KKake Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Forumlag. Endret 13. mars 2011 av KongKake Lenke til kommentar
TheHTC Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvordan gjør eg det? Sorry for litt dårleg kompetanse med akuratt dette. Eg har brukt Odin 1 gang før men eg husker ikkje hvordan lenger- Kan du si step by step hvordan Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Glasset på SGS er jo av typen GorillaGlass. Det skal tåle en gorillas behandling. Glasset er ganske motstandsdyktig mot riper, men husk at det er veldig tynt (i forhold til glasset på iphone). Mister du telefonen på ujevn bakke, med skjermen pekende ned, så kommer den mest sannsynlig til å knuse. Men da hjelper det vel neppe med Invisibleshield heller? Altså om man mister ned telefonen med skjermen først, mot noe som er ujevnt (stein eller annen form for "kant"). Så da er man like langt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvordan gjør eg det? Sorry for litt dårleg kompetanse med akuratt dette. Eg har brukt Odin 1 gang før men eg husker ikkje hvordan lenger- Kan du si step by step hvordan Sp0 her fra forumet har en god guide, selv om den gjelder 2.2. Uansett, så er det de samme prinsippene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Glasset på SGS er jo av typen GorillaGlass. Det skal tåle en gorillas behandling. Glasset er ganske motstandsdyktig mot riper, men husk at det er veldig tynt (i forhold til glasset på iphone). Mister du telefonen på ujevn bakke, med skjermen pekende ned, så kommer den mest sannsynlig til å knuse. Det kan jeg bekrefte at det gjorde det ikke. Lenke til kommentar
different Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Glasset på SGS er jo av typen GorillaGlass. Det skal tåle en gorillas behandling. Glasset er ganske motstandsdyktig mot riper, men husk at det er veldig tynt (i forhold til glasset på iphone). Mister du telefonen på ujevn bakke, med skjermen pekende ned, så kommer den mest sannsynlig til å knuse. Det kan jeg bekrefte at det gjorde det ikke. Min traff bakken sementen ikke mindre enn fire ganger på èn dag. Fortsatt ripefri. Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ser på amobil at pepperkaken kommer rett etter 2.2.1 (kanskje). Fantastisk. Da får vi en reprise av de siste 20 sidene her i tråden. Lurer på hvilken produktkode som sitter igjen som svarteper denne gangen... 3 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hvor mye batteri måtte en ha for å oppdatere via Odin? Edit: Æsj. Rota det til. Måtte legge inn stock, og 2.2 og har nå endelig fått 2.2.1. Blir en lang natt med å lage til innstillinger, og laste ned viktige apps. Endret 13. mars 2011 av Bartin Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Vi var jo omtrent først (med de problemene det gav) på 2.2. Denne gangen sist på 2.2.1. Nå fungerer telefonen såpass bra med 2.2.1 at jeg ikke har det helt store hastverket, og vil ihvertfall ha bekreftet fra andre at det ikke blir verre igjen med 2.3 før jeg oppdaterer neste gang... Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg håper virkelig at 2.3 versjonen kommer denne måneden. Tenker vi tilbake, den tiden før vi alle ventet spent på 2.2/froyo oppdateringen, så kom det en liten 2.1 oppdatering før vi fikk froyo. Lenke til kommentar
Wenchis Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det irriterer meg at ikke den nyeste oppdateringen har kommet på min samsung kies enda.. Har lastet ned den nye versjonen av kies også. Bah Lenke til kommentar
spetter Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Glemte å notere ned hvilken landskode jeg hadde før flashet. Men, har SGS via komplett.no hvorav fikk med telenor reklame osv. Kan jeg da gå utifa at landskoden på min tlf er TEN orginalt ? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Glemte å notere ned hvilken landskode jeg hadde før flashet. Men, har SGS via komplett.no hvorav fikk med telenor reklame osv. Kan jeg da gå utifa at landskoden på min tlf er TEN orginalt ? Om du kjøpte tlf til red. pris via komplett (operatørlåst) er det nok TEN Lenke til kommentar
spetter Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Glemte å notere ned hvilken landskode jeg hadde før flashet. Men, har SGS via komplett.no hvorav fikk med telenor reklame osv. Kan jeg da gå utifa at landskoden på min tlf er TEN orginalt ? Om du kjøpte tlf til red. pris via komplett (operatørlåst) er det nok TEN Tviler på var operatørlåst siden jeg kjøpte fullpris rein tlf uten ab hos nettbutikken komplett.no. Har ellers inget problemmer med mobilen. Tenkte at det bare var greit å hvite hvilken produktlandskode komplett.no selger Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Glemte å notere ned hvilken landskode jeg hadde før flashet. Men, har SGS via komplett.no hvorav fikk med telenor reklame osv. Kan jeg da gå utifa at landskoden på min tlf er TEN orginalt ? Om du kjøpte tlf til red. pris via komplett (operatørlåst) er det nok TEN Tviler på var operatørlåst siden jeg kjøpte fullpris rein tlf uten ab hos nettbutikken komplett.no. Har ellers inget problemmer med mobilen. Tenkte at det bare var greit å hvite hvilken produktlandskode komplett.no selger Jeg kjøpte også fullpris fra Komplett, men koden er NEE hos meg. Edit: Jeg har noen Tele2-greier på tlf min, men det er noe som er på sim-kortet jeg har fra før. Det der greierne på sim-kortet har ridd med meg på alle tlf jeg har hatt hvor det kortet har blitt brukt. Endret 14. mars 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvordan finner jeg ut om min mobil er operatørlåst??? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Ringer operatøren. : ]}] Eller rett og slett bare sette inn ett annet simkort fra en annen operatør. Endret 14. mars 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som har noen form for informasjon om når NEE får oppdatering? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det ble sagt at det skulle skje i uke 11, altså denne uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå