Theo343 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det virker å være ekstremt mange negative småting med Android utfra eks. erfaringer med HTC Desire. Det er det eneste som gjør meg litt skeptisk til å bruke så mye penger på denne telefonen. 1 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det virker å være ekstremt mange negative småting med Android utfra eks. erfaringer med HTC Desire. Det er det eneste som gjør meg litt skeptisk til å bruke så mye penger på denne telefonen. Kan du utdype hvilke negative ting det gjelder? Jeg er veldig nær å ta valget med å kjøpe Samsung sin I9000 for å prøve ut Android. Har hatt N95 og N97 de siste årene og Nokia skuffer meg, så vil derfor prøve ut noe nytt. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 sjekk ut HTC Desire tråden, er for mange kommentarer til at jeg orker å huske. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det virker å være ekstremt mange negative småting med Android utfra eks. erfaringer med HTC Desire. Det er det eneste som gjør meg litt skeptisk til å bruke så mye penger på denne telefonen. sjekk ut HTC Desire tråden, er for mange kommentarer til at jeg orker å huske. Theo, kan ikke du linke til de negative postene i den tråden da? For jeg og andre gidder ikke pløye gjennom flere hundre sider fordi du mener det er så mye negativt med Android. Android er desidert det beste mobil OS er idag. 1 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det virker å være ekstremt mange negative småting med Android utfra eks. erfaringer med HTC Desire. Det er det eneste som gjør meg litt skeptisk til å bruke så mye penger på denne telefonen. sjekk ut HTC Desire tråden, er for mange kommentarer til at jeg orker å huske. Theo, kan ikke du linke til de negative postene i den tråden da? For jeg og andre gidder ikke pløye gjennom flere hundre sider fordi du mener det er så mye negativt med Android. Android er desidert det beste mobil OS er idag. Må si meg enig her om at Theo burde linket til de negative postene, eventuelt nevne dem selv, litt vel enkelt å bare si les tråden om HTC Desire. Det er over 200 sider, det blir jo veldig tidkrevende å finne svar på det en lurer på. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Jeg og flere andre i denne tråden har fulgt med på 2 av de store HTC Desire trådene og det forundrer meg at alle "har problemer med ditt og datt" tilbakemeldingene ikke huskes. Jeg skal se om jeg gidder å klippe å lime fra de tonnevis med innleggene som har den ordlyden. Jeg har fulgt med på disse trådene selv i ukesvis fordi jeg vurderer at min første Touch telefon skal bli en Android basert. Min mening er at da får man gidde å lese trådene når man vurderer dette selv. Endret 24. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg og flere andre i denne tråden har fulgt med på 2 av de store HTC Desire trådene og det forundrer meg at alle "har problemer med ditt og datt" tilbakemeldingene ikke huskes. Jeg skal se om jeg gidder å klippe å lime fra de tonnevis med innleggene som har den ordlyden. Jeg har fulgt med på disse trådene selv i ukesvis fordi jeg vurderer at min første Touch telefon skal bli en Android basert. Min mening er at da får man gidde å lese trådene når man vurderer dette selv. Jeg forlanger ikke at man skal bruke 1 hel dag på å finne tilbake til meldingene som sier hva som er så galt med Android, men man kan jo gjerne komme med enkle ting som gjør Android så "dårlig", ikke nødvendig med uendelig mange utklipp fra poster. Du burde da kunne huske hva som gjør Android dårlig, med tanke på at du har lest tråden om HTC Desire, så å komme med argumenter burde være en enkel sak for deg. Jeg har lest noen tester / sett videoklipp av telefonen som denne tråden gjelder, og ingen sier noe om at Android er dårlig. Men det er jo klart at det er sikkert ting som kan bli bedre, foreks vil jo Android 2.2 gjøre ting bedre. Her er en plass jeg har lest om telefonen http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-review-478.php Men sånn til slutt, dersom det blir et veldig problem for deg å komme opp med de negative tingene i Android, så la vær, jeg skal nok finne ut av det selv. 1 Lenke til kommentar
suggas Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Noen mangler vil det alltid være. Man må se på helheten og hvilke muligheter som er fremover. f.eks http://www.mobilen.no/wip4/fullt-godbiter-android-2-2/d.epl?id=44606 2.2 utgaven av Android gjør at ett allerede godt operativsystem blir bedre. I følge mobilen blir denne tilgjengelig for mobiler som blir lansert i 2010. Mitt ønske for Samsung Galaxy S er blitz og at Samsung følger telefonen opp mht oppdateringer. Endret 26. mai 2010 av suggas 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) ICS: Reviews har aldri samme fokuset som tilbakemeldinger fra brukere. Det er ikke et veldig problem for meg, men vurderer du å kjøpe en telefon med android bør du skumme igjennom eks. HTC Desire trådene for å se om det brukerne klager på er et problem for deg eller ikke. Ser ikke det som noe stort problem om man er interesert i Android telefon? Jeg sitter igjen med inntrykket at Android kanskje ikke er godt nok for meg før i versjon 2.2. Endret 25. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
ayucon Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 7Timer 25min video playback (flight mode tipper jeg) http://blog.gsmarena.com/samsung-i9000-galaxy-s-manages-725-hours-of-video-playback-puts-critics-to-shame/ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) HD2 klarte 4.5 timer i flight mode, så det lover jo bra for Galaxyen. Jeg har bestilt allerede, storgleder meg ^^ Ifølge GSMarena så klarte den "2 days of extensive usage".. Kollegaen min sin Desire klarer ikke 24 timer engang med extensive usage, så det lover bra det og Men, veit jo ikke før vi har den i hånda. Endret 27. mai 2010 av zyrex 1 Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvor har du bestilt? Er det noen som vet når vi kan vente oss denne i norske butikker? 1 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvor har du bestilt? Er det noen som vet når vi kan vente oss denne i norske butikker? Komplett Sier 9.Juni pr. idag da. Ellers har jeg ikke sjekket med så mange andre. 1 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 7Timer 25min video playback (flight mode tipper jeg) http://blog.gsmarena.com/samsung-i9000-galaxy-s-manages-725-hours-of-video-playback-puts-critics-to-shame/ Det er ikke dårlig dersom det stemmer. Min Nokia N97 klare iallefall ikke så lenge, når junior ser film på den, men det er ikke i frakoblet modus heller da. Det som bekymrer meg mer er Samsung's evne/vilje til å følge produktet opp etter at det er kommet i butikken. For meg virker det som om Samsung heller gir ut ny telefon i stedet for å oppdatere de som allerede er på markedet. Men jeg har iallefall bestilt min så får jeg se hvor skuffet jeg blir/eller positivt overrasket. Dette kan være min første Samsung mobil, og muligens den siste. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det som bekymrer meg mer er Samsung's evne/vilje til å følge produktet opp etter at det er kommet i butikken. For meg virker det som om Samsung heller gir ut ny telefon i stedet for å oppdatere de som allerede er på markedet Den biten er jeg også bekymret for ved kjøpet av en såpass dyr telefon. Men er eks. HTC egentlig noe bedre her? Jeg synes selv Nokia kan være trege til å fikse problemer med oppdateringer. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) "Alle" er vel i bunn og grunn trege, men SE er vel den som tar en evt. kake her De har aldri vært først ute med en oppdatering for å si det sånn. De har jo i det minste bekreftet at det blir froyo, hvem vet etter dette. Jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe denne, selv om det alltid kommer noe bedre og sterkere "om noen uker" Hvor har folka bestilt? expansys eller noen norske sider? Endret 27. mai 2010 av IwwY^^ 1 Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det som bekymrer meg mer er Samsung's evne/vilje til å følge produktet opp etter at det er kommet i butikken. For meg virker det som om Samsung heller gir ut ny telefon i stedet for å oppdatere de som allerede er på markedet. Jeg har hørt akkurat det der sagt om alle de store mobilprodusentene som gir ut Android-telefoner, så jeg tror det bare er å bestemme seg for en telefon og gi gass. Vil man ha oppdateringer så fort som mulig må man gå for en telefon uten et skin på toppen, altså med vanilla android. Og den telefonen som da blir oppdatert kjappest er jo Googles egen. Samsung har lovet at Galaxy S får Froyo, og da er jeg fornøyd. Så lenge de holder det de lover da så klart. Eneste minuset jeg kan se med Galaxy S akkurat nå er at det mangler kameralys, men jeg tror nok jeg skal klare meg uten det. 1 Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det forresten noen grunn til å håpe på at de i den endelige versjonen har smelt på en flash? Jeg mener bare det virker rart å ikke ha ihvertfall en LED flash på en såpass high-end telefon. Er jo forståelig at de ikke har det på pre-release kandidatene men... Som sagt over, så er også froyo viktigst for meg med flash støtte! 1 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg hadde håpet om en LED-Flash til å begynne med, men det gikk over nå som tida har nærma seg.. Expansys har gått fra å liste opp LED Flash som en feature, til å heller vinkle det negativt og si "ingen LED flash".. Selv har jeg bestilt fra Komplett, og skal klare meg fint uten blitz. Can't wait! http://galaxys.samsungmobile.com/ Lister opp H.264 som støttet format, MKV.. Helt nydelig, det er bra støtte! OG på lydsiden så støttes FLAC. Må skaffe meg et 32GB minnekort, ja. Og, spill! Ja, gleder meg masse 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå