KKake Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, Gorilla Glass er dessverre ikke helt udødelig. Dama har fått et par riper og hakk i glasset på sin Desire så ... Jeg har derimot et ripefritt glass på min SGS. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Trodde ikke Desire hadde Gorilla glass, dog. Selv har jeg hatt min SGS i ett år nå, og aldri hatt noen beskyttelse. I rett vinkel og lys kan jeg skimte hårstråtynne småriper i skjermen, men synes ikke ved vanlig bruk. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 FEATURED PRODUCTS Corning® Gorilla® Glass is used by more than 30 major brands and has been designed into more than 425 product models. Today there are more than 300 million devices with Gorilla Glass being used by consumers around the world. Due to customer agreements, we cannot identify all devices that feature Gorilla Glass. Your favorite device may include Gorilla Glass, even if you don't see it listed. Ask your manufacturer or retailer to learn more. Acer: Aspire 5943G, Aspire 8943G, ICONIA TAB A500, ICONIA TAB W500, ICONIA Touchbook Asus: Eee Pad Transformer, Eee Slate EP121 Dell: Streak 5, Streak 7 Tablet, Venue, Venue Pro HTC: 7 Mozart, 7 Surround T8788, Aria, ChaCha, Desire, Desire HD, Desire S, Desire Z, Dopod A6388, Dopod T8388, Dragon, Droid ERIS, Droid Incredible, EVO 4G, EVO Shift 4G, G1, G2, HD2, HD7, HD mini, Hero, Incredible S, Inspire 4G, Legend, myTouch 3G, myTouch 3G Slide, myTouch 4G, T9199, Thunder Bolt, Tianxi T9188, Salsa, Trophy, Wildfire Lenovo: ThinkPad X1 Laptop, ThinkPad X220 Tablet (available as an option) LG: Ally, Arena, Arena TV, Crystal, LG Mini, Maxx, New Chocolate, Ophone, Optimus 2X, Optimus 7, Optimus Mach, Optimus Q, Optimus Z, Viewty Smart, X300 Motorola: ATRIX 4G, BACKFLIP, BRAVO, CHARM, CLIQ, CLIQ 2, CLIQ XT, DEFY, DEVOUR, DEXT, DROID, DROID 2, DROID 2 GLOBAL, DROID PRO, DROID X, DROID X2, FLIPOUT, MOTOROLA i1, MOTOROLA MILESTONE, TITANIUM, XOOM, XPRT Motion Computing: F5v, C5v, J3500, CL900 NEC: docomo PRIME series N-02B, MEDIAS N-04C Nokia: Astound (T-Mobile US), C6, C7, E6, E7, N8, X6, X7 Samsung: Behold II, Captivate, Continuum, Corby S3650, Corby W900, Epic 4G, Fascinate, Flight II, Focus, Galaxy A, Galaxy Ace, Galaxy S, GALAXY S II, Galaxy S 4G, Galaxy Tab, Lindy, Mesmerize, Monte, Monte Preston, Omnia HD, S8500 WAVE, Showcase, Trance, Transform, Ultra TOUCH S8300, Vibrant, Wave II SK Telesys: Rain Phone, Reaction Phone, W Phone Sony: BRAVIA models KDL – HX820, KDL – NX720, XBR – HX929 Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Noen som har erfaring med at kamera-glasset er ripete? Hvordan skal jeg eventuelt gå frem for å fikse dette? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Selv har jeg hatt min SGS i ett år nå, og aldri hatt noen beskyttelse. I rett vinkel og lys kan jeg skimte hårstråtynne småriper i skjermen, men synes ikke ved vanlig bruk. Og min fikk 2 fete riper etter 3 dager. Av å ligge i lomma. Hvis du vil unngå riper bruker du skjerm beskyttelse. Finnes mange gode som du ikke merker er der engang. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Synes CyanogenMod fungerer veldig bra på telefonen. Om man klarer seg med dårligere batteritid (holder vel en dag med grei bruk), radio og noen andre bugs er det bare å installere etter min mening. Lynkjapt, og den norske oversettelsen er mye bedre. Får også norsk i programmer som Facebook, Twitter osv. Endret 18. juni 2011 av andybb Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Klør meg kraftig i hodet nå. Når jeg flaher stock froyo og rooter får jeg korrekt IMEI, men tom /efs folder. Når jeg så hiver inn nyeste versjon av MIUI får jeg korrupt IMEI, men nå er der filer i /efs folderen. Vurderer CM7, men frykter ustabilitet og dårlig batterilevetid. Hva tror dere? Lenke til kommentar
andybb Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 MIUI bygger jo på CyanogenMod, så tror ikke at CyanogenMod er noe særlig verre på batteritid. Lenke til kommentar
Gjestland Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Beklager feil tråd. Endret 18. juni 2011 av Gjestland Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) MIUI bygger jo på CyanogenMod, så tror ikke at CyanogenMod er noe særlig verre på batteritid. Godt poeng. Men prøver EN gang til med efs-backup. Edit: denne gangen gikk det. Merkelige greier Endret 18. juni 2011 av dePt Lenke til kommentar
adytum Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei! Jeg har nå skummet gjennom rundt 100 sider av denne tråden, og er ganske mye klokere på de fleste områder. Men det som jeg synes er uklart (ikke bare her, men generelt), er hvilken stand GPS-funksjonaliteten er i per dags dato for Galaxy S. Jeg har allerde bestilt telefonen, for sent å angre, men er det noen som f.eks med 2.1 hadde gps problemer, men har fått løst dem med 2.3? Virker som at kommentarene her spenner fra perfekt til ubrukelig GPS-funksjon. Noen som har noe å rapportere? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 For min del har GPS'en fungert fint i alle versjonene av fw. Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Gitt at mengden av mas i trådene på XDA har avtatt kraftig så må vi anta at GPS er forbedret. Lenke til kommentar
Siphlonurus Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kom over en tråd som forklarer hvorfor en rekke programmer ikke lenger fungerer som de skal etter oppgradering til Gingerbread 2.3.x http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=15031 "The MODIFY_PHONE_STATE permission was marked as "for system use only" in Android 2.3. While this was never intended for developers and publicly endorsed by Google, there are hundreds of apps in the marketplace using it. Unfortunately, a seemingly innocent checking by the Android folks has now crippled many popular apps for Android 2.3+. " Det ser ut til å være jævlig mange sinte brukere/utvikere der ute. Dette forklarer bla hvorfor jeg ikke får Widgeten APN on/off til å virke Vær obs på dette før du oppgraderer til Gingerbread Siphlo Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg har en bug på telefonen, det gjelder skjermlåsingen. Når jeg skal låse opp telefonen så vises ikke mønsteret jeg tegner det inn, telefonen bare reagerer når jeg har tegnet det inn. Fungerer fint med de grønne strekene når jeg skal skrive inn et nytt mønster, men når jeg skal sette mobilen i gang så vises ikke disse strekene. Noen erfaringer, eller ideer om hva jeg bør gjøre? Dette vil jeg helst gjøre uten å måtte slette programmer, og annet innhold på mobilen... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Ingen bug det nei.. Under "plasering og sikkerhet" kryss av "bruk synlig mønster" Endret 22. juni 2011 av taz Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Thanks Helt utrolig at Android fremdeles får meg til å føles som en idiot enkelte ganger... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Går det an og skru av vibrering når mobilen når full lada? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Hmmm, bare jeg som har problemer med å laste ned ting fra Market nå? Den begynner på "laster ned------" men etter 3-4 sekunder så blir det borte som om jeg aldri hadde trykket installèr... Lastet ned apps senest igår, så lurer på om det kanskje er noe regionale problemer.. venter på svar EDIT; Nå fungerer det! Måtte installere en annen versjon av market (fant apk på nettet), for så å gå inn på programmer innstillinger og trykke "avinstaller oppdateringer".. Merkelig nok så fungerte det : ] Endret 28. juni 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 SWYPE irriterer meg grenseløst til tider. "får" blir nesten alltid "flyr" eller "flåte" Skjønner ikke swype at de orda man bruker mest skal sorteres først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå