Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg via kies lastet ned 2.3.3 gingerbread å oppdatert min tlf :new_woot:

Har du XEE eller NEE? hvilken versjon hadde du før?

Jeg har NEE

Jeg hadde 2.2.1

 

 

Fastvareversjon: 2.3.3

Grunnbåndsversjon: I9000XXJVO

Build-nummer : GINGERBREAD.XWJVH

OK, da lastet jeg også ned siste versjon fra KIES, jeg hadde XEE 2.3.3 fra Odin fra før.. Det fungerte fint. Alle appene ble liggende, home screens i std launcher ble borte, men de er ok i Launcher Pro.

Lenke til kommentar

Andre: Call delay-buggen er fiksa, den som gjorde at når man ringe eller svarte på en samtale, så registrerte den ikke lyden av stemma di de første 2-3 sekundene.. plagsomt.

 

Og lyset i knappene blir når slått av etter et par sekunder, slik som i froyo - de står ikke på sammen med skjermen - deilig.

 

 

Lenke til kommentar

Fikset: Når man trykker av og på den grønne vekkerklokka i alarm-siden, vil rett antall timer og minutter til alarmen går vises.

 

Edit: Hurtighet på market er mye bedre. Den var god på 2.2.1 for å ramle i dass på 2.3.3 ver 1. Nå på 2.3.3 ver 2 er den kjapp igjen.

 

Overall, meget kjapp ROM. Har ikke utført noen som helst sletting, wipe eller reset. Kun den automatiske cache wipe som skjer under oppgradering.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Syntes ikke Market var noe tregere i første 2.3.3-oppdatering. Men fortsatt rask ihvertfall.

Enda en fiks: Nå er rotasjon av kart i Google Maps tilbake til "normalen", dvs. to finger og snurr rundt. Ikke som i første 2.3.3-rom, hvor det var to fingre sidelengs for å rotere.

 

 

 

Lenke til kommentar

Syntes ikke Market var noe tregere i første 2.3.3-oppdatering. Men fortsatt rask ihvertfall.

Enda en fiks: Nå er rotasjon av kart i Google Maps tilbake til "normalen", dvs. to finger og snurr rundt. Ikke som i første 2.3.3-rom, hvor det var to fingre sidelengs for å rotere.

Syns alt er raskere nu,som en ny mobil

Lenke til kommentar

Denne updaten tryna hele telefonen min .. noen som vet hvor jeg finner update.zip fila? Flasha nå med odin, men den jeg prøvde har ikke norsk .. jaja prøver igjen i morra, telefonen er ihvertfall oppe å går igjen

Endret av Tom_J
Lenke til kommentar

Har nå installert Android 2.3.3, JVH via Odin. Prøver å koble til Kies for å synke kontakter osv.

 

Får kun meldingen Kobler til Enhet på begge kies 1 og 2. Kommer ikke videre. Hører "finne maskinvare lyden" 2 ganger når kobler til mobilen

når kies er startet.

 

Flere som oppleverer det ? eventuelt løsning ?

Lenke til kommentar

Det ble sagt at operatørlåste mobiler (telenor - TEN) skulle få oppgradering omtrent samtidig som resten. Stay tuned.

 

Tilføyelse: Pass på at du har siste versjon av Kies om auto-oppdateringen din der skulle være avslått. Siden du har 2.2 må du kanskje også gjennom 2.2.1-oppgradering før du får 2.3.3 Usikker på dette siste, men det finner du at av når den tid kommer.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...