GHADBANDIT Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Folkens; ville satt pris på litt kjapt svar... Jeg har bootet i recovery- modus og skal til å wipe cache partition. Hva skjer da og hva mister jeg? Hva skjer hvis jeg bare velger reboot now? Booter som vanlig? Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Folkens; ville satt pris på litt kjapt svar... Jeg har bootet i recovery- modus og skal til å wipe cache partition. Hva skjer da og hva mister jeg? Hva skjer hvis jeg bare velger reboot now? Booter som vanlig? Ingen? Jeg klarer ikke å google meg frem, og er redd for å føkke opp med feil valg! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Veit ikkje om eg orker meir styr nå, må bare godta at universet nekter meg å få den oppdatert Bruk odin. Er utrolig lett faktisk. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Folkens; ville satt pris på litt kjapt svar... Jeg har bootet i recovery- modus og skal til å wipe cache partition. Hva skjer da og hva mister jeg? Hva skjer hvis jeg bare velger reboot now? Booter som vanlig? Hvis du velger reboot now rebooter telefonen.. (Ligger i navnet) Å bruke wipe cache partition virker ikke til å ha noen kjipe følger for meg, jeg gjorde blant annet det tidligere i dag for å se om det kunne hjelpe mot strømforbruket.. (Gikk fra 100% til 74% på under en halvtime..) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Bruk odin. Er utrolig lett faktisk. Og langt bedre enn den søpla til Samsung! Dessuten er det jo hyggelig at man får større valgfrihet ved å bruke Odin, det er jo en av hovedgrunnene til at mange av oss valgte Android i utgangspunktet.. (Valgfrihet altså..) Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Folkens; ville satt pris på litt kjapt svar... Jeg har bootet i recovery- modus og skal til å wipe cache partition. Hva skjer da og hva mister jeg? Hva skjer hvis jeg bare velger reboot now? Booter som vanlig? Hvis du velger reboot now rebooter telefonen.. (Ligger i navnet) Å bruke wipe cache partition virker ikke til å ha noen kjipe følger for meg, jeg gjorde blant annet det tidligere i dag for å se om det kunne hjelpe mot strømforbruket.. (Gikk fra 100% til 74% på under en halvtime..) Tusen takk! Det er grunnen til at jeg gjør det også! Fun fact: når tlf bootet igjen startet den en helt sinnsvak pipekonsert som varte i over ett minutt. Velger å ignorere dette:) Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er også en mulighet for at "usb-trikset" som jeg postet for en del sider siden kan gjøre noe med problemene når det gjelder KIES-mode på diverse PC'er. Husker ikke nøyaktig hvordan det virket, men tror det var at man koblet til telefonene før man skrudde den på og startet den i masselagringsmodus. Detaljene står uansett i en tidligere post. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg må bare nevne det her.. Testet min telefon mot en Sony Ericsson Arc (rett ut av esken omtrent), og fant ut at den scorer dårligere i Quadrant enn min gode gamle Galaxy S! Jeg kjører Darky v10 RC5 Final. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Gir darky 10 noen spesielle fordeler? TW4 ser jo ganske digg ut. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 For meg har Darky 10 RC5 Final gitt meg følgende fordeler fremfor en standard rootet Froyo: -Utseende jeg liker bedre -Bedre respons ved bruk -Vesentlig lavere batteriforbruk (Den står akkurat nå på 47%, og har vært frakoblet strøm siden kl 0600 i dag, tidligere ville den vært helt tom nå) -%-angivelse av batterinivå UTEN å ha installert noe ekstra app for dette. Det gir rett og slett bare en bedre brukeropplevelse.. Jeg regner med at det meste skyldes Gingerbread, uten at jeg vet hvor mye.. Uansett ble behovet for å bytte telefon plutselig borte, så jeg klarer meg nok en stund til med Galaxy S.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dummy installasjons veiledning for Dark rom please? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Dummy installasjons veiledning for Dark rom please? Er du kjent med flashing i Odin ? Denne guiden her skal være fin, http://www.darkyrom.com/community/index.php?threads/guide-installing-rc6-need-to-flash-dark_core_2-2-first.2382/ Om du enda ikke forstår, da syns jeg du bør lese deg mer opp på emnet før du gjør noe risikabelt uten å virkelig vite hva du driver med som de sa så fint på Android Central podcast. Endret 4. mai 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Får pludselig bare programmer opp neders på skjermen,kontakter og ringe og besked symbolene er vekk?? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Sjekk om de ligger under programmer, isåfall er det bare å velge "meny -> Rediger" og flytte de ned til applikasjonsbaren nederst. Lenke til kommentar
odderik Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvordan ligger det an med Samsung sin 2.3 FW? Noe som vet? Ser at Samfirmware har lagt ut 2.3.3 fra 8.april. Noen som har testet den? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sjekk om de ligger under programmer, isåfall er det bare å velge "meny -> Rediger" og flytte de ned til applikasjonsbaren nederst. Takker Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Da har jeg via kies lastet ned 2.3.3 gingerbread å oppdatert min tlf Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Da har jeg via kies lastet ned 2.3.3 gingerbread å oppdatert min tlf Har du XEE eller NEE? hvilken versjon hadde du før? Lenke til kommentar
haplo Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg leste noe om at det var en annen bootloader på 2.3, har det egentlig noe å si? Eller, hva skal til for å gå tilbake til 2.2.1 om man ønsker det, holder det å kjøre inn JS8 filen fra samfirmware? Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Da har jeg via kies lastet ned 2.3.3 gingerbread å oppdatert min tlf Har du XEE eller NEE? hvilken versjon hadde du før? Jeg har NEE Jeg hadde 2.2.1 Fastvareversjon: 2.3.3 Grunnbåndsversjon: I9000XXJVO Build-nummer : GINGERBREAD.XWJVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå