zyrex Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Skjedde også med meg, tok en factory reset og da var alt i orden. Kjipt at man må begynne å installere alt godsakene igjen... Er også litt skuffet at den ikke fikk skjermlås effekten som Gingerbread har. Er noe som Nexus-telefonene har, har ikke sett noen andre GB-telefoner som har det. Men det er en fiks for å aktivere det på xda-forumet. Har dessverre ikke link. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Yeah, fikk det til ved hjelp av recovery mode og fabrikkinnstillnger pluss full wipe. Nå får jeg ikke opp YouTube widgeten, dog, men det orker jeg ikke å fikse på. Mer enn nok å huske alle programene og innstillingene jeg bruker til vanlig... Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Enkel måte for å huske hvilken programmer man her er å gå på meny så tar du screenshot av menyen Man holder inne tilbake-knappen og trykker på home-knappen.. Men programmene forsvinner ikke ved oppdatering..men utrolig irriterende at alle ikonene blir sortert alfabetisk... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Nytt her, er et downloads ikon, med oversikt over nedlastede programmer Ellers virker det ikke som det er store forskjellen ennå. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Angående STATUS BAR kresjer. Følgende ser ut til å fikse feilen (fritt oversatt fra Swedroid og fylt ut med egne erfaringer): 1. Innstillinger -> Trådløs/Nettverk -> USB-innstillinger -> Masselagring 2. Plugg i USB-kabelen 3. Skru av telefonen 4. Skru på telefonen 5. Du skal nå få en side på telefonen med android-avataren og "koble til" usb, så koble til 6. La telefonen gjøre seg ferdig med media-skanningen sin. 7. "Koble fra" og dra ut USB-kabelen Hos meg sluttet Status Bar å kræsje, og den er også stabil etter omstart av telefonen. Regner med dette blir ett vanlig stilt spørsmål fremover, så det er vel bare å klippe og lime oppskriften etterhvert som folk spør. Av andre ting som gikk "galt" var at jeg måtte skrive inn wifi-passordet på nytt. Noe som selvsagt ikke er noen stor sak... Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før folk modder rommen? Er veldig sugen på å få en stabil versjon av MIUI på telefonen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 MIUI utvikles uavhengig av Samsung sine egne ROM-s, i og med at den er basert på CyanogenMod 7. Så om noen modder det nyeste Samsung ROM-et, så har det lite å si for MIUI. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er ikke Cyanogenmod basert på 2.3? Eller er jeg helt på bærtur? Mener å huske jeg leste et sted om at det ikke ville komme en stabil versjon før "ekte" 2.3 kom ut. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hører at 2.3.3 skal støtte SIP. Noen flere som mangler dette? Kjører I9000XEEJV3 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen andre enn meg som sliter med Facebook kalender synkronisering? Lenke til kommentar
vosterer Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hei! Jeg trenger litt hjelp. Oppgraderingen gikk skeis. Et stykke uti prosessen ble hele skjermen blå. Slik stod den kjempelenge, så jeg antok at den hadde hengt seg. Jeg koblet fra telefonen etter 20 min. Hvis jeg nå prøver å skr den på, får jeg bare opp et bilde av en telefon, et utropstegn og en pc. Download mode er tilgjengelig, men ikke recovery mode. Jeg satte den i download mode og prøvde med en såkalt "emergency recovery" i kies, men jeg får den samme blå skjermen igjen. Så har jeg prøvd å flashe via gode gamle ponsens guide til jm2, men får samme blå skjermen enda en gang. Jeg ser den blå statusbaren til odin gå over skjermen på telefonen i ca to minutt før skjermen blir ensfarget blå Er det noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er ikke Cyanogenmod basert på 2.3? Eller er jeg helt på bærtur? Mener å huske jeg leste et sted om at det ikke ville komme en stabil versjon før "ekte" 2.3 kom ut. Jo, men CM er vel basert på vanilla Android fra Google og ikke Samsung sin. Men det kan jo væe de henter elementer fra Samsung sin 2.3 for å optimalisere likevel. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) De kan ikke hente elementer fra Samsung 2.3 før de slipper kildekode, men det skjer nok snart. CM7 til SGS har endel bugs, og det er jo den MIUI er basert på. Endret 16. april 2011 av andybb Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Må si at jeg ble mer ekstatisk etter forrige oppdatering til 2.2.1. Det som følger med pepperkaken må ligge godt gjemt i bakgrunnen... Blir spennende å se om batteristyringen lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Til dere som la inn 2.3.3 via Odin, hvor lang tid tok første booten? EDIT: Haha, telefonen ble ikke wipet etter flashingen, så det første som møtte meg etter bootingen var en feilmelding fra Spotify. Endret 16. april 2011 av KongKake Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Heisann. Det er veldig lenge siden jeg har fulgt med i tråden og på sgs fronten generelt. Har gammel cusomfirmware inne og har etterhvert fått en telefon som skrur seg av og fryser i ny og ne. Kanskje det er på tide å legge inn ny firmware? Er det cyanogenmod som er tingen? Fint hvis noen kan linke en god guide Takk for hjelp Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Hmm... Virket som om jeg semibricket telefonen. Allt hang seg og tlf. ville kun gå i download mode, ikke restore!! Heldigvis hjalp det å prøve på nytt i en annen usb-port. Hva er det med Kies og USB? Edit: Som nevnt tidligere var alle programmer bevart. Kun homescreens som må settes opp på nytt. Noen som vet om Super One Click fungerer på Baseband version I9000XXJVK, Build number GINGERBERAD.XWJVB?? Godt å få gjort det, vaffal! Endret 16. april 2011 av insolvent Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 SuperOneClick fungerer ikke på Gingerbread. Skal du roote følger du denne guiden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108 Har gjort det et par ganger, så spør hvis dere lurer på noe 1 Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Et stykke uti prosessen ble hele skjermen blå. Slik stod den kjempelenge, så jeg antok at den hadde hengt seg. Jeg koblet fra telefonen etter 20 min. Så har jeg prøvd å flashe via gode gamle ponsens guide til jm2, men får samme blå skjermen enda en gang. Jeg ser den blå statusbaren til odin gå over skjermen på telefonen i ca to minutt før skjermen blir ensfarget blå Kan ikke si at jeg har opplevd det tidligere, men prøv med en annen USB-port. Du kan også prøve forskjellige versjoner av 2.3.3 her: http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 SuperOneClick fungerer ikke på Gingerbread. Skal du roote følger du denne guiden: http://forum.xda-dev...ad.php?t=788108 Har gjort det et par ganger, så spør hvis dere lurer på noe Takker! Skal prøve en dag jeg har litt tid. Intensiv jobbing noen dager nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå