haplo Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 I9000XWJS8 filen jeg kan laste ned på samfirmware, står det noe sted hva den inneholder? Eller sagt på en annen måte, om jeg installerer speedmod kernel, rooter, og gjør litt sånn diverse, kan jeg få telefonen tilbake helt til standard oppsett med samsung sin kernel osv om jeg flasher JS8 filen i Odin? Eller er kernel en separat fil jeg må laste ned og flashe for seg? Jeg ønsker å få "om telefonen" til å se ut som det vedlagte bildet om det skulle skjære seg fullstendig, så jeg har et kjent utgangspunkt før jeg begynner å eksperimentere igjen. Ok, vet ikke om det var nødvendig men jeg rootet telefonen og installerte sgs kernel flasher, den kunne ta backup av eksisterende kjerne så da har jeg forhåpentligvis det jeg trenger for å komme tilbake til stock 2.2.1. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei, Noen som vet noe mer om når Android 2.3 kommer til Samsung Galaxy S ? Var det ikke sånn at den skulle komme nå i Uke 15 ? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nokon andre som har problem med å installere 2.2.1 gjennom KIES? Noko spesiell prosedyre ein må gjennom? Her stoppar det berre opp under "Fastvareoppgraderingen av GT-I9000 pågår ..." Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nokon andre som har problem med å installere 2.2.1 gjennom KIES? Noko spesiell prosedyre ein må gjennom? Her stoppar det berre opp under "Fastvareoppgraderingen av GT-I9000 pågår ..." jeg hadde nesten samme problemet, og ble anbefalt av samsung å levere den inn til service.. Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Dere som har kjøpt tlf i Norge. Hvilken firmware kjøres? Tenker på landskode. I9000XXJPY, I9000XWJS3 osv. Ser ingen 'norske' versjoner som er tilgjengelig her: http://samfirmware.webs.com/samsunglettercode.htm Det er XEE, NEE, og TEN. XEE og NEE finner du på www.samfirmware.com TEN er telenor branded og er ikke oppe på 2.2.1 enda.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ser dårlig ut for 2.3 denna uka. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er tross alt to dager til oppdateringen dukker opp. Vær tålmodig nå Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Joda joda, det er lov å håpe Lenke til kommentar
TheHTC Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hallo alle sammen har problemer med telefonen (GALAXY S) Alle programmer eg har installert har plutselig, hver gang er prøver å åpne dem sier - Beklager! Programmet () har uventet stanset. Prøv på nytt. Noen spørsmål: Når kommer 2.3 oppdateringen? KAN DERE NEVNE ANDROIDS BESTE BETALTE OG IKKE BETALTE APPS AV ERFARING OG JA ALT DERE HAR HØRT OG LEST Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 ALT DERE HAR HØRT OG LEST[/b] Du er glad i å lese med andre ord. Du får nok svar på mange av spørsmålene i denne tråden. Lenke til kommentar
TheHTC Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 ALT DERE HAR HØRT OG LEST[/b] Du er glad i å lese med andre ord. Du får nok svar på mange av spørsmålene i denne tråden. HeHe:) Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Blir ikke noe 2.3 oppdatering med det første ser det ut til. På Samsung Norge sin side på facebook står det at de fremdeles driver å tester ut 2.3. Siterer fra facebook. Planen er og var at oppdateringen til Android 2.3 for Galaxy S skulle være tilgjengelig i løpet av denne uken. Men ettersom den fortsatt er i siste del av testfasen, kan vi dessverre ikke garantere en lanseringsdato med 100 % sikkerhet. Vi håper å kunne gjøre den tilgjengelig innen kort tid. Ha en fortsatt fin fredag! Hilsen Samsung Norge Lenke til kommentar
TheHTC Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Blir ikke noe 2.3 oppdatering med det første ser det ut til. På Samsung Norge sin side på facebook står det at de fremdeles driver å tester ut 2.3. Siterer fra facebook. Planen er og var at oppdateringen til Android 2.3 for Galaxy S skulle være tilgjengelig i løpet av denne uken. Men ettersom den fortsatt er i siste del av testfasen, kan vi dessverre ikke garantere en lanseringsdato med 100 % sikkerhet. Vi håper å kunne gjøre den tilgjengelig innen kort tid. Ha en fortsatt fin fredag! Hilsen Samsung Norge Takk for svar Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Blir ikke noe 2.3 oppdatering med det første ser det ut til. På Samsung Norge sin side på facebook står det at de fremdeles driver å tester ut 2.3. Siterer fra facebook. Planen er og var at oppdateringen til Android 2.3 for Galaxy S skulle være tilgjengelig i løpet av denne uken. Men ettersom den fortsatt er i siste del av testfasen, kan vi dessverre ikke garantere en lanseringsdato med 100 % sikkerhet. Vi håper å kunne gjøre den tilgjengelig innen kort tid. Ha en fortsatt fin fredag! Hilsen Samsung Norge Kyss meg et visst sted, Samsung Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Blir ikke noe 2.3 oppdatering med det første ser det ut til. På Samsung Norge sin side på facebook står det at de fremdeles driver å tester ut 2.3. Siterer fra facebook. Planen er og var at oppdateringen til Android 2.3 for Galaxy S skulle være tilgjengelig i løpet av denne uken. Men ettersom den fortsatt er i siste del av testfasen, kan vi dessverre ikke garantere en lanseringsdato med 100 % sikkerhet. Vi håper å kunne gjøre den tilgjengelig innen kort tid. Ha en fortsatt fin fredag! Hilsen Samsung Norge Kyss meg et visst sted, Samsung credz at de faktisk svarer på facebook da! Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Så lenge 2.2.1 fungerer såpass smertefritt må de gjerne ta seg god tid og slippe en feilfri 2.3-utgave... Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jaha - men nå leste jeg akkurat dette, og skal lade tlf litt til for å sjekke om det er sant! "Nå er oppgraderingen for Galaxy S tilgjengelig! Oppgraderingen for mobiler som ikke er operatørlåst er tilgjengelig via Samsung Kies. For operatørlåste modeller Galaxy S vil Android 2.3 bli tilgjengelig senest uke 19." Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jepp den er kommet, måtte avbryte da jeg hadde glemt å wipe alt, gleder meg! :-) Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Og selvfølgelig krangler dette he******* KIES! Og problemet er etter jeg har sagt ja til oppdatering, så får jeg ikke maksimert opp vinduet fra oppgavelinjen, selv etter restart. Win7 Ultimate x64 med egne x64 drivere på. Så nå tester jeg på en annen maskin, men der må Kies oppdateres først. Siste EDIT: Den er på vei den på den eldre maskinen der Kies ble oppgradert på, det er en Win7 Professional X86. Endret 16. april 2011 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Da har jeg firmwareversjon 2.3.3! Gingerbred XWJVB! Endret 16. april 2011 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå