borchgrevink Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har klart å ødelegge kamera appen. (Jeg er på GB jvh). Noen ide om hvordan jeg får tilbake den opprinnelige appen? Må jeg installere en eler annen apk på nytt? Hvordan? Har roota. Takk. Funker fortsatt ikke, men løste det ved å bruke denne appen: https://market.android.com/details?id=com.mnapps.cameraadvance&feature=order_history Funker minst like godt som den originale! Lenke til kommentar
frowen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har klart å ødelegge kamera appen. (Jeg er på GB jvh). Noen ide om hvordan jeg får tilbake den opprinnelige appen? Må jeg installere en eler annen apk på nytt? Hvordan? Har roota. Takk. Funker fortsatt ikke, men løste det ved å bruke denne appen: https://market.andro...e=order_history Funker minst like godt som den originale! Du kan legge inn kamera-appen til SGSII, ligger på Xda. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har klart å ødelegge kamera appen. (Jeg er på GB jvh). Noen ide om hvordan jeg får tilbake den opprinnelige appen? Må jeg installere en eler annen apk på nytt? Hvordan? Har roota. Takk. Funker fortsatt ikke, men løste det ved å bruke denne appen: https://market.andro...e=order_history Funker minst like godt som den originale! Du kan legge inn kamera-appen til SGSII, ligger på Xda. Takk, men ser litt buggy ut. Kunne tenke meg at noen la opp original JVH camera.apk. Noen som kan hjelpe her? Takk. Lenke til kommentar
noruas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg har problemer med å oppgradere vha Kies Står at det ikke er mulig med fastvareoppdatering. Kan være pga jeg har flashet uoffisiell firmware? Har også prøvd med Kies etter å ha flashet diverse firmware fra samfirmware.com Er det noen som har lenke til en firmware som jeg kan flashe før jeg tar i bruk Kies for å oppgradere til 2.3.3 ? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hvis du har en telenor-brandet telefon vil du ikke få oppdatert via Kies uansett, fordi softwaren ikke er sluppet enda.. (Det står vel ca 150 ganger i denne tråden nå..) Lenke til kommentar
noruas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 ja det har jeg fått med meg er nok et annet problem her... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Så dropp Kies og legg inn en bedre firmware enn Samsung sin originale.. Her kjører jeg nå Darky v10 Final, la den inn i dag.. Ser virkelig lovende ut! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Noen som har prøvd miui? Den siste versjonen. Digger designet, men er den stabil for daglig bruk? Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Noen som har prøvd miui? Den siste versjonen. Digger designet, men er den stabil for daglig bruk? Nå vet jeg ikke hva ditt bruksmønster er, men for meg så er den stabil. Batteritida ser ikke ut til å være så verst heller. Selvfølgelig ikke like bra på vanlige roms. Kan ikke gi et tall på levetid ennå, er for ferskt inne. Har kjørt Miui 1 uke nå. Ser ut som jeg blir på rom'en. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Noen som har prøvd miui? Den siste versjonen. Digger designet, men er den stabil for daglig bruk? Nå vet jeg ikke hva ditt bruksmønster er, men for meg så er den stabil. Batteritida ser ikke ut til å være så verst heller. Selvfølgelig ikke like bra på vanlige roms. Kan ikke gi et tall på levetid ennå, er for ferskt inne. Har kjørt Miui 1 uke nå. Ser ut som jeg blir på rom'en. Går den ann å flashe rett fra darky 10.5? Skjønner ikke helt falshe guiden Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Da har innstallert det. Meget flott rom Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Da har innstallert det. Meget flott rom Har vært opptatt med pizza og pils, så har ikke sett responsen din. Men ser du fikk det til ja Liker hvordan systemet er mer intregrert enn vanlig rom, bl.a. sms-appen, lockscreen osv. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Da har innstallert det. Meget flott rom Har vært opptatt med pizza og pils, så har ikke sett responsen din. Men ser du fikk det til ja Liker hvordan systemet er mer intregrert enn vanlig rom, bl.a. sms-appen, lockscreen osv. Og hvordan ALT kan tweakes etter ønske. Når alt blir smooth og alle bugs fikses så blir dette veldig bra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Noen som har prøvd miui? Den siste versjonen. Digger designet, men er den stabil for daglig bruk? Jeg bruker den. Digger den, men opplever litt stor battey drain. Og av en eller annen grunn funker ikke æ, ø og å på verken Gingerbread Keyboard og SlidIt. Får opp noen merkelige slaviske spesialbokstaver i steden for. Også lagger musikken i et par sekunder når jeg skrur på lockscreenen. Men uten om det funker MIUI helt fantastisk. Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei folkens. Jeg har roota telefonen min. Nå prøver jeg å fjerne rooten. Jeg gjorde det i programmet, men det funka ikke. Jeg har sletta programmet, unroota I PROGRAMMET i tillegg til å kjøre en factory reset. Ingenting funka. Hva kan jeg gjøre? Det står fremdeles at telefonen er roota, og jeg får ikke oppgradert via Kies... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvorfor skal du unroote? Det skjer automatisk ved oppgradering av softwaren, og det er neppe root som gjør at du ikke får oppdatert via Kies.. Lenke til kommentar
odderik Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Skulle hatt noe beskyttelse på fonen min. Har sett litt på case mate tough. http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9000-galaxy-35151p.html Noen som bruker denne? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg bruker en sånn original gummisak fra Samsung til rundt 200 penger hos Clas Ohlson. Prikk lik, bortsett fra at det står Samsung bakpå. Lenke til kommentar
heantons Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Skulle hatt noe beskyttelse på fonen min. Har sett litt på case mate tough. http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9000-galaxy-35151p.html Noen som bruker denne? Bruker denne jeg. http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9000-galaxy-32778p.html Tlf blir ikke så tykk og den får beskyttelse til en billig penge.. Endret 16. mai 2011 av heantons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå