IceImp Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 hei folkens. filma dama sitt moteshow med glaxyen for noen dager siden og det ble en film på rundt 30 min og nesten 3 gig og når jeg skal se på filmen så fryser alt etter 11 min. what to do? Har du kopiert den inn på PC eller forsøker du å spille den av direkte på mobilen? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Prøver å få opp recovery/fabrikkinnstillinger. Om jeg tar volum opp/ned + home + power har ingen betydning tilsynelatende. Ingenting skjer. Har prøvd når telefonen er på og av. Tips til hva jeg gjør feil ? Ring *2767*3855# så blir telefonen din satt til fabrikkinnstillinger. En kode som gjelder de fleste samsung mobiler. http://www.samsungwaveforum.com/samsung-wave-how-to/samsung-wave-hard-reset-(can-solve-a-lot-of-problems)/ Takk for svar. Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Har det kommet 2.2.1 til TEN nå? Lenke til kommentar
Wenchis Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Har det kommet 2.2.1 til TEN nå? Nei Fatter ikke hvorfor vi ikke kan få oppdateringen når alle andre har!! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Har det kommet 2.2.1 til TEN nå? Nei Fatter ikke hvorfor vi ikke kan få oppdateringen når alle andre har!! Dere har ingenting på og tape på og oppgradere selv med Odin. Ufattelig enkelt. 2 Lenke til kommentar
muvee69 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Bare for å krysse av en av de opplagte, du bruker twlauncher når du (prøver å) kobler til Kies? Jepp. (Gjelder oppdatering fra Froyo 2.2 til 2.2.1, som jeg ikke får til med Kies) Endret 29. mars 2011 av muvee69 Lenke til kommentar
lugneste Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 hei folkens. filma dama sitt moteshow med glaxyen for noen dager siden og det ble en film på rundt 30 min og nesten 3 gig og når jeg skal se på filmen så fryser alt etter 11 min. what to do? Har du kopiert den inn på PC eller forsøker du å spille den av direkte på mobilen? prøvde først å se den på mobilen og da stopper den etter 11 min samme som skjer på pc. Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har litt problemer med at feks Gulesider appen henger seg, tvangslukking er det eneste som hjelper. Er det appen som ikke funker helt på våre telefoner eller er det noe annet som ikke er helt stabilt? Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) jeg har nå tre ganger mistet synk på googlekalenderen min fra Samsung. På utenlandske forum skrives det en del om dette, men jeg ser ingen fiks på det. Noen snakker om å slette cache, skru av og på min kalender, velge andre kalendere, deaktivere/aktivere mm. Har testet alt. Til og med kalendere jeg laster ned fra marked viser ikke alle avtaler jeg har i googlekalenderen på nett. Helt sprøtt! Har andre dette problemet? Ikke å ikke kunne stole på at det er full synk! Endret 30. mars 2011 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
zero_talent Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er det flere som opplever av Galaxy S plutselig skrur seg av? Jeg har slitt med dette nå i vinter. Har brukt endomondo sports tracker til å logge skiturene mine, og på omtrent annenhver tur har jeg opplevd at telefonen har skrudd seg av. Mistenkte først at det var et kuldeproblem, men den virket fint da det var minus 10 ute, og mindre fint da temperaturen krøp opp til rundt 0... Kan det ha noe med fuktighet å gjøre? Skrur tlf seg av hvis den registrerer fukt på skjermen, f.eks? Har sett noe tegn til fukt på skjermen et par ganger (men telefonen er tørr, den ligger i en silikonbeskyttelse). For å få på telefonen må jeg ta ut batteriet og sette det inn på nytt. Vurderer nå å droppe telefonen til treningsbruk og heller kjøpe meg en Garmin Forerunner. Men akkurat det føles litt bortkastet, siden en av grunnene til å blåse 4000 kr på en "smart"telefon var nettopp for å kunne bruke den til trening. Hvis telefonen ikke tåler å ligge i lomma når man trener bør vel ikke Samsung skryte av at den kan brukes til slikt... Opplever også at den plutselig går tom for strøm i perioder. Den kan være fulladet på kvelden, og tom på morran. Dette har jeg hørt fra andre også. Bør jeg ta med telefonen til butikken? Og hvis jeg gjør det, bør jeg unroote den og fjerne OCLF først? Lenke til kommentar
knbuskum Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kjørte factory reset via settings og inn på privat og så på fabrikkdata nullstilling. Gjorde det pga masse tull og klikk med Kies. Hvis jeg skriver inn *2767*4387264636# får jeg følgende SELLOUT SMS (1)SELLOUT SMS:OFF (2)PCODE:GT-I9000HKDNEE (3)MODE:PROD Hvis jeg skriver inn *#1234# får jeg følgende PDA:I9000XWJS8 PHONEI9000XJQ1 CSC:I9000NEEJS1 BUILD:INFO 2011.03 Med det som står over har jeg Norsk oppsett eller har jeg (HK) Hong Kong? Vil tlf oppgraderes med fremtidig program oppdateringer og har jeg et problem om det skulle bli en garanti sak? Noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 du har NEE som er nordisk 1 Lenke til kommentar
zero_talent Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 jeg har nå tre ganger mistet synk på googlekalenderen min fra Samsung. På utenlandske forum skrives det en del om dette, men jeg ser ingen fiks på det. Noen snakker om å slette cache, skru av og på min kalender, velge andre kalendere, deaktivere/aktivere mm. Har testet alt. Til og med kalendere jeg laster ned fra marked viser ikke alle avtaler jeg har i googlekalenderen på nett. Helt sprøtt! Har andre dette problemet? Ikke å ikke kunne stole på at det er full synk! Opplever det samme med outlook-kalenderen og epost. Vet ikke om det skyldes telefonen eller jobbens servere, men irriterende er det uansett. Lenke til kommentar
brede_ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 "Ifølge en pressemelding fra Samsung dukker opp en oppdatering til Android 2.3 for Galaxy S i midten av april. Det gjelder de mobilene som ikke er operatøslåst." Amobil.no Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Og de som er operatørlåst kan man sende den allmektige Odin på. Men gleder meg. Tror det blir å legge inn standard-ROM og ikke ROM kokt på Doc sitt kjøkken med denne oppdateringen, så får jeg heller strippe det ned derfra. Lenke til kommentar
brede_ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Har prøvd I9000XXJVK versjonen som ligger ute hos samfirmware i noen dager. Fungerte bra, men fikk problemer med det trådløse nettverket på jobb så jeg måtte gå tilbake til I9000XWJS8. Ser frem til å få en helt stabil 2.3 utgave Endret 30. mars 2011 av brede_ Lenke til kommentar
knbuskum Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 du har NEE som er nordisk Takk takk , ble litt redd for at jeg ikke hadde nordisk versjon lenger. Prøve ut tlf mot kies da.... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er det flere som opplever av Galaxy S plutselig skrur seg av? Jeg har slitt med dette nå i vinter. Har brukt endomondo sports tracker til å logge skiturene mine, og på omtrent annenhver tur har jeg opplevd at telefonen har skrudd seg av. Mistenkte først at det var et kuldeproblem, men den virket fint da det var minus 10 ute, og mindre fint da temperaturen krøp opp til rundt 0... Kan det ha noe med fuktighet å gjøre? Skrur tlf seg av hvis den registrerer fukt på skjermen, f.eks? Har sett noe tegn til fukt på skjermen et par ganger (men telefonen er tørr, den ligger i en silikonbeskyttelse). For å få på telefonen må jeg ta ut batteriet og sette det inn på nytt. Vurderer nå å droppe telefonen til treningsbruk og heller kjøpe meg en Garmin Forerunner. Men akkurat det føles litt bortkastet, siden en av grunnene til å blåse 4000 kr på en "smart"telefon var nettopp for å kunne bruke den til trening. Hvis telefonen ikke tåler å ligge i lomma når man trener bør vel ikke Samsung skryte av at den kan brukes til slikt... Opplever også at den plutselig går tom for strøm i perioder. Den kan være fulladet på kvelden, og tom på morran. Dette har jeg hørt fra andre også. Bør jeg ta med telefonen til butikken? Og hvis jeg gjør det, bør jeg unroote den og fjerne OCLF først? Synes å huske at jeg også slet med dette før. Gjør det ikke nå lenger og kanskje er det rett og slett pga. rootingen og OCLF? Er ikke sikker, men etter at jeg fjernet OCLF + flashet telefonen på nytt har jeg ikke opplevd dette igjen. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Kanskje ikkje eit Galaxy S spesifikt problem, men spør her likevel: Brukar Gmail sin kalendar, og den synkroniserer dårleg med telefonen. Enkelte avtalar dukkar ikkje opp, og andre hamnar i feil veker (gjelder "recurring events"). Er det ein enkel måte å fikse dette på, eller må eg nytte ein annan kalendar? Edit: brukar versjon 2.2.1, men problemet var til stades i 2.2 også. Endret 31. mars 2011 av Voidhanger Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har det kommet 2.2.1 til TEN nå? Nei Fatter ikke hvorfor vi ikke kan få oppdateringen når alle andre har!! Iflg. epost fra Samsung support i dag kommer det 2.2.1 til Galaxy S bundet til Telenor i april. Jeg har spurt når 2.3 kan forventes, så får vi se om Samsung bestemmer seg for å være trivelige i anledning bursdagen min tidlig i april. Dere har ingenting på og tape på og oppgradere selv med Odin. Ufattelig enkelt. Da jeg prøvde det isolerte Northon oppgraderingfilen hver gang jeg lastet den ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå