Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man får skjermen til å lukke seg på samme måte som nexus s(som en gammel tv der skjermen blir svart)? :)

 

De fleste nyere themes til SGS gir deg dette.

 

 

De fleste themes krever deodexed rom for å kunne installeres. Dette får du ved å installere custom rom eller en stock som er deodexed. Alt finnes enkelt på XDA.

 

tror det bare er å gå inn på innstillinger for skjern og sette på alle animasjoner. tror det funket hos meg med stockrom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror det bare er å gå inn på innstillinger for skjern og sette på alle animasjoner. tror det funket hos meg med stockrom.

Har stockrom denne animasjonen da?

 

 

Sjekket faktisk ikke det før jeg flashet theme, ikke at det hadde forandret noe for min del.

 

 

Lenke til kommentar

Hei, jeg kjører Darkys ROM 9.5. Når jeg rootet mobilen fikk jeg hjelp av en utrolig hyggelig fyr som hjalp meg gjennom rootingen steg for steg. Nå skal jeg derimot selge mobilen, og lurer på om det er noen som vet hvordan, eller eventuelt kan hjelpe meg å gjennopprette STOCK ROM. På forhånd takk

Lenke til kommentar

blir smått gal av den choppy scrollingen i stock browsern på jvh. Skjønner ikke at det ikke ble rettet på fra jvb.. Flere som har samme problem og evt en løsning? Er ikke så keen på å reflashe men har vel ikke så mye valg..

 

Har samme problem på kona sin telefon. Jeg synes det er veldig plagsomt, da min S2 telefon ikke har det problemet og det er "samme" versjon på begge telefonene.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har nylig kjøpt en Galaxy S brukt og er helt fersk i gamet.

Har oppgradert til 2.3.3.

 

Har noen spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe med.

 

Telefonene vibrerer innimellom uten at det har skjedd noen spesielt. Dette skjer mange ganger om dagen.

 

Når jeg sjekker strømforbruk så ser det ut til at Android OS trekker mye strøm selv om telefonen stort sett ligger i ro. Dette gjelder også Maps. Er det noen prosesser som ligger i bakgrunnen som bør stoppes?

 

Siphlo

Lenke til kommentar

Har lagt inn versjon 2,3.3 etter at telefonen ikke ville starte opp etter å ha slått telefonen av. Dette har skjedd for tredje gang :thumbdown:

Er det riktig at daily briefing er borte etter oppdateringen til 2.3.3?

 

Ingen som kan sjekke om Daily briefing forsvinner etter oppgrdering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...