kvakse Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som opplever at telefonen slår seg av på egenhånd? Har begynt å skje etter at jeg oppgraderte til siste firmware fra Samsung (med Android 2.3). Har skjedd 3-4 ganger på noen uker at jeg har funnet telefonen avslått. Har ikke noe med batteri å gjøre, da det har vært mer enn nok juice der. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som opplever at telefonen slår seg av på egenhånd? Har begynt å skje etter at jeg oppgraderte til siste firmware fra Samsung (med Android 2.3). Har skjedd 3-4 ganger på noen uker at jeg har funnet telefonen avslått. Har ikke noe med batteri å gjøre, da det har vært mer enn nok juice der. Ganske irriterende. Ikke ukjent, nei... 1 Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg installerte just 2.3.4 via Odin pluss Speedmod, og nå vil jeg prøve ut en custom firmware. Tenker da helst på Darkys eller MIUI. Er det noe jeg må gjøre før jeg installere en slik firmware? Root ? Fjerne Speedmod ? Lenke til kommentar
frowen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som opplever at telefonen slår seg av på egenhånd? Har begynt å skje etter at jeg oppgraderte til siste firmware fra Samsung (med Android 2.3). Har skjedd 3-4 ganger på noen uker at jeg har funnet telefonen avslått. Har ikke noe med batteri å gjøre, da det har vært mer enn nok juice der. Ganske irriterende. Og når du skrur den på så står batteriet som tomt men det øker i tiden etter? Scenario hos meg: Lader mobilen fullt. F eks når batteriet nærmer seg 50% så skrur den seg av. Jeg skrur på igjen og da er det lav batteri-warning + at den er på 3%, men den går oppover til f eks 50% igjen... - irriterende - Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvordan kan jeg få fjernet programmet "Maps"? Drar utrolig mye batteri Lenke til kommentar
marvoc87 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvordan kan jeg få fjernet programmet "Maps"? Drar utrolig mye batteri http://androidforums.com/droid-all-things-root/54547-uninstall-maps.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Må jeg roote? Og er det lurt å gjøre med tanke på garanti osv? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Må jeg roote? Og er det lurt å gjøre med tanke på garanti osv? Prøvd å logge ut av latitude? Slet med det samme engang, til jeg logga ut av latitude. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Noen som opplever at telefonen slår seg av på egenhånd? Har begynt å skje etter at jeg oppgraderte til siste firmware fra Samsung (med Android 2.3). Har skjedd 3-4 ganger på noen uker at jeg har funnet telefonen avslått. Har ikke noe med batteri å gjøre, da det har vært mer enn nok juice der. Ganske irriterende. Skjer akkurat det samme som meg. Har levert til mobilen Elkjøp for 3. gang nå og håper på å heve kjøpet. Problemet er at det skjer periodisk, så det blir litt vanskelig for servicefolka og løse problemet dersom det ikke kommer med en gang. Det de gjorde første gangen var å installere firmware på nytt, noe som ikke hjalp. Andre gang byttet de hovedkortet og reinstallerte firmware, hjalp heller ikke noe. Da er det bare å vente... ikke noe morsomt i det hele tatt. Kontaktet også Samsung support og skrev at dette skjer med 2.3 versjonen og skjedde aldri på 2.2.1. De anbefalte meg å fabrikkere/nullstille mobilen, om det ikke hjalp, send det inn på service. Og når du skrur den på så står batteriet som tomt men det øker i tiden etter? Scenario hos meg: Lader mobilen fullt. F eks når batteriet nærmer seg 50% så skrur den seg av. Jeg skrur på igjen og da er det lav batteri-warning + at den er på 3%, men den går oppover til f eks 50% igjen... - irriterende - Den skrur seg av mens det fortsatt er batteri/strøm. Eneste måten å skru på igjen er vel å ta ut batteriet så inn igjen. Ihvertfall på min mobil. Endret 7. juli 2011 av nKyb Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ser prisen er på 2700,- nå, så detter er vel veldig mye telefon for pengene? Er det fortsatt problemer med OS? Husker det nemlig var mye klaging over dette i månedene etter telefon ble lansert. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 2700,- for en Galaxy S uten ab. er absolutt mye telefon for pengene vil jeg si. Betalte vel det dobbelte selv(den gangen telefonen var ny), og synes selv at jeg gjorde et godt kjøp Galaxy S2 ligger vel på rundt 4500,-. Ganske mye dyrere mao. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) 2700,- for en Galaxy S uten ab. er absolutt mye telefon for pengene vil jeg si. Betalte vel det dobbelte selv(den gangen telefonen var ny), og synes selv at jeg gjorde et godt kjøp Galaxy S2 ligger vel på rundt 4500,-. Ganske mye dyrere mao. Uten abn, ja. Komplett og MPX har dette tilbudet, men jeg fant det ikke ved browsing. bruk sku: 630622 Slo til på tilbudet. Endret 8. juli 2011 av nortridge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Noen som vet hvorfor vi ikke fikk flash/lys på mobilen? Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hva burde jeg gjøre når jeg får telefonen? Oppdatere OS, Roote(hva vil det si, og hvilke fordeler medfører det)?. Beklager min manglende kunnskap om android. Finnes det noe ala cydia til android? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har mobilen hd video? Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har mobilen hd video? Ja. Les denne gode testen til Amobil: http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s/77187 Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Noen som vet om ladderen til en NokiaN97 kan brukes på Samsung Galaxy s2? Har liggende, så hadde vært greit om jeg kunne brukt den.. Ser at begge ladderene har samme miniusb. Men ser at Dc er lik, men ikke mA. NokaiN97: DC 5.0V/1200mA Samsung: DC 5.0/ 0.7A Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 De kan brukes om hverandre, ikke noe problem. Går litt fortere å lade med Nokia-laderen. Lenke til kommentar
marvoc87 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 De kan brukes om hverandre, ikke noe problem. Går litt fortere å lade med Nokia-laderen. Kosn kan du si at det går fortere?? Fordi nokia har litt mer Ampere betyr det ikke at den lader mobilen raskere. For mobilen vil kun bruke det av ampere som den trenger. det er nok en grunn for at samsung har en lader med så lite ampere. Nokia sin lader kan ha 300ampere om du vil, mobilen blir ikke ladet fullt opp på 2 min fordet. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 marvoc87: Når du først skal forsøke å briefe med fagkunnskaper foreslår jeg at du også bruker fagterminologi.. Nokia sin lader leverer litt mer strøm, og det gir nok faktisk litt raskere lading enn med Samsung sin egen.. Min Sony Ericsson-lader lader opp min SGS raskere enn Samsung sin egen lader gjorde.. Altså er det slik at telefonen ikke TRENGER en lader med mer enn 700mAh, men den kan utnytte en kraftigere lader allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå