Mata- Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Noen som kunne hjelpe meg litt med MIUI? ROMet er jo fullt av bugs, men det verste er at jeg ikke har tilgang til mobilt nettverk, altså telefondekning. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? De andre bugsene er noe jeg kan leve med, men litt kjipt at telefonen ikke kan ringe... Lenke til kommentar
koaa Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Hei folkens. Det er mulig dette er besvart tidligere i tråden, men siden den er på drøye 300 sider så tar det hele kvelden å lese igjennom alt, derfor spør jeg her. Hvordan får jeg frem bilder (cover) til musikkalbumene mine når jeg spiller av musikk? Alle album har sin egen mappe. Har lagt bilder av type .jpg i samme mappe uten at noe kommer frem. Må bildene konverteres eller skrives om på noe vis for å synes? På forhånd takk for all hjelp Endret 6. april 2011 av koaa Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg pleier å bruke MeidaMonkey til å sette inn albumcover i musikkfilene (.mp3, .wav, m4a osv) før jeg da sender over til mobilen. Lenke til kommentar
koaa Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Takk for tipset Ky_kun, det fungerte veldig greit. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvordan får dere til auto-pairing med bluetoothenheter? Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jaja, godt jeg får testet ut kommende oppdatering før II'en kommmer en gang til sommeren ... http://www.dinside.no/866967/samsung-galaxy-s-ii-utsatt Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen som kunne hjelpe meg litt med MIUI? ROMet er jo fullt av bugs, men det verste er at jeg ikke har tilgang til mobilt nettverk, altså telefondekning. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? De andre bugsene er noe jeg kan leve med, men litt kjipt at telefonen ikke kan ringe... Hadde selv det samme problemet da jeg flasha første gang. Fant ingen løsninger som hjalp, så tenkte at det ikke kunne skade å flashe om igjen. Det funka. Flasha tilbake til stock (eclair), deretter flasha jeg froyo, for så tilbake til MIUI. Vet ikke hva som gjorde det, men det funka Lykke til. Si ifra om du har funnet en annen løsning. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen som kunne hjelpe meg litt med MIUI? ROMet er jo fullt av bugs, men det verste er at jeg ikke har tilgang til mobilt nettverk, altså telefondekning. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? De andre bugsene er noe jeg kan leve med, men litt kjipt at telefonen ikke kan ringe... Hadde selv det samme problemet da jeg flasha første gang. Fant ingen løsninger som hjalp, så tenkte at det ikke kunne skade å flashe om igjen. Det funka. Flasha tilbake til stock (eclair), deretter flasha jeg froyo, for så tilbake til MIUI. Vet ikke hva som gjorde det, men det funka Lykke til. Si ifra om du har funnet en annen løsning. Takk for hjelp Jeg klarte faktisk å fikse det i natt, så nå funker MIUI fint. Flashet tilbake til Froyo ved hjelpe av denne guiden og måtte deretter flashe MIUI på nytt. Da virket det fint Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen som kunne hjelpe meg litt med MIUI? ROMet er jo fullt av bugs, men det verste er at jeg ikke har tilgang til mobilt nettverk, altså telefondekning. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? De andre bugsene er noe jeg kan leve med, men litt kjipt at telefonen ikke kan ringe... Hadde selv det samme problemet da jeg flasha første gang. Fant ingen løsninger som hjalp, så tenkte at det ikke kunne skade å flashe om igjen. Det funka. Flasha tilbake til stock (eclair), deretter flasha jeg froyo, for så tilbake til MIUI. Vet ikke hva som gjorde det, men det funka Lykke til. Si ifra om du har funnet en annen løsning. Takk for hjelp Jeg klarte faktisk å fikse det i natt, så nå funker MIUI fint. Flashet tilbake til Froyo ved hjelpe av denne guiden og måtte deretter flashe MIUI på nytt. Da virket det fint Hvordan synes du MIUI er i forhold til vanlig rom? Hva er de største endringene du legger merke til? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Takk for hjelp Jeg klarte faktisk å fikse det i natt, så nå funker MIUI fint. Flashet tilbake til Froyo ved hjelpe av denne guiden og måtte deretter flashe MIUI på nytt. Da virket det fint Jess. Bra det Hvordan synes du MIUI er i forhold til vanlig rom?Hva er de største endringene du legger merke til? Bare for å få sagt det. Det første du legger merke til er hvor mye penere det er enn vanlig touchwiz. I tillegg til det kan du legge inn ulike themes for å lage det til akkurat som du vil. Edit: Alt går selvfølgelig veldig glatt. Ingen lagg. Endret 7. april 2011 av Bartin Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen som kunne hjelpe meg litt med MIUI? ROMet er jo fullt av bugs, men det verste er at jeg ikke har tilgang til mobilt nettverk, altså telefondekning. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? De andre bugsene er noe jeg kan leve med, men litt kjipt at telefonen ikke kan ringe... Hadde selv det samme problemet da jeg flasha første gang. Fant ingen løsninger som hjalp, så tenkte at det ikke kunne skade å flashe om igjen. Det funka. Flasha tilbake til stock (eclair), deretter flasha jeg froyo, for så tilbake til MIUI. Vet ikke hva som gjorde det, men det funka Lykke til. Si ifra om du har funnet en annen løsning. Takk for hjelp Jeg klarte faktisk å fikse det i natt, så nå funker MIUI fint. Flashet tilbake til Froyo ved hjelpe av denne guiden og måtte deretter flashe MIUI på nytt. Da virket det fint Hvordan synes du MIUI er i forhold til vanlig rom? Hva er de største endringene du legger merke til? Pent design. Mange muligheter for å endre det visuelle. Ellers innholder den en del bugs, bla. funker ikke kamera osv. Minner mye om iOS, om du liker eller misliker det.... Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kameraet fungerer hos meg. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Takk for hjelp Jeg klarte faktisk å fikse det i natt, så nå funker MIUI fint. Flashet tilbake til Froyo ved hjelpe av denne guiden og måtte deretter flashe MIUI på nytt. Da virket det fint Jess. Bra det Hvordan synes du MIUI er i forhold til vanlig rom?Hva er de største endringene du legger merke til? Bare for å få sagt det. Det første du legger merke til er hvor mye penere det er enn vanlig touchwiz. I tillegg til det kan du legge inn ulike themes for å lage det til akkurat som du vil. Edit: Alt går selvfølgelig veldig glatt. Ingen lagg. Hmm. Spørs om det er noe for meg. Ser en nevnte det ligner på iOS og, ikke helt fan. Men jeg må nok si at jeg vet desverre ikke helt korsen jeg skal sammenligne det med vanlig touchwiz, da jeg roota og endra alt på min sgs rett i fra boksen Jeg følger med videre i utviklingen Men kan ikke eksperimentere for mye da jeg trenger mobilen i jobbsammenheng og. Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er det kun bilder, kontakter og videoer som blir sikkerhetskopiering? Kies er så utrolig håpløst at det skulle ikke vært mulig.. Etter det ikke funket å oppdatere måtte jeg snakke med tre forskjellige svensker fra samsung og ble anbefalt å levere inn mobilen til service Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hmm. Spørs om det er noe for meg. Ser en nevnte det ligner på iOS og, ikke helt fan. Men jeg må nok si at jeg vet desverre ikke helt korsen jeg skal sammenligne det med vanlig touchwiz, da jeg roota og endra alt på min sgs rett i fra boksen Jeg følger med videre i utviklingen Men kan ikke eksperimentere for mye da jeg trenger mobilen i jobbsammenheng og. Grunnen til at det kan minne deg om iOS er at det ikke er en appdrawer i MIUI. Alt ligger på hjemmeskjermen. Men du kan fremdeles ha widgets på hjemmeskjermen og apps i mapper. Du kan evt. kjøre andre launchere over MIUI der du får appdrawer. Det ligner også en del på iOS med tanke på innstillinger. Der det er av/på flipper (dra mot høyre og venstre). Men alt i alt finnes det såppass mye du kan endre på visuelt at du kan gjøre alt for å få den til å ligne på en iPhone, eller for å få den til å ligne minst mulig. Søk etter MIUI på youtube, der vil du få en liten anelse om hvordan det er 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 legg inn LauncerPro da folkens hvis dere ikke liker MIUI Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Leste i en artikkel om Galaxy S II at de har skiftet ut filsystemet fra Galaxy S (RFS?) til EXT4, som gjerne er hva en lagfix gjør med sistnevnte modell. Er dette noe som er eksklusivt per modell eller eventuelt per versjon av Touch Wiz? Etter 2.2.1 fungerer jo telefonen, men jeg har hatt enda bedre ytelse med et av EXT-filsystemene og Galaxy S får jo angivelig 2.3 neste uke. Vil Touch Wiz også oppgraderes? Bruker for øvrig LauncherPro Plus, men er kjekt med alternativer. Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nå blander du litt. TouchWiz og filsystemet er to separate ting. Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Nå blander du litt. TouchWiz og filsystemet er to separate ting. Jeg blander ikke, men det er kanskje dårlig formulert. Spør om det er mulig for Samsung å endre filsystem i en firmware-oppdatering og om dette ikke er helt usannsynlig ettersom de har skiftet i Galaxy S II. (Legger til: Da hovedforskjellen mellom telefonene på programvaresiden ser ut til å være en ny versjon av TouchWiz). Endret 8. april 2011 av IceImp Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 telefonen min har slutte og virke.i går gikk den tom for strøm så satte jeg den på ladding,men den vil ikke starte opp.jeg får opp galaxy s logoen,så blir skjermen svart.det er bare de knappene på venstre og høyre side som lyser.jeg har lest på nettet at man han restarte telefonen med og holde volume ned + power button så skal telefonen restarte seg.har prøvd det og ingenting skjer.hva kan jeg gjøre for og fikse problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå