Svein Arild Søyland Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er blitt noe lei av ripemagneten av et bakdeksel som er på Galaxy S -en, så lurer på om jeg skal bestille et matt et, og kanskje i annen farge. Hva tenker dere om dette sorte eller dette røde? Takker for tipset! Jeg bestilte det svarte ... :-) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hmm.. Hadde vært morsomt om noen lagde et slikt deksel i faktisk carbon Ikke bare plastikk look-alike eller lignende. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er blitt noe lei av ripemagneten av et bakdeksel som er på Galaxy S -en, så lurer på om jeg skal bestille et matt et, og kanskje i annen farge. Hva tenker dere om dette sorte eller dette røde? Takker for tipset! Jeg bestilte det svarte ... :-) Bare hyggelig. Tenker jeg bestiller det sorte selv, men er litt gira på en annen farge også. Kan jo evt. ta et blått et som matcher batterimåleren, et grønt et for Android eller bare et enkelt hvitt et. Lenke til kommentar
lugneste Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er blitt noe lei av ripemagneten av et bakdeksel som er på Galaxy S -en, så lurer på om jeg skal bestille et matt et, og kanskje i annen farge. Hva tenker dere om dette sorte eller dette røde? Takker for tipset! Jeg bestilte det svarte ... :-) Kjøpte hvitt deksel på elkjøp, er rimelig fornøyd med det. finnes også i matt svart, rød og blå hos elkjøp og lefdal tror jeg. Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kjøpte et silikon matt svart på expert..der var det billigst i forhold til elkjøp og lefdal.. Står samsung på og funker brillefint.. Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har js3 nå. Skal legge inn js7. Men skal jeg bruke pit da? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Gingerbread kommer til Galaxy s, sjekk innlegg på Amobil : http://www.amobil.no/artikler/-_straks_gingerbread_til_galaxy_s/90934 Kommmer vel til høsten engang.... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kjøpte et silikon matt svart på expert..der var det billigst i forhold til elkjøp og lefdal.. Står samsung på og funker brillefint.. Er det av den typen som sitter fast på telefonen, altså batterideksel, eller er det et slikt som festes utenpå der igjen? Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kjøpte et silikon matt svart på expert..der var det billigst i forhold til elkjøp og lefdal.. Står samsung på og funker brillefint.. Er det av den typen som sitter fast på telefonen, altså batterideksel, eller er det et slikt som festes utenpå der igjen? Utenpå der igjen... det er vel dette: http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltilbehor/GALAXYSSICABL/etui-for-samsung-galaxy-s Bare det kosta 100-150 kr på expert.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Nei fysj, gjøre telfonen feit og ekkel. Neitakk. :] Tror jeg skal investere i et hvitt deksel som de har på lefdal.. Hmm Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Silikondeksel koster 2 dollar på lightake.com inkl frakt. Søk etter galaxy Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 De har disse originale dekslene på clasohlson, mener at jeg så de til 99kr der! Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Har js3 nå. Skal legge inn js7. Men skal jeg bruke pit da? Som vi har sagt et par ganger allerede: Det velger du selv. Bare husk at hvis du velger å bruke pit, så bruk 512. Endret 11. mars 2011 av kjibba Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har js3 nå. Skal legge inn js7. Men skal jeg bruke pit da? Som vi har sagt et par ganger allerede: Det velger du selv. Bare husk at hvis du velger å bruke pit, så bruk 512. Synes det er rart når det står 802 på samfirmware.com Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har js3 nå. Skal legge inn js7. Men skal jeg bruke pit da? Som vi har sagt et par ganger allerede: Det velger du selv. Bare husk at hvis du velger å bruke pit, så bruk 512. Synes det er rart når det står 802 på samfirmware.com Det har jeg ikke sett. Andre steder har jeg sett 512. Det er uansett ikke kritisk. Bruk 802 da, hvis det er det som står. Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har js3 nå. Skal legge inn js7. Men skal jeg bruke pit da? Som vi har sagt et par ganger allerede: Det velger du selv. Bare husk at hvis du velger å bruke pit, så bruk 512. Synes det er rart når det står 802 på samfirmware.com Det har jeg ikke sett. Andre steder har jeg sett 512. Det er uansett ikke kritisk. Bruk 802 da, hvis det er det som står. Jeg brukte 802, det fungerte fint! Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har js3 nå. Skal legge inn js7. Men skal jeg bruke pit da? Som vi har sagt et par ganger allerede: Det velger du selv. Bare husk at hvis du velger å bruke pit, så bruk 512. Synes det er rart når det står 802 på samfirmware.com Det har jeg ikke sett. Andre steder har jeg sett 512. Det er uansett ikke kritisk. Bruk 802 da, hvis det er det som står. Jeg brukte 802, det fungerte fint! Har oppdatert nå, uten pit.Fungerte det. Men skjønner ikke helt dette med pit filene Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har js3 nå. Skal legge inn js7. Men skal jeg bruke pit da? Som vi har sagt et par ganger allerede: Det velger du selv. Bare husk at hvis du velger å bruke pit, så bruk 512. Synes det er rart når det står 802 på samfirmware.com Det har jeg ikke sett. Andre steder har jeg sett 512. Det er uansett ikke kritisk. Bruk 802 da, hvis det er det som står. Jeg brukte 802, det fungerte fint! Har oppdatert nå, uten pit.Fungerte det. Men skjønner ikke helt dette med pit filene Jeg kjørte 2 ganger, en med pit og en uten. Første gangen sto det at jeg hadde XEE på telefonen men XEN i Kies. Derfor kjørte jeg en gang til med .pit og Re-Partition checked. Da ble det XEE også i Kies... Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er så irritert fordi batteriet tømmes så fort. Snakker om under 24 timer. Har alltid vært ett problem uansett rom. Kjører nå js7 med alt standard (ingen launchere eller themes). Lenke til kommentar
agnard Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er så irritert fordi batteriet tømmes så fort. Snakker om under 24 timer. Har alltid vært ett problem uansett rom. Kjører nå js7 med alt standard (ingen launchere eller themes). Trur dette er normalt. Jeg har det ihvertfall sånn. Må lade telefonen hver kveld. Må tenke på det at det er en smarttelefon, som er nesten mer en liten pc enn en telefon. Skjermen bruker også mye batteri. Du kan gå på instillengene å se hva som trekker strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå