dePt Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hmm... Odin finner telefonen men ser ut til å slite litt. Står fast på "SetupConnection" når jeg prøver å flashe. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 har du installert kies? pass på at den ikke kjører når du prøver odin Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Hadde kies tidligere, men er fjernet nå. USB-driverne ligger der. Ny feilmelding " Can't open the serial(COM) port" Prøver i andre porter, men samme problem. Setter seg fast på "SetupConnection" Endret 28. mai 2011 av dePt Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Testet med V1.7 og da startet den å loade pit, men gleden ble kortvarig. Etter ca 1mm med blå linje stoppet den opp. Prøvde igjen, ingen endringer, men nå sitter den fast på setupconnection igjen. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) du kan prøve enten odin v1.8 eller odin v1.3, jeg forstår det slik at v1.3 er den mest stabile Endret 28. mai 2011 av agnard Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei. Tenkte å legge in 2.3.3 software i dag. Har en versjon av 2.1 som er roota og har en samset lagfix(?) installert med busybox trur jeg. Hva må jeg gjøre før jeg kan flashe med ny software i odin? Kan jeg bare kjøre på eller må jeg fjerne root og diverse? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Du må deaktivere lagfix før flashing (normalt sett..) I tillegg vil jeg anbefale å ta backup av alle apps med Titanium Backup. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Du må deaktivere lagfix før flashing (normalt sett..) I tillegg vil jeg anbefale å ta backup av alle apps med Titanium Backup. Fant ut at jeg har Clockworkmode recovery. Det var det jeg mente med lagfix. Må jeg fjerne det før jeg flasher? Tenkte å flashe til darky 10.1? er det en god plan? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 nei, du må ikke det. Hvis du har noen form for lagfix må dette fjernes. ofte inne i clockworkmod recovery - advanced - lag fix (eller noe slikt). mange som er fornøyd med darky her inne, så en god plan:) Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Darky er fantastisk. Bare ikke ta factory reset Fikk omsider flashet min til plain 2.3.3. Måtte til med en anne pc. Tusen hjertelig takk for hjelp agnard! Du har reddet dagen min! Vi trenger flere sånne som deg her på forumet. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 La inn darky 10.1 i dag. Til nå er telefonen mye raskere og tøffere... Jeg ble overrasket av at den hadde norske menyer og ordbøker.... Denne guiden funker knall for oss førstegangsflashere: Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Noe gikk galt under flashinga. Etter at jeg har flasha med pass i odin får jeg robotstemme som sier convert data partition + noe mer. What to do now? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Noe gikk galt under flashinga. Etter at jeg har flasha med pass i odin får jeg robotstemme som sier convert data partition + noe mer. What to do now? Vent! Det kan ta en stund før den går videre.. Den holder på å fikse lagfix bare. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Noe gikk galt under flashinga. Etter at jeg har flasha med pass i odin får jeg robotstemme som sier convert data partition + noe mer. What to do now? Vent! Det kan ta en stund før den går videre.. Den holder på å fikse lagfix bare. Geese i hope ur right. Den driver å prater for harde livet nå... EDIT: yes yees yeess! its working! EDIT2: Nå gjorde den alt på nytt igjen... EDIT3: den fungerer tilsynelatende som den skal nå. Skal flashe i recovery mode nå Endret 28. mai 2011 av hYLeAPe Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvis du leste instruksen stod det vel noe om det der.. Ellers, etter at du er ferdig bør du gå inn i Recovery og sjekke at Voodoo lagfix faktsik er enablet. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan finne sendetidspunkt på meldinger som sendes til mitt nummer mens min telefon er avslått? edit: for de som ikke forstår så er det slik at mobilen oppgir mottakstidspunkt på meldingene som standard. Når jeg slår på mobilen og den henter ned meldinger får jeg da bare oppgitt det tidspunktet da telefonen ble slått på (siden den da henter ned meldingene fra mobilnettet). Vil gjerne ha mulighet til å vite når meldingene ble sendt. Endret 29. mai 2011 av Martin_PS3 1 Lenke til kommentar
Wenchis Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen som vet hvordan jeg kan finne sendetidspunkt på meldinger som sendes til mitt nummer mens min telefon er avslått? edit: for de som ikke forstår så er det slik at mobilen oppgir mottakstidspunkt på meldingene som standard. Når jeg slår på mobilen og den henter ned meldinger får jeg da bare oppgitt det tidspunktet da telefonen ble slått på (siden den da henter ned meldingene fra mobilnettet). Vil gjerne ha mulighet til å vite når meldingene ble sendt. Sånn er det hos meg også, faktisk ganske irriterende. Aner ikke hvordan jeg skal få fiksa det though.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvordan fjerner jeg google-kontakter fra telefonen? Når jeg skriver navn på den jeg skal sende til kommer det oftest opp 2-3 eposter fra gmailen min, plagsomt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå