GHADBANDIT Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har den siste tiden fått problem med at skjermen går i svart. Trodde først at tlf skrudde seg av, men hvis jeg trykker på volumtastene så kommer de små pipene som indikerer at ringelyden går opp og ned. Så tlf er ikke død, bare skjermen... Må skru tlf av og på og det er sykt irriterende. I tillegg har den skrudd seg av av seg selv flere ganger om natten mens den står til lading. Noe som jo passer kjempefint når man bruker tlf som vekkerklokke. Alt dette etter 2.3.3. Noen som har samme erfaringer? Lenke til kommentar
ermj Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har den siste tiden fått problem med at skjermen går i svart. Trodde først at tlf skrudde seg av, men hvis jeg trykker på volumtastene så kommer de små pipene som indikerer at ringelyden går opp og ned. Så tlf er ikke død, bare skjermen... Må skru tlf av og på og det er sykt irriterende. I tillegg har den skrudd seg av av seg selv flere ganger om natten mens den står til lading. Noe som jo passer kjempefint når man bruker tlf som vekkerklokke. Alt dette etter 2.3.3. Noen som har samme erfaringer? Jeg har hatt samme problem en stund - i feilsøkingen min ser det ut til at det er en app som heter GreenPower som er synderen. Er ikke helt sikker da.. men det kan virke sånn Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har den siste tiden fått problem med at skjermen går i svart. Trodde først at tlf skrudde seg av, men hvis jeg trykker på volumtastene så kommer de små pipene som indikerer at ringelyden går opp og ned. Så tlf er ikke død, bare skjermen... Må skru tlf av og på og det er sykt irriterende. I tillegg har den skrudd seg av av seg selv flere ganger om natten mens den står til lading. Noe som jo passer kjempefint når man bruker tlf som vekkerklokke. Alt dette etter 2.3.3. Noen som har samme erfaringer? Jeg har hatt samme problem en stund - i feilsøkingen min ser det ut til at det er en app som heter GreenPower som er synderen. Er ikke helt sikker da.. men det kan virke sånn Jeg har ikke GreenPower, så den kan ikke være synderen hos meg... kan i tillegg nevne at lockscreen har fått en tendens til å aktiveres mens jeg spiller, skriver meldinger osv.. altså mens tlf er i aktiv bruk. Og NoLock som jeg bruker for å deaktivere lockscreenen har blitt veldig ustabil. Noen ganger vises lockscreen, andre ganger ikke. Vurderer nesten å Odinere tilbake til 2.2.1, da jeg ikke hadde trøbbel i det hele tatt. Lenke til kommentar
Siphlonurus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei! Jeg bruker Gingerbread 2.3.3 (JVH). Er det noen som har fått GPS til å virke tilfredstillende med denne. Det tar lang tid å finne satelitter og den har ofte en misvisning på minst 50 meter. Jeg ser det finnes en egen app som fikser GPS'en for bla Galaxy S (GPS Aids V2) men den fungerer visstnok ikke særlig bra med Gingerbread. Appen diskuteres forøvrig her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=955395&page=63 Hva har dere evt gjort for å få GPS'en til å fungere tilfrestillende? Har ikke rootet min, men vurderer å gjøre dette hvis nødvendig. Siphlo Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 GPS'en fungerer veldig bra på min. Prøvde "My Tracks" på en skogstur. Og den logget turen veldig bra. Også prøvd ut Copilot uten noen problemer. Ikke bruker den lang tid på å finne sattelitter heller. Har ikke gjort noe som helst med telefonen Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Dvs. du bruker IKKE JVH ? Eller levers telefonen med 2.3.3 nå tildags? Endret 31. mai 2011 av dePt Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Glasset på kameraet mitt er nå helt utslitt (ripete), vet noen om det er råd å få kjøpt et nytt slik - evt om det er enkelt å sette det på selv? Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er det noen måte å få Galleri appen til å cache bildene som ligger på Picasa i full kvalitet? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Dvs. du bruker IKKE JVH ? Eller levers telefonen med 2.3.3 nå tildags? Bruker JVH Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva er det store med Darkys ROM egentlig? Hvilke fordeler har det kontra et stock Samsung ROM eller CM7/MIUI? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Stabilitet og hyppige oppdateringer er vel det som gjorde at jeg valgte det. Ytelsen plager meg heller ikke akkurat Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) I forhold til stock er Darky's mye raskere.. MYE Den er ferdig rootet, og den har lagfix innebygget. Den gir akkurat det jeg har behov for, derfor bruker jeg den.. Det er også enkelt å få informasjon om den, og det lages bra brukerveiledninger for installasjon. Endret 31. mai 2011 av Snylter Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Glasset på kameraet mitt er nå helt utslitt (ripete), vet noen om det er råd å få kjøpt et nytt slik - evt om det er enkelt å sette det på selv? Det er vel en tråd på xdadeveloper om skifte av glass. Ellers kommer det jo ett ferdigglass som kan kjøpes i de fleste nettbutikker og heter SGS2... Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Glasset på kameraet mitt er nå helt utslitt (ripete), vet noen om det er råd å få kjøpt et nytt slik - evt om det er enkelt å sette det på selv? Det er vel en tråd på xdadeveloper om skifte av glass. Ellers kommer det jo ett ferdigglass som kan kjøpes i de fleste nettbutikker og heter SGS2... Det er en tråd på xdadeveloper der de klager over at glasset som dekker linsen er ødeølagt, men det er ingen der som sier noe om hvordan - evt om det er mulig - å skifte bare glasset over linsa. På e-bay kan man kjøpe hele fotomodulen inkl verktøykit. Det jeg er interessert i, er om det lar seg gjøre å bare skifte glasset som dekke linsen. EDIT: Dessuten kjøper jeg ikke 2'n før den kommer med NFC, som antakelig ikke er før til høsten. Endret 1. juni 2011 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Mobilen kommer best ut på WHO sin strålingsliste hvertfall Endret 1. juni 2011 av eirik5800 Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei alle sammen. jeg skal få meg ny mobil til bursdag og har sikla etter galaxy S2 en god stund, men så kom HTC(?) sensation og da ble jeg ganske usikker på hvilken jeg skulle ønske meg. har lest at folk har problemer med det oppdaterings programmet, batteriet blir slukt og at touchwiz 4.0 ikke er noe bra, når det gjelder galaxy S2. har også lest gode ting om sensation, blant annet DB sin vurdering av telefonen( Fikk terningkast 6) så det jeg lurer på er: hvilken telefon burde jeg kjøpe? jeg har hatt lyst på S2 siden jeg så de første videoene av den på youtube..... så derfor spør jeg dere, er dere fornøyd med Galaxy S2, eller burde jeg gå for sensation? Jeg vet godt at jeg sikkert kan lese opp det her et annet sted, isteden for å spørre dere, men jeg vil vite hva dere synes! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Dette er en tråd for Samsung Galaxy S, ikke S II. Tror du vil få bedre respons av spørre i tråden for Samsung Galaxy S II. 1 Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fikk tilsendt PM nå nettop når det gjelder det der:p liten lesefeil fra min side! Men har spurt der også nå Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg leverte inn min Galaxy S på service på lørdagen nå pga automatisk avslutning og innbrente pixler der hvor notifikasjons informasjonene ligger; batteri, signalstyrke og klokke. De som har brukt TouchWiz i lengre periode vil merke dette dersom dere tar bort notifikasjonsbaren. (Alternativet er å trykke #*0#* på telefontasten da du får lys bakgrunn (pluss flere innstillinger)) Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Har et lite irritasjonsmoment med e-postprogrammet på telefonen (ikke gmail) som jeg gjerne vil ha løst: Programmet er satt opp til å vise et fast antall (50) av de nyeste e-postene mine. Når jeg får mail skyves altså tilsvarende antall gamle ut av bunnen av listen. Problemet er at hvis jeg sletter nye e-poster, så hopper gamle opp på listen igjen, men da markert som ulest! Hver gang jeg sletter mail så må jeg altså scrolle til bunnen av listen og markere mailer som lest. Noen som vet en løsning? Endret 2. juni 2011 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå