MoLvII Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Min ble nullstilt etter Odin. Men var så absolutt verdt det. Telefonen er veldig rask nå, og merker ingen treghet noen plasser. Hva gikk du fra? 2.2 eller 2.2.1? Jeg har PDA:JS2/PHONE:JPY/CSC:JS3(XEE) Hva er annerledes i nyeste update fra kies? noe mer enn språk? Er i grunnen veldig fornøyd med telefonen slik den er nå :-) ENDELIG! etter ett år. Å har ikke lyst å nullstille den å oppdatere gjennom odin om det ikke er verd det. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg gikk fra 2.2 til 2.2.1. Den største forskjellen er som sagt at telefonen er blitt superrask. Har sett noe nytt. Men siden jeg bare har hatt denne tlf, en ukes tid, er det ikke så lett for meg å finne ut. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Smått lei av Kies etterhvert gitt. Gir beskjed om at det er oppdatering tilgjengelig. Starter den, så blir tilkoblingen til telefonen brutt, og så spør den igjen. Rinse and repeat! Good stuff! Det beste er jo at den ikke har noen problemer whatsoever med å ta backup av telefonen som du jo kan velge å gjøre før oppdateringen setter i gang. Endret 9. mars 2011 av TheScorp Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Finnes det noe nyere en 2.2 til NEE? Får ikke oppdatert gjennom kies Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skulle vist når jeg trenger bruke pit filen. Skjønner ikke helt dette... Lenke til kommentar
mackzymal Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei og takk for mye hjelp.. Et problem.. appenen jeg hadde etter en factory reset kan ikke lastes ned igjen.. de står som om jeg alt har de på telefonen? Har tatt en Odin til 2.2.1 og factory reset.. Lenke til kommentar
Wenchis Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Er det sånn at den nye oppdateringen er kommet til Kies? Står at jeg har den siste versjonen av fastvaren: PDA:JPA/PHONE:JPP/CSC:JP3 (TEN). Men det er ikke den siste vell? Jeg skjønner ingenting jeg Endret 10. mars 2011 av Wenchis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er vel slik at oppdateringen slippes til forskjellige tider for forskjellige regioner, spesifikt går det visst på CSC-koden. For å sitere mailen jeg fikk fra Samsung: Oppdatering til versjon 2.2.1 er kommet til modeller som har csc versjon gt-i9000xee. Dette finner du om du trykker inn *#1234# i telefonen. De som har csc gt-i9000nee vil den komme i uke 11. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Når du kobler til Kies melsethk, hva står det da når du trykker på telefon-linjen i Kies (så du får opp siden med minne, fastvareinformasjon, alternativer etc)? Tenker på "Siste fastvareversjon: " og så tre versjonskoder. Hva står det hos deg? Det er jo en liten mulighet for at det har vert problemer med utrullingen og Samsung har trukket tilbake oppdateringen, men skulle da tro at "siste fastvareversjon" ikke lenger var 2.2.1 for oss som hadde oppdatert. Der står det JS3 - JPY - JS1 (XEE) Ja jeg vet det er 2.2.1, men vil ha JS7 som er den nyeste Hmm .., hos meg står det: PDA: I9000XWJS7 PHONE: I9000XXJPY CSC: I9XEEJS1 Build Info: 2011.02 Jeg trodde da at PDA, som har JS7 som siste siffer, indikerte hvilken versjon en hadde? I så fall har jeg den siste versjonen? Noen som har peiling her? EDIT: Har googlet litt, men er ennå ikke skikkelig klok på PDA, PHONE og CSC som begreper i henhold til min telefon, kan noen lyse hoder oppklare? Endret 10. mars 2011 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Når du kobler til Kies melsethk, hva står det da når du trykker på telefon-linjen i Kies (så du får opp siden med minne, fastvareinformasjon, alternativer etc)? Tenker på "Siste fastvareversjon: " og så tre versjonskoder. Hva står det hos deg? Det er jo en liten mulighet for at det har vert problemer med utrullingen og Samsung har trukket tilbake oppdateringen, men skulle da tro at "siste fastvareversjon" ikke lenger var 2.2.1 for oss som hadde oppdatert. Der står det JS3 - JPY - JS1 (XEE) Ja jeg vet det er 2.2.1, men vil ha JS7 som er den nyeste Hmm .., hos meg står det: PDA: I9000XWJS7 PHONE: I9000XXJPY CSC: I9XEEJS1 Build Info: 2011.02 Jeg trodde da at PDA, som har JS7 som siste siffer, indikerte hvilken versjon en hadde? I så fall har jeg den siste versjonen? Noen som har peiling her? EDIT: Har googlet litt, men er ennå ikke skikkelig klok på PDA, PHONE og CSC som begreper i henhold til min telefon, kan noen lyse hoder oppklare? Det er riktig at du har nyeste versjon. PDA er selve programvarepakken og operativsystemet. PHONE er modem, og tar seg av ringe og kommunikasjonsbiten. CSC er regionsspesifikke innstillinger og programmer. Det er din versjon av PDA som viser hvilken versjon du har. De andre to blir ofte gjenbrukt. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 PDA: I9000XWJPA PHONE: I9000XXJPP CSC: I9000TENJP3 Build Info: 2010.10 CSC: i9000TENJP3 Hva er det for en CSC, da?? Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er riktig at du har nyeste versjon. PDA er selve programvarepakken og operativsystemet. PHONE er modem, og tar seg av ringe og kommunikasjonsbiten. CSC er regionsspesifikke innstillinger og programmer. Det er din versjon av PDA som viser hvilken versjon du har. De andre to blir ofte gjenbrukt. Mange takk for et veldig godt svar! Lenke til kommentar
Energi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har aldri root/lagfixet Galaxyen min. Hadde lagt inn Widgetlocker, Launcherpro pluss diverse andre ting som forandrer utseende på lockscreen/homescreens fra før og telefonen ble da latterlig treg. Opplevde at ved opplåsing av telefon slo skjermen seg av før den kom til homescreen. Tenkte jeg skulle gi denne nye oppdateringen en sjanse før jeg satte meg inn i lagfix m.m. Oppdaterte Galaxyen via Kies igår kveld, merker vannvittig forskjell i hastighet på det meste. Nå går alt strålende kjapt, virker så de har gjort noe riktig i denne patchen Lenke til kommentar
andybb Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 PDA: I9000XWJPA PHONE: I9000XXJPP CSC: I9000TENJP3 Build Info: 2010.10 CSC: i9000TENJP3 Hva er det for en CSC, da?? Telenor. Jeg har en slik en selv om jeg kjøpte med Tele2-abonnement. Har uansett oppdatert til 2.2.1 på egenhånd. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Oki.. Lurer på å prøve på det samme selv. Me får sjå! Lenke til kommentar
mackzymal Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hei og takk for mye hjelp.. Et problem.. appenen jeg hadde etter en factory reset kan ikke lastes ned igjen.. de står som om jeg alt har de på telefonen? Har tatt en Odin til 2.2.1 og factory reset.. Bare jeg som har opplevd dette? I android market under mine apps er det omtrent tomt.. Går jeg på market.android.com ligger de der men de er merket instalert, selv om de faktisk ikke er det? Endret 10. mars 2011 av mackzymal 1 Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er vel slik at oppdateringen slippes til forskjellige tider for forskjellige regioner, spesifikt går det visst på CSC-koden. For å sitere mailen jeg fikk fra Samsung: Oppdatering til versjon 2.2.1 er kommet til modeller som har csc versjon gt-i9000xee. Dette finner du om du trykker inn *#1234# i telefonen. De som har csc gt-i9000nee vil den komme i uke 11. Men jeg har XEE, men får ikke oppdatert!!! Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Må en ha akkurat samsung sin kabel for å koble den til TV? Kjøpte meg en RCA kabel men den fungerte ikke. Må ikke nei, jeg bruker den kabelen som fulgte med Nokia N95en min. Er vel noe med at mini-jacken må ha tre connections, L-audio, R-audio og bilde. Og i rett rekkefølge. Om Samsung følger standarden på rekkefølge her vet jeg ikke. Men om du ser tre sorte ringer på jacken har du om ikke annet tre connections. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er vel slik at oppdateringen slippes til forskjellige tider for forskjellige regioner, spesifikt går det visst på CSC-koden. For å sitere mailen jeg fikk fra Samsung: Oppdatering til versjon 2.2.1 er kommet til modeller som har csc versjon gt-i9000xee. Dette finner du om du trykker inn *#1234# i telefonen. De som har csc gt-i9000nee vil den komme i uke 11. Men jeg har XEE, men får ikke oppdatert!!! Hvilken versjon av Kies har du? Og hva "sier" Kies? At dette er den nyeste versjon - eller? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har opprettet en Galaxy S2 tråd for interesserte, nå : ] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1308418 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå