gaute14 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Beklager at jeg maser igjen, hva var linken til fastvaren igjen? http://forum.xda-dev...ad.php?t=983546 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 La inn 2.2.1 i går, har hatt min på og i vanlig bruk hele dagenm - inklusive alle synker på mail mm, men ikke wifi - og har nå 91 % batterikapasitet igjen. Så her er det veldig bra den veien, og telefonen er veldig god nå! Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 La inn 2.2.1 i går, har hatt min på og i vanlig bruk hele dagenm - inklusive alle synker på mail mm, men ikke wifi - og har nå 91 % batterikapasitet igjen. Så her er det veldig bra den veien, og telefonen er veldig god nå! Oi, misunnelig på den batterikapasaiteten. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kommer OTA med den siste oppdateringen? Og vil den evt. fungere ved neste oppdatering dersom man bruker Odin og legger inn fw som beskrevet over? Har TEN selv.... Lenke til kommentar
dj-magic Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 prøver meg i denne tråden, la inn darkys 9.3 på tlf i går, å lurer på hvordan jeg kan få æ ø og å på tastaturet, har satt inndata til norsk, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Darkys har ikke norsk lenger pga samsung kuttet det ut i den versjonen Darkys bruker. Men du kan holde inne A og O Lenke til kommentar
dj-magic Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Darkys har ikke norsk lenger pga samsung kuttet det ut i den versjonen Darkys bruker. Men du kan holde inne A og O Takker. Er det noen andre roms dere anbefaler i stedet for darkys? Darkys har ikke norsk lenger pga samsung kuttet det ut i den versjonen Darkys bruker. Men du kan holde inne A og O Takker. Er det noen andre roms dere anbefaler i stedet for darkys? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Ja, på docs romkitchen kan du sette sammen din helt egen rom, med de apps det innebærer. Litt vanskelig første gangen, men definitivt verdt det. Se her for hjelp:) edit: eller så kan du bare laste ned et tastatur fra market hvor du kan bruke norsk tastatur. Anbefaler multiling keyboard Endret 8. mars 2011 av agnard Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 La inn 2.2.1 i går, har hatt min på og i vanlig bruk hele dagenm - inklusive alle synker på mail mm, men ikke wifi - og har nå 91 % batterikapasitet igjen. Så her er det veldig bra den veien, og telefonen er veldig god nå! Oi, misunnelig på den batterikapasaiteten. Ikke at jeg egentlig tror det - men allikevel - det kan ikke ha noe med at jeg wipet den fullstendig rein før jeg oppdaterte? Kanskje noen med mer peil på dette vet noe. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Endelig er telefonen brukbar! Norsk swype er omtrent så rask som den engelske, som betyr at ordforslag o.l. spretter opp med én gang jeg trykker på swype-knappen, og ikke tre sekunder etterpå, og i facebookapplikasjonen går det an å scrolle ned uten at alt låser seg i flere sekunder av gangen, og det går til og med an å se i albumene til venner, og å søke etter folk! Det kunne nemlig ikke jeg før, telefonen var så treig at den bare låste seg fast i flere minutter. Noen andre som hadde SÅ treg telefon? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Min telefon oppfører seg likedan. Helt grusomt og jeg har vurdert å kaste den. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Min var også veldig treg. Men det ordnet seg med 2.2.1 Lenke til kommentar
andybb Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Gingerbread vil nok også føre til at telefonen går enda raskere enn den gjør nå med 2.2.1. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Spørsmålet er jo om Samsung slipper Pepperkakene for Galaxy S. Jeg mener engadget hadde en sak om at de skulle gjøre det for noen operatørspesifike SGS-modeller i junaiten (jeg har forstått at det er litt.. merkelige praksiser der), men vil det også gjelde oss nordboere? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skrik ut når 2.2.1 oppdateringen for alle versjoner er tilgjengelig! Lenke til kommentar
dj-magic Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) nå har tlf slått seg av å på 2 ganger idag etter jeg la inn darkys , så da skal jeg skifte rom. Men vet ikke hva slags rom som er mest stabil og rask mulig det doc's & Stefunel's , viss ikke noen adre har noen gode tips til rom Endret 8. mars 2011 av dj-magic Lenke til kommentar
benlen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Da var 2.2.1 inne. Virker bra, det lille jeg har testet. Og endelig fikk jeg exchange til å fungere. Ps. mobilutgaven av dette forumet var fint Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Må en ha akkurat samsung sin kabel for å koble den til TV? Kjøpte meg en RCA kabel men den fungerte ikke. Lenke til kommentar
dj-magic Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 har nå lagt inn 2.2.1 så får se om den virker bra for min del, fant ikke norsk språk på doc's rom så den ble avinstallert Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Må en ha akkurat samsung sin kabel for å koble den til TV? Kjøpte meg en RCA kabel men den fungerte ikke. Må ikke nei, jeg bruker den kabelen som fulgte med Nokia N95en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå