, har opplevd det samme. De bruker vel altfor lang tid på alt. Jeg har levert min Galaxy S2 på service pga den gule flekken som Samsung har annonsert de ville fikse det. Har også levert min Galaxy S flere ganger uten at de greide å fikse feilen min. Fikk hevet kjøpet da. Knall.

Hva er "Network Location"? ser at det har brukt over 1000 MB de siste dagene :S

Det er vel en nettverk oppdatering som oppdaterer hvor du er hen. Google Latitude bruker dette og nettleseren noen ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...