Svein Arild Søyland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kunne noen prøvd å laste ned noe fra Market? Jeg har problemer med å få startet en download. Har tatt ned mye fra Marked, ingen problemer. Jeg tok som sagt en full wipe og cacherens via 3-knappers-combo, kanskje det gjør susen - før en legger inn ny FW? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 2.2.1 er en bra oppdatering, men batterilevetiden gikk merkbart ned, noen andre som har merket det? Gikk ned 70 % i løpet av 8 timers inaktivitet på natta. Gps, blåtann og wifi slått av. Merkelig - min har ikke gått ned mer enn 1 % i natt. Da må det være noe med batteriet mitt. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kunne noen prøvd å laste ned noe fra Market? Jeg har problemer med å få startet en download. Revolver er enklest (men muligens mest tidskrevende): Ta backup, gjør en full wipe av alt, og hent inn igjen fra backup. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Da er det store spørsmålet: Kan man oppdatere med Voodoos lagfix installert? Regner med at den egentlig ikke trengs etter oppdateringen? Lenke til kommentar
tesja Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 2.2.1 er en bra oppdatering, men batterilevetiden gikk merkbart ned, noen andre som har merket det? Gikk ned 70 % i løpet av 8 timers inaktivitet på natta. Gps, blåtann og wifi slått av. Merkelig - min har ikke gått ned mer enn 1 % i natt. Da må det være noe med batteriet mitt. Batteriet mitt ble helt utladet i natt og telefonen var avslått da jeg stod opp. Hadde bare på wifi, så vidt jeg vet. Dette har ikke hendt før 2.2.1. Får sjekke nærmere neste natt. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 jeg har samme problemet.merker dårligere batteri kapasitet 2.2.1 er en bra oppdatering, men batterilevetiden gikk merkbart ned, noen andre som har merket det? Gikk ned 70 % i løpet av 8 timers inaktivitet på natta. Gps, blåtann og wifi slått av. Merkelig - min har ikke gått ned mer enn 1 % i natt. Da må det være noe med batteriet mitt. Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvorfor får jeg ikke oppdatert gjennom kies når jeg har XEE å nyeste kies?? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Til nå er jeg overbevist om at forklaringen er at Samsung mener det er for få irritasjonsmomenter i den moderne verden, og at vi trenger ett til. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Til nå er jeg overbevist om at forklaringen er at Samsung mener det er for få irritasjonsmomenter i den moderne verden, og at vi trenger ett til. HAHAHA Dere får bruke Odin. Mobilen ble sykt mye raskere. Og ikke var det vanskelig heller Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Odin bruker vel bare download mode og har ikke noe særlig med root å gjøre. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er ikke noe root. Jeg lastet ned den nye oppdateringen, og la den inn med Odin. Fungerte veldig bra Men du må jo sette telefonen i download modus. Og jeg mista alt som var lagt inn på tlf. Så du får jo jobben med å legge inn alt igjen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, men spørsmålet er om jeg må roote telefonen for å bruke det. Og hvilke fordeler/ulemper har det? Jeg må beklage om jeg spør en del (særlig siden dette sikkert har vært forklart tidligere i tråden), men det er engang slik at det er enklere å forklare noe man forstår enn å lære seg noe nytt, og forstå det. Så kan jeg til gjengjeld forklare noe journalistikk eller fotografi om noen trenger det en annen gang. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Legger ved et bilde, så du ser hvordan det ser ut i Odin. Bruker de 3 filene som jeg postet link til, litt tidligere i tråden. Først tar du ut minnekort og simkort. Så starter du telefonen i download-modus, kobler den til maskinen,og lar den installere driverne. Når du ser at tlf er koblet til Odin, er det bare å trykke start, så fikser Odin resten. 1 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 How to get into the download mode Press volume down + home key + power on. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Legger ved et bilde, så du ser hvordan det ser ut i Odin. Bruker de 3 filene som jeg postet link til, litt tidligere i tråden. Først tar du ut minnekort og simkort. Så starter du telefonen i download-modus, kobler den til maskinen,og lar den installere driverne. Når du ser at tlf er koblet til Odin, er det bare å trykke start, så fikser Odin resten. Takk, det er ganske forklarende. Men har dette noen ulemper? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tilkoblingen mellom mobil og PC kan bli brutt, men med mindre du flasher en bootloader er det bare å restarte telefonen i dl mode igjen og starte Odin på nytt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Beklager at jeg er litt gåsemor nå (har hatt ganske dårlige erfaringer tidligere), men dette er altså ikke farlig eller risikabelt? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Beklager at jeg er litt gåsemor nå (har hatt ganske dårlige erfaringer tidligere), men dette er altså ikke farlig eller risikabelt? Nei, det er bare en enklere og raskere måte å oppdatere fastvaren på.(ref. Kies) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Beklager at jeg maser igjen, hva var linken til fastvaren igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå