Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å fjerne root, den forsvinner av seg selv. Lagfix må fjernes hvis du har det :).

Supert! :) Da er det bare å kjøre på. Men går det greit å roote Gingerbread? SuperOneClick fungerer visst ikke ennå etter det jeg har hørt. Den var veldig enkel og grei. Noen andre alternativer?

Lenke til kommentar

Har nå jvh. Er mer og mer misfornøyd med hastighet og batteri. Hvilken rom anbefales ut ifra disse kriteriene?

Når det gjelder batteribruk er det en kjent bug at Android OS trekker vannvittig med batteri.

Dette gjelder ikke bare SGS, for å si det sånn.

Det er lagt inn link til tips for å gjøre noe med dette her inne opptil flere ganger (og jeg akter ikke å legge den inn igjen, søk litt..)

Lenke til kommentar

Noken som har peiling på kva i Titanium Backup som gjenopprettar alle meldingane? Trudde eg fann det aktuelle for gjenoppretting, men ingenting kom tilbake. Ingen krise om eg ikkje får det tilbake, men hadde ikkje gjort noke om dei var der heller...

Lenke til kommentar

Andre plassar å finne tak i originale firmware (2.3.3 JVH for NEE) enn samfirmware?

Drittsida nektar tydeligvis å sende ut mail for øyeblikket, så eg får ikkje aktivert kontoen eg registrerte. Skulle oppdatere contakt-appen med ein mod, som tydeligvis føkka til heile dritten, og ikkje forbant om eg får reversert heller. Glømte selvfølgelig å ta full telefonbackup etter at eg la inn CF-root, så det er vel berre å legge inn alt på nytt....

Lenke til kommentar

Har et lite problem med musikkspilleren som følger med telefonen...

Jeg har funnet ut at den beste måten å overføre spillelistene mine fra WMP er å dra selve spillelista over til telefonen. Da legger låtene seg i Music mappa på telefonen, og spillelista legger seg pent i rekken med de andre listene i musikkspilleren. Så langt er alt gull.

Men når jeg spiller av den spillelista så starter den alltid på låt nr to når en annen låt i lista er ferdigspilt. Det samme skjer hvis jeg prøver å hoppe forover eller bakover i lista. Den starter alltid på låt nr to om igjen. Hvis jeg er i listevisning så kan jeg velge andre låter, det går greit, men ikke hvis jeg bare trykker på "neste" knappen. Sånn har det vært både med 2.2 og 2.3, med og uten root.

Er det noe å gjøre med dette?

Lenke til kommentar

Tror det er på tide å levere min inn til service, noen som vet om Lefdal tilbyr byttetelefon i mellomtiden?

Problemet er at skjermen ikke responderer ordentlig på hardwaretasten, dvs at jeg må trykke ofte to-tre ganger for at mobilen skal våkne til liv. I dag morges døde den helt, og jeg måtte ta ut batteriet for å få den i gang igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...