Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er så typiske svar. Bruker du virkelig Norton? Hæ? Bruker du virkelig Explorer? Verste dritten som fins.

 

Jeg har tidligere hørt på disse såkalte gode rådene, men har ofte blitt veldig skuffet. Jeg har forsøkt AVG (som i alle fall er skikkelig dritt), Panda og FSecure. Sistnevnte var for så vidt greit, men etter at jeg fikk Norton gratis gjennom Telenor bredbånd, har jeg nå brukt Norton de siste par årene. Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hylekoret er så sterkt. Grunnen andre har oppgitt til meg tidligere er at det krever så mye av maskina di. Men dette stemmer jo slett ikke! Ikke nå lenger. Nå fungerer det helt uproblematisk. Jeg opplever Norton som både trygt og bra.

 

Av nettlesere ble jeg anbefalt å bruke Opera, noe som viste seg å være helt mislykket for meg. Alle velmenende råd er ikke nødvendigvis alltid like gode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der er så typiske svar. Bruker du virkelig Norton? Hæ? Bruker du virkelig Explorer? Verste dritten som fins.

 

Jeg har tidligere hørt på disse såkalte gode rådene, men har ofte blitt veldig skuffet. Jeg har forsøkt AVG (som i alle fall er skikkelig dritt), Panda og FSecure. Sistnevnte var for så vidt greit, men etter at jeg fikk Norton gratis gjennom Telenor bredbånd, har jeg nå brukt Norton de siste par årene. Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hylekoret er så sterkt. Grunnen andre har oppgitt til meg tidligere er at det krever så mye av maskina di. Men dette stemmer jo slett ikke! Ikke nå lenger. Nå fungerer det helt uproblematisk. Jeg opplever Norton som både trygt og bra.

 

Av nettlesere ble jeg anbefalt å bruke Opera, noe som viste seg å være helt mislykket for meg. Alle velmenende råd er ikke nødvendigvis alltid like gode.

 

Jeg kan anbefale Microsoft Security Essentials.. DET er uproblematisk... Men nå er vi vel litt "off topic"?

Endret av jorkus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men da er det jo bare å droppe Norton :new_woot:

 

Hah, enig! Mer bedritent antivirus skal du lete lenge etter.

 

Men på seriøsen; det er ikke verre enn å deaktivere Norton de 15 minuttene flashingjobben tar.

 

Fjern Norton da. Herregud for et drittprogram!

Dette er selvfølgelig hjelpsomme innlegg, men siden jeg er fornøyd med Norton i alle andre sammenhenger enn dette tror jeg at jeg fortsetter å bruke Norton, sånn generelt sett. I likhet med Superparanoid kjører jeg Norton fordi dette kommer gratis fra nettleverandør. Det er egentlig ikke det eneste alternativet, jeg kan vel få Norman via nettbanken og noe annet via Høgskolen. Men Norton fungerer finfint for meg. Altså utenom dette ene problemet.

 

Deaktivering noteres. Det tenkte jeg rett og slett ikke på. Men jeg tror også jeg avventer ørlite til, siden mannen fra Samsung tross alt sier "april", og april kom for en halv time siden.

 

:)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...