aloras Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har hatt stock 2.3.3 en liten stund nå, men syns det er for tregt, så har planer nå om å legge inn enten DarkysRom eller . Noen meninger om hva jeg bør velge? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hah! Enda en oppdatering ja, da skal jeg oppdatere etter jobb idag, veldig bra. Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Da har jeg via kies lastet ned 2.3.3 gingerbread å oppdatert min tlf Har du XEE eller NEE? hvilken versjon hadde du før? Jeg har NEE Jeg hadde 2.2.1 Fastvareversjon: 2.3.3 Grunnbåndsversjon: I9000XXJVO Build-nummer : GINGERBREAD.XWJVH OK, da lastet jeg også ned siste versjon fra KIES, jeg hadde XEE 2.3.3 fra Odin fra før.. Det fungerte fint. Alle appene ble liggende, home screens i std launcher ble borte, men de er ok i Launcher Pro. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen som vet hvilke "forbedringer" den nye versjonen har? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Fikk omsider norsk ukedag og norsk kalender Ser jaggu ut som det heter "tirsdag" nå til og med Endret 6. mai 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Andre: Call delay-buggen er fiksa, den som gjorde at når man ringe eller svarte på en samtale, så registrerte den ikke lyden av stemma di de første 2-3 sekundene.. plagsomt. Og lyset i knappene blir når slått av etter et par sekunder, slik som i froyo - de står ikke på sammen med skjermen - deilig. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Fikset: Når man trykker av og på den grønne vekkerklokka i alarm-siden, vil rett antall timer og minutter til alarmen går vises. Edit: Hurtighet på market er mye bedre. Den var god på 2.2.1 for å ramle i dass på 2.3.3 ver 1. Nå på 2.3.3 ver 2 er den kjapp igjen. Overall, meget kjapp ROM. Har ikke utført noen som helst sletting, wipe eller reset. Kun den automatiske cache wipe som skjer under oppgradering. Endret 6. mai 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Syntes ikke Market var noe tregere i første 2.3.3-oppdatering. Men fortsatt rask ihvertfall. Enda en fiks: Nå er rotasjon av kart i Google Maps tilbake til "normalen", dvs. to finger og snurr rundt. Ikke som i første 2.3.3-rom, hvor det var to fingre sidelengs for å rotere. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Syntes ikke Market var noe tregere i første 2.3.3-oppdatering. Men fortsatt rask ihvertfall. Enda en fiks: Nå er rotasjon av kart i Google Maps tilbake til "normalen", dvs. to finger og snurr rundt. Ikke som i første 2.3.3-rom, hvor det var to fingre sidelengs for å rotere. Syns alt er raskere nu,som en ny mobil Lenke til kommentar
Tom_J Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Denne updaten tryna hele telefonen min .. noen som vet hvor jeg finner update.zip fila? Flasha nå med odin, men den jeg prøvde har ikke norsk .. jaja prøver igjen i morra, telefonen er ihvertfall oppe å går igjen Endret 6. mai 2011 av Tom_J Lenke til kommentar
kakesen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kan jeg flashe den nye jvh i odin som kun pda? Har jvb fra før. Lenke til kommentar
kakesen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kan jeg flashe den nye jvh i odin som kun pda? Har jvb fra før. nevermind, det gikk fint Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har nå installert Android 2.3.3, JVH via Odin. Prøver å koble til Kies for å synke kontakter osv. Får kun meldingen Kobler til Enhet på begge kies 1 og 2. Kommer ikke videre. Hører "finne maskinvare lyden" 2 ganger når kobler til mobilen når kies er startet. Flere som oppleverer det ? eventuelt løsning ? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Løsningen for å synkronisere kontakter er først og fremst å ikke bruke Kies. Jeg bruker syncing mot gmail, det er så absolutt å foretrekke. Det samme gjør jeg med kalender.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Noen som har prøvd miui rommet? Er det brukanes? Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvordan rooter man 2.3.3? Fungerer speedmod kernelen på 2.3.3? Lenke til kommentar
NilsHH Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Finner ingen oppdatering i min Kies. Er det bare for ikke-operatørlåste telefoner? Jeg har 2.2 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Finner ingen oppdatering i min Kies. Er det bare for ikke-operatørlåste telefoner? Jeg har 2.2 Ja det er kun for ikke operatør låste telefoner, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Det ble sagt at operatørlåste mobiler (telenor - TEN) skulle få oppgradering omtrent samtidig som resten. Stay tuned. Tilføyelse: Pass på at du har siste versjon av Kies om auto-oppdateringen din der skulle være avslått. Siden du har 2.2 må du kanskje også gjennom 2.2.1-oppgradering før du får 2.3.3 Usikker på dette siste, men det finner du at av når den tid kommer. Endret 8. mai 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvordan rooter man 2.3.3? Jeg har forsåvidt også mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå