Svein Arild Søyland Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Og for å unngå Tie på tirsdagen (også ved norsk systemspråk på tlf) så har de like så godt beholdt de engelske navnene på alle dagene, så nå heter tirsdag Tue på den norske kalenderen, men kanskje det er bedre enn Tie? Sste edit: Telefonen er kjapp som lynet eter litt tafsing, litt endret brukergrensesnitt er det og her og der - gleder meg - og så er det på toppen av alt lørdag i dag? Endret 16. april 2011 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Merkelig at Samsung sa igår på facebook at de ikke var klar med den nye firmwaren, og så plutselig er den klar? Jaja, oppdaterer iallefall nå :-) Dette blir vel min siste oppdatering av telefonen min, har bestilt den nye Galaxy S2. Endret 16. april 2011 av ICS-FD Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Oppdatert nå, men status bar er klikk her. Får tving lukking opp gjentatte ganger. Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Store merkbare forskjeller? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Da lastes det ned ihvertfall.. Hadde jo ikke forventa noe de kommende dagene engang jeg nå etter meldinga på samsung facebook-side. Men jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Veldig bra! Står på jobb og oppdaterer nå! Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Prøver å oppgradere, men får bare denne beskjeden. Til og med når jeg spoofer med produktkoden TEN. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
TelCon Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Kjører nå original 2.3.3 på min Galaxy S. Ser pent ut i hvertfall! Nice! ) Endret 16. april 2011 av TelCon Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Prøver å oppgradere, men får bare denne beskjeden. Til og med når jeg spoofer med produktkoden TEN. Noen som vet hva som kan være galt? Jeg ser du har en eldre versjon av kies. Last ned nyeste versjon av Kies her: http://www.softpedia.com/get/Internet/Telephony-SMS-GSM/Kies.shtml Så sjekker du etter nyeste oppdateringer når den er installert. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Merkelig at den ikke er tilgjengelig over OTA? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Måtte avinstallere så installere på nytt etter at Kies ikke gadd å ta backup. Sikkelig irriterende. Var et eller annet bug som gjorde at programmet ikke ville åpne et ekstra vindu. Gjorde at Kies jobba hele tiden uten at det ble gjort noe. Nå er jeg godt på gang og håper dette ikke renser alt det jeg har lagt inn til nå :S Er en del apps jeg har innstalert. @Kalsium: Veldig unødvendig at du posten den linken da den overhode ikke bidrar til noe nytt. Prøv heller å bidra noe mer enn å forsøke og reklamere siden din. Endret 16. april 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Bortsett fra endrede ikoner ser jeg ingen endringer av vesentlighet. Men fine ikoner da:) Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Prøver å oppgradere, men får bare denne beskjeden. Til og med når jeg spoofer med produktkoden TEN. Noen som vet hva som kan være galt? Jeg ser du har en eldre versjon av kies. Last ned nyeste versjon av Kies her: http://www.softpedia.com/get/Internet/Telephony-SMS-GSM/Kies.shtml Så sjekker du etter nyeste oppdateringer når den er installert. Tusen takk! Laster ned nå Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Oppdatert nå, men status bar er klikk her. Får tving lukking opp gjentatte ganger. Samme skjer her. Faens drit. Endret 16. april 2011 av Magnetar Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Skjedde også med meg, tok en factory reset og da var alt i orden. Kjipt at man må begynne å installere alt godsakene igjen... Er også litt skuffet at den ikke fikk skjermlås effekten som Gingerbread har. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Oppdatert nå, men status bar er klikk her. Får tving lukking opp gjentatte ganger. Samme skjer her. Faens drit. Fikk du oppdatert til gingerbread nå? Har dere prøvd å gjenopprette telefonen til fabrikkinnstillinger etter dere har oppdatert til siste versjon? Enten kan dere gå inn på innstillinger og velge privat/privacy for så å velge fabrikkinnstillinger eller så kan dere *ringe til* denne koden: *2767*3855# Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg tok en full wipe (via tre-knappers-kombo) av alt før installasjon - har allltid gjort det for å være sikker på at den er så rein som mulig før oppdatering. Den er minst like kjapp som den var, er nå veldig fornøyd med telefonen! Men - Kies? Det er et mysterium hver eneste gang ... Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hei :-) Lurer litt på hvorfor jeg ikke får oppdatert. Har ikke låst telefon. Brukte odin til oppdatere til orginal 2.2.1. kan det ha noe med at det ikke funker gjennom kies å gjøre? Har fastvareversjon JS2/JPY/JS3(XEE) Noen som vet hvor jeg kan finne filene å kjøre dem gjennom odin for 2.3 update? Lenke til kommentar
different Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hei :-) Lurer litt på hvorfor jeg ikke får oppdatert. Har ikke låst telefon. Brukte odin til oppdatere til orginal 2.2.1. kan det ha noe med at det ikke funker gjennom kies å gjøre? Har fastvareversjon JS2/JPY/JS3(XEE) Noen som vet hvor jeg kan finne filene å kjøre dem gjennom odin for 2.3 update? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1037584 Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Kan jeg roote Gingerbread med SuperOneClick programmet som jeg brukte til froyo, (Det som ligger her) eller må jeg bruke noe annet? edit: fikk det ikke til med SuperOneClick, men CF-root kernel 3.1 funket fint Endret 16. april 2011 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå