Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2.2.1 er en bra oppdatering, men batterilevetiden gikk merkbart ned, noen andre som har merket det? Gikk ned 70 % i løpet av 8 timers inaktivitet på natta. Gps, blåtann og wifi slått av.

Merkelig - min har ikke gått ned mer enn 1 % i natt.

Da må det være noe med batteriet mitt.

Lenke til kommentar

2.2.1 er en bra oppdatering, men batterilevetiden gikk merkbart ned, noen andre som har merket det? Gikk ned 70 % i løpet av 8 timers inaktivitet på natta. Gps, blåtann og wifi slått av.

Batteriet mitt ble helt utladet i natt og telefonen var avslått da jeg stod opp. Hadde bare på wifi, så vidt jeg vet. Dette har ikke hendt før 2.2.1. Får sjekke nærmere neste natt.

Lenke til kommentar

jeg har samme problemet.merker dårligere batteri kapasitet

Lenke til kommentar

Ja, men spørsmålet er om jeg må roote telefonen for å bruke det. Og hvilke fordeler/ulemper har det? :)

Jeg må beklage om jeg spør en del (særlig siden dette sikkert har vært forklart tidligere i tråden), men det er engang slik at det er enklere å forklare noe man forstår enn å lære seg noe nytt, og forstå det. Så kan jeg til gjengjeld forklare noe journalistikk eller fotografi om noen trenger det en annen gang. :)

Lenke til kommentar

Legger ved et bilde, så du ser hvordan det ser ut i Odin. Bruker de 3 filene som jeg postet link til, litt tidligere i tråden. Først tar du ut minnekort og simkort. Så starter du telefonen i download-modus, kobler den til maskinen,og lar den installere driverne. Når du ser at tlf er koblet til Odin, er det bare å trykke start, så fikser Odin resten.

post-15996-0-15109800-1299591031_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Legger ved et bilde, så du ser hvordan det ser ut i Odin. Bruker de 3 filene som jeg postet link til, litt tidligere i tråden. Først tar du ut minnekort og simkort. Så starter du telefonen i download-modus, kobler den til maskinen,og lar den installere driverne. Når du ser at tlf er koblet til Odin, er det bare å trykke start, så fikser Odin resten.

Takk, det er ganske forklarende. Men har dette noen ulemper?

Lenke til kommentar

Beklager at jeg er litt gåsemor nå (har hatt ganske dårlige erfaringer tidligere), men dette er altså ikke farlig eller risikabelt? :)

Nei, det er bare en enklere og raskere måte å oppdatere fastvaren på.(ref. Kies)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...