agnard Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) hmm merkelig, har du musikk eller lignende på internminnet, (skal være på 8gb totalt), i så fall kan du prøve å legge dette over på pc, for å få plass. edit: står forresten diskplass, så da er det logisk å tru at det er pc'en det er snakk om... Endret 2. mai 2011 av agnard Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Ja men på pcen er det 13 gb ledig... ALT av musikk, videoer, apps, bilder, spill... ALT er borte frå telefonen. Virker som det skal være komplett umulig for meg å få oppdatert den telefonen Endret 2. mai 2011 av PanzerLoco Lenke til kommentar
agnard Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 ok, hvis du går tilbake til den nye pc'en din, og sjekker at nyeste kies er installert. Så installerer du disse driverene: win. x64 galaxy s driver du kan også se her Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 I rein frustrasjon prøvde eg på dama sin pc med Vista. Lasta ned Kies og TADDA!!! Error, error og atter error. Komplett umulig å installere Kies på den maskina. 3 maskiner når... Kaster mobilen i søppla snart altså... Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 ok, hvis du går tilbake til den nye pc'en din, og sjekker at nyeste kies er installert. Så installerer du disse driverene: win. x64 galaxy s driver du kan også se her Har desverre komt deg i forkjøpet, og den driverpakken har eg installert forrige uke. Intet nytte. Den guiden der funker ikkje for me pga. at eg ikkje har eksternt micro SD kort. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Finst det andre måter å oppdatere telefonen på enn kies? Skal det være så forb... vanskelig for kun meg? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 ok, regner da også med at du har prøvd å reinstallere kies hvilken kies versjon bruker du? har tidligere sett at eldre versjoner har vært mer behjelpelig enn nye versjoner Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Har både reinstallert kies og gjennoprettet fabrikkinstillinger på mobilen. Laster ned en eldre versjon av kies as we speak. Kan ikkje sei eg er overaska. Kobler til enheten står og går i evigheter uten respons... Endret 2. mai 2011 av PanzerLoco Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det var versjon 1.5.1.10074.2 eg testa no, til intet nytte... Lenke til kommentar
agnard Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) hmm, da holder jeg på å gå tom for ideer, pc'en gjenkjenner telefonen nå telefonen står i masselagringsmodus ja? (om ikke lenge kommer noen helt sikkert til å foreslå odin) Endret 2. mai 2011 av agnard Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jepp det er null problem, er bare i "kies modus" den ikkje klarer å finne den. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 en ting til, bruker du custom launcher, slik som launcher pro, adw launcher, go launcher etc? du må bruke standard touchwiz for å få kontakt Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nei har ikkje peiling noken av tingene du nevner der, har som nevnt tidligere gjennoprettet til fabrikkinstillinger. Der fra har eg ikkje gjort noke som helst. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 du kan alltids sende mail til samsung, eller spør der du kjøpte telefonen, for dem ska kunne hjelpe deg med slike problemer Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Veit ikkje om eg orker meir styr nå, må bare godta at universet nekter meg å få den oppdatert Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg og mange andre hadde de samme problemene tidligere, men det virker jo som om det har løst seg for de fleste av oss etter at Kies ble oppgradert. I dag fungerer det helt knirkefint hos meg, og jeg har også Windows 7 64 bit. Et skudd i blinde, men du skulle tilfeldigvis ikke ha bluetooth aktivert når du forsøker kobler til? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Om du vil sette deg inn i det, så kan du jo bare flashe inn med Odin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå