Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Her kjører jeg nå Darky v10 Final, la den inn i dag.. Ser virkelig lovende ut! Tror jeg venter til den er helt ferdig Hello Darky and Crew This Final is very laggy, i´ve gone back to RC6, it´s much more better! Lenke til kommentar
odderik Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Skulle hatt noe beskyttelse på fonen min. Har sett litt på case mate tough. http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9000-galaxy-35151p.html Noen som bruker denne? Bruker denne jeg. http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9000-galaxy-32778p.html Tlf blir ikke så tykk og den får beskyttelse til en billig penge.. Takker for anbefaling. Jeg bestilte noe av det samme før jeg så svaret ditt her. Det ble en case mate safe skin til 83,- (siste som var på lager) http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9000-galaxy-42337p.html Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har flashet telefonen min til Stock 2.3.3.. Utrolig smooth! Fikk 995 i Quadrant score og telefonen føles utrolig snappy i forhold til custom 2.2.1 rom. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Her kjører jeg nå Darky v10 Final, la den inn i dag.. Ser virkelig lovende ut! Tror jeg venter til den er helt ferdig Hello Darky and Crew This Final is very laggy, i´ve gone back to RC6, it´s much more better! Ja, det er noen ting som ikke funker så bra med den, så jeg tenker jeg skal legge inn RC6 selv og, mulig det blir noe jeg gjør i kveld.. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hei folkens. Jeg har roota telefonen min. Nå prøver jeg å fjerne rooten. Jeg gjorde det i programmet, men det funka ikke. Jeg har sletta programmet, unroota I PROGRAMMET i tillegg til å kjøre en factory reset. Ingenting funka. Hva kan jeg gjøre? Det står fremdeles at telefonen er roota, og jeg får ikke oppgradert via Kies... Om du skal fjerne root, så kan du vel flashe en stock umodifisert rom via Odin? Og i samme sleng få inn siste versjon som Kies gir? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Da ble det Darkys v10 RC6 her.. Den er bedre enn Final, Final har nemlig noen ekle bugs foreløpig.. Får håpe de får orden på den, for det er ting der jeg liker bedre og.. 1 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Er det bare jeg som syns at Darkys v10 RC6 også kan være litt tregt til tider? Noen ganger kan de ta et par sekunder før Handscent åpner seg etc. Får 1600 i quadrant da, så den er absolutt veldig rask gjevnt over! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hos meg virker RC6 lynrask.. Handcent åpner på millisekundet omtrent. Men jeg savner en del av utseendet til v10 Final.. Likte dialeren og sånt mye bedre der.. Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Til info for de (siste) som venter på Gingerbread: Ser at TEN (telenor) 2.3.3 ligger ute på www.samfirmware, det betyr vel at den kan lastes ned via Kies nå, eller er rett rundt hjørnet... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hos meg virker RC6 lynrask.. Handcent åpner på millisekundet omtrent. Men jeg savner en del av utseendet til v10 Final.. Likte dialeren og sånt mye bedre der.. Feilene blir nok fikset etterhvert. Darky krasjet med motorsykkel for noen dager siden, men crewet hans jobber nok med bugs. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Noen som vet hvorfor jeg får Facebook messages osv oppe i statuslinja mi selv om jeg ikke har facebook "på" på telefonen? Det samme gjelder twitter, kommer notifs selv om jeg ikke kjører applikasjonen. Jævla irriterende. Ser ut som folk kan skrive til meg hele tiden selv om jeg ikke er inne på applikasjonen.. Lenke til kommentar
Wenchis Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Juhuu, fikk _endelig_ oppdatert min telenorlåste telefon! LYKKE! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet hvorfor jeg får Facebook messages osv oppe i statuslinja mi selv om jeg ikke har facebook "på" på telefonen? Det samme gjelder twitter, kommer notifs selv om jeg ikke kjører applikasjonen. Jævla irriterende. Ser ut som folk kan skrive til meg hele tiden selv om jeg ikke er inne på applikasjonen.. Veldig enkelt, det er fordi notifications er på. I Facebook: Åpne appen, gå tilbake til hovedbildet (der du kan velge mellom News Feed, Profile, Friends osv..) Trykk på meny-knappen, gå til settings, og slå av notifications. Jeg tipper du hadde brukt 5 sekunder på å finne ut av det om du hadde orket å tenke Lenke til kommentar
TelCon Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fra Facebook-gruppa til Samsung Norge: "Gode nyheter for dere som har Telenor-tilknyttede Galaxy S: oppdateringen til Android 2.3 ligger nå tilgjengelig i Samsung Kies. Last ned Samsung Kies her: http://www.samsung.com/no/content_services/index.html" Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet hvordan man får skjermen til å lukke seg på samme måte som nexus s(som en gammel tv der skjermen blir svart)? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det kan du gjøre ved å installere cyanogenmod, noen annen måte vet jeg ikke om... Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet hvordan man får skjermen til å lukke seg på samme måte som nexus s(som en gammel tv der skjermen blir svart)? De fleste nyere themes til SGS gir deg dette. De fleste themes krever deodexed rom for å kunne installeres. Dette får du ved å installere custom rom eller en stock som er deodexed. Alt finnes enkelt på XDA. Lenke til kommentar
odderik Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Installert jvh 2.3.3 fra samfirmware. Har ikke rootet eller noe slikt. Får sleep of death av og til. Noen andre som har opplevd det? Og i tillegg så ser jeg på batteribruk, og der har Maps brukt 40% på 1 dag, og neste på lista er Cellestandby på 20%. Jeg har så og si ikke åpnet google maps, må være latitude eller nettleseren og kanskje andre programmer som bruker maps?? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Latitude suger strøm ut av batteriet mitt ihvertfall. Pluss andres Så det er et reelt problem. Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Sliter med batteriet mitt også, men skjermen har 42% står det og maps 4 % .. noen sier at batteriet blir bedre etter noen dager! Får håpe det. Får heller ikke til og sende eller motta mms. Skulle gjerne ha fått litt hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå