Mørbradbiff Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Hmmmm. Samme verson her. Siden jeg ikke klarte og oppdatere kies i programet, så avinstallerte vertfall jeg kies først. Så lastet jeg ned filen direkte fra engelske samsungsiden.... Vet ikke om det kan være forskjell ? Endret 1. april 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Æ har enda ikke fått noe Aprilsnarr? Man tuller ikke med slikt ! Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 La akkurat inn "MIUI 2.3.3 for Galaxy S - v1.4.1". Men får ikke kobla meg til mobilnettverket (onecall). Ingen dekning. Innstillingene for mobilnettverk gir meg feilmeldinger som "Error while searching for networks". Any ideas? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Prøv en hardreset Bartin, Jeg måtte gjøre samme etter 2.2.1. Hvordan fikk du oppdatert btw? Endret 1. april 2011 av -Night- Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg la inn Android 2.3 nå i kveld via Kies. Men ikke pokker om jeg får synket g-mailen eller g-kalenderen? Herregud - jeg trodde dette skulle bli letter i 2.3, ikke mer problematisk? Har andre som har lagt inn 2.3 noe erfaringer? AkkuRATdette hadde jeg og problemer med i sist fw, kanskje det er et HW problem? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) For dere som har problemer med oppdateringa til 2.3: Leste på howards forum at det er problemer med og få ned oppdateringa hos samsung. 1. Avinstaller kies. 2. Last ned KIES her 3. Slå av PC. 4. Slå den på 5. Installer kies 6. slå av brannmur 7. Oppdater Da bør alt fungere. Om det ikke fungerer og garanti ikke er så viktig, så er alltid odin et alternativtil at samsung får bukt i problemene! Endret 1. april 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg la inn Android 2.3 nå i kveld via Kies. Men ikke pokker om jeg får synket g-mailen eller g-kalenderen? Herregud - jeg trodde dette skulle bli letter i 2.3, ikke mer problematisk? Har andre som har lagt inn 2.3 noe erfaringer? AkkuRATdette hadde jeg og problemer med i sist fw, kanskje det er et HW problem? Må jo nesten ta 2.3 meldinger med en klype salt i dag siden det er 1. april, men dersom du fremdeles står for dette i morgen, hvilken produktkode skal 2.3 være klar for? Btw. ingen ny fw på samfirmware heller, så... Skeptisk. Endret 1. april 2011 av jorkus Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Hurra! Jeg fikk min oppgradert til 2.3 via oppgraderingsprogrammet som finnes i telefonen!!! :-) (husk ha påslått wifi!!) hehe.. Dette var aprilspøk fra min side.. Jeg ville i hvertfall ikke sjekket noe før i morgen eller dagene fremover.. Utifra hva jeg har forstått - skulle den komme rundt 15. april.... i følge Samsung og det som sto også i amobil.no. Endret 2. april 2011 av jojo1717 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 SIM-kort problem. Gikk tilbake til eclair, flasha froyo og deretter flasha MUIU igjen. Funka som bare det, og har endelig fått tilbake dekninga Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Mitt innlegg var og en aprilspøk, jeg besitter fremdeles 2.2.1 ... Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Har en SGS (ikke operatørlåst) som jeg forsøkte å oppgradere til 2.2.1 med siste versjon av Kies. Da jeg skulle slå telefonen av og på igjen viste den velkomstskjerm/melodi, men deretter ble skjermen svart uten at noe mer skjedde bortsett fra at telefonen vibrerer av og til. Dette skjer hver gang jeg slår den av og på. Har tatt ut/satt inn batteri og tatt ut sim og minnekort. Får ikke opp menyer for hard reset osv. Kies får såvidt kontakt med tlf, men viser ikke fastvareversjon, og vil ikke utføre nødgjenoppretting. Viser heller ikke innhold. Noe annet jeg kan prøve før jeg sender den inn? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 prøv å la den stå en stund hvis du ikke allerede har gjort det. Det at den vibrerer er ikke et godt tegn, men lar du den stå, kan det hende den klarer å komme seg på igjen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvis du får den i download mode kan du alltids flashe med Odin. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 prøv å la den stå en stund hvis du ikke allerede har gjort det. Det at den vibrerer er ikke et godt tegn, men lar du den stå, kan det hende den klarer å komme seg på igjen. Ok, den står på nå. Hvis du får den i download mode kan du alltids flashe med Odin. Er det vol up + home + power? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Nei, det er recovery mode. Vol ned + Home og Power er download mode.Du skal da få opp en tegning av en Android som driver med veiarbeid. Endret 2. april 2011 av KongKake Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Ok, men jeg får ikke opp veiarbeideren, bare den vanlige velkomstfilmen fulgt av svart skjerm. Men tlf kommer opp som "added" i Odin 1.3. Hvilken oppskrift følger jeg nå? Endret 2. april 2011 av jon67 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Når du får den sorte skjermen må du slippe knappene, da skal download mode komme opp. Deretter er det vel bare å se noen sider tilbake i tråden for detaljerte beskrivelser på hva man gjør videre. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hei, er det noen andre custom rom enn cyanogenmod som ikke tar utgangspunkt i firmwares fra samsung? Lenke til kommentar
muvee69 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kies er ikke greit for meg. Nå har jeg forsøkt å oppgradere telefonen fra 2.2 med Kies på både en windows XP-maskin, en Vista-maskin og min nyeste pc med win7 64 bit. Vista-maskinen og Win7-maskinen får ikke kontakt med mobilen annet enn som masselager-enhet. XP-maskina får kontakt, og jeg setter igang med oppgradering. Men etter en stund får jeg beskjed om at kontakten med mobilen er brutt, og prosessen stanses. Jeg har Baseband version I9000XXJPP Har du nyeste Kies? Bruker du USB 2 (som regel er portene på fremsiden ikke det)? Har du satt tlf til å velge tilkoblingstype ved kobling av kabel slik at du kan velge Kies? Ja, jeg bruker Kies versjon 2.0.0.11032_12. Jeg bruker en USB 2-port på baksiden av min stasjonære. Laptopene med vista og XP regner jeg også med har USB 2-porter. Ja, jeg velger Kies-tilkobling når jeg kobler mobilen til PCen. Kies er ingen slager her i heimen... Humpeti bump. Er så sugen på å få mindre lag på telefonen. Og det Odin-greiene skjønner jeg meg ikke på. Ingen som har greie på hvorfor jeg ikke kommer meg på Kies med fonen? Kobler jeg mobilen til som masselagringsenhet, forteller Kies meg at jeg må velge Kies-tilkobling. Men når jeg velger Kies-tilkobling, står det bare "connecting..." i all evighet uten at det skjer noe. Win7 forsøker å koble til også, men gir opp og jeg får melding om at enheten ikke ble tilkoblet. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvorfor Win7 må installere en egen driver så lenge jeg har installert Kies..? Har forsøkt re-start opp og ned og å kjøre Kies i Win7's foreslåtte kompatibilitets-modus (win xp service pack 3). Hjelp! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kies er ikke greit for meg. Nå har jeg forsøkt å oppgradere telefonen fra 2.2 med Kies på både en windows XP-maskin, en Vista-maskin og min nyeste pc med win7 64 bit. Vista-maskinen og Win7-maskinen får ikke kontakt med mobilen annet enn som masselager-enhet. XP-maskina får kontakt, og jeg setter igang med oppgradering. Men etter en stund får jeg beskjed om at kontakten med mobilen er brutt, og prosessen stanses. Jeg har Baseband version I9000XXJPP Har du nyeste Kies? Bruker du USB 2 (som regel er portene på fremsiden ikke det)? Har du satt tlf til å velge tilkoblingstype ved kobling av kabel slik at du kan velge Kies? Ja, jeg bruker Kies versjon 2.0.0.11032_12. Jeg bruker en USB 2-port på baksiden av min stasjonære. Laptopene med vista og XP regner jeg også med har USB 2-porter. Ja, jeg velger Kies-tilkobling når jeg kobler mobilen til PCen. Kies er ingen slager her i heimen... Humpeti bump. Er så sugen på å få mindre lag på telefonen. Og det Odin-greiene skjønner jeg meg ikke på. Ingen som har greie på hvorfor jeg ikke kommer meg på Kies med fonen? Kobler jeg mobilen til som masselagringsenhet, forteller Kies meg at jeg må velge Kies-tilkobling. Men når jeg velger Kies-tilkobling, står det bare "connecting..." i all evighet uten at det skjer noe. Win7 forsøker å koble til også, men gir opp og jeg får melding om at enheten ikke ble tilkoblet. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvorfor Win7 må installere en egen driver så lenge jeg har installert Kies..? Har forsøkt re-start opp og ned og å kjøre Kies i Win7's foreslåtte kompatibilitets-modus (win xp service pack 3). Hjelp! Du må slå av USB-debugging, og bruke standard launcher om du vil få Kies til å reagere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå