Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er blitt noe lei av ripemagneten av et bakdeksel som er på Galaxy S -en, så lurer på om jeg skal bestille et matt et, og kanskje i annen farge. Hva tenker dere om dette sorte eller dette røde?

Takker for tipset! Jeg bestilte det svarte ... :-)

Bare hyggelig. :) Tenker jeg bestiller det sorte selv, men er litt gira på en annen farge også. Kan jo evt. ta et blått et som matcher batterimåleren, et grønt et for Android eller bare et enkelt hvitt et.

Lenke til kommentar

Er blitt noe lei av ripemagneten av et bakdeksel som er på Galaxy S -en, så lurer på om jeg skal bestille et matt et, og kanskje i annen farge. Hva tenker dere om dette sorte eller dette røde?

Takker for tipset! Jeg bestilte det svarte ... :-)

Kjøpte hvitt deksel på elkjøp, er rimelig fornøyd med det. finnes også i matt svart, rød og blå hos elkjøp og lefdal tror jeg.

Lenke til kommentar

Kjøpte et silikon matt svart på expert..der var det billigst i forhold til elkjøp og lefdal..

Står samsung på og funker brillefint..

Er det av den typen som sitter fast på telefonen, altså batterideksel, eller er det et slikt som festes utenpå der igjen?

Lenke til kommentar

Kjøpte et silikon matt svart på expert..der var det billigst i forhold til elkjøp og lefdal..

Står samsung på og funker brillefint..

Er det av den typen som sitter fast på telefonen, altså batterideksel, eller er det et slikt som festes utenpå der igjen?

Utenpå der igjen... det er vel dette: http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltilbehor/GALAXYSSICABL/etui-for-samsung-galaxy-s

Bare det kosta 100-150 kr på expert..

Lenke til kommentar

Har js3 nå. Skal legge inn js7. Men skal jeg bruke pit da?

Som vi har sagt et par ganger allerede: Det velger du selv. Bare husk at hvis du velger å bruke pit, så bruk 512.

Synes det er rart når det står 802 på samfirmware.com

Det har jeg ikke sett. Andre steder har jeg sett 512. Det er uansett ikke kritisk. Bruk 802 da, hvis det er det som står.

Lenke til kommentar

Som vi har sagt et par ganger allerede: Det velger du selv. Bare husk at hvis du velger å bruke pit, så bruk 512.

Det har jeg ikke sett. Andre steder har jeg sett 512. Det er uansett ikke kritisk. Bruk 802 da, hvis det er det som står.

Jeg brukte 802, det fungerte fint!

Lenke til kommentar

Har oppdatert nå, uten pit.Fungerte det. Men skjønner ikke helt dette med pit filene

Lenke til kommentar

Har oppdatert nå, uten pit.Fungerte det. Men skjønner ikke helt dette med pit filene

Jeg kjørte 2 ganger, en med pit og en uten. Første gangen sto det at jeg hadde XEE på telefonen men XEN i Kies. Derfor kjørte jeg en gang til med .pit og Re-Partition checked. Da ble det XEE også i Kies...

Lenke til kommentar

Er så irritert fordi batteriet tømmes så fort. Snakker om under 24 timer. Har alltid vært ett problem uansett rom. Kjører nå js7 med alt standard (ingen launchere eller themes).

Trur dette er normalt. Jeg har det ihvertfall sånn. Må lade telefonen hver kveld. Må tenke på det at det er en smarttelefon, som er nesten mer en liten pc enn en telefon. Skjermen bruker også mye batteri. Du kan gå på instillengene å se hva som trekker strøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...