jpsalvesen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Supert. Får oppdatere senere. Noen merkbare forskjeller? Vanvittig forskjell hos meg, iallefall. Plutselig er hele mobilen sånn ca supersmooth. GPS virker også å låse mye, mye raskere. YMMV, seff, men jeg er iallefall superfornøyd (inntil videre... ) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-I9000TELENOR.NO.aspx Jeg har Telenor FriHet. Hvis jeg bestiller den der, blir det 200kr i månedsavgift, selv om jeg ikke betaler noe idag? Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 har oppdatert firmware i dag og nå virker telefonen raskere en før.jeg ser nå at samsung støtter OTA endelig Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 da er den lagt ut på xda. Så da oppdaterer jeg den veien... Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg spoofa min telefon til NEE for noen uker siden for å få oppdatert til 2.2.1. Har egentlig TEN. Hvordan får jeg oppdatert gjennom kies igjen? Helst som TEN Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hmmm, ikke snakk om at jeg for tilbud om oppdatering til NEE 2.2.1 fra Kies 2.0.0.11014_49. I følge XDA-tråden er den her i dag. Er kjent med at LauncherPro og lagfix må deaktiveres for å bruke Kies til oppdatering. Men skal man ikke kunne SE oppdateringen (ikke innstallere) med lagfix i drift? Gidder liksom ikke avinnstallere lagfixen bare for å SE om oppdateringen virkelig tilbys meg. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 da er den lagt ut på xda. Så da oppdaterer jeg den veien... Kan du linke til fastvaren? Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg spoofa med NEE for å legge inn 2.2.1 (JS3) tidligere i år. Har egentlig TEN. Hvordan får jeg lagt inn nyeste oppdatering slik at produktkoden blir TEN? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 da er den lagt ut på xda. Så da oppdaterer jeg den veien... Kan du linke til fastvaren? Ja selfølgelig http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=983546 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg spoofa med NEE for å legge inn 2.2.1 (JS3) tidligere i år. Har egentlig TEN. Hvordan får jeg lagt inn nyeste oppdatering slik at produktkoden blir TEN? Når 2.2.1 kommer på kies i Norge må du legge inn riktig csc fil med odin (XXE) eller legge inn norsk 2.2.1 fra samfirmeware.com med tilhørende CSC.. Da vil du kunne oppdatere som vanlig fra Kies senere.. Men det er jo ingen vits å oppdatere via Kies, når man hele tiden kan ha siste FW fra Odin... Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 da er den lagt ut på xda. Så da oppdaterer jeg den veien... Kan du linke til fastvaren? Ja selfølgelig http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=983546 Takk Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Supert. Får oppdatere senere. Noen merkbare forskjeller? Vanvittig forskjell hos meg, iallefall. Plutselig er hele mobilen sånn ca supersmooth. GPS virker også å låse mye, mye raskere. YMMV, seff, men jeg er iallefall superfornøyd (inntil videre... ) Høres bra ut, da min er begynt å bli rimelig seig.. Håper KIES er venn med meg idag.. Ser andre har problemer. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Førsteinntrykket er helt klart en raskere telefon. Spent på om det holder over tid også. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Til dere som nå har fått oppdatert firmware, hvilken versjon får dere i info om telefonen etterpå?` Min telefon som ble oppdatert til 2.2.1 i Januar har følgende. Grunnbåndsversjon: I9000XXJPY Kjerneversjon: 2.6.32.9 - root@SE-S608 #2 Build nummer: Froyo XWJS3 Jeg har spoofa til NEE, men får ikke mulighet til å oppdatere firmware. Endret 7. mars 2011 av ICS-FD Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fant ingen tilgjengelig firmwareoppdatering med Kies 1.5.3, men dukket opp umiddelbart etter Kies-oppdatering. Baseband version: I9000XXJPY Kernel version: 2.6.32.9 - root@SE-S608 #1 Build number: FROYO.XWJS7 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fant ingen oppdateringer. Men ser noen sier de har XEE, og andre NEE, som det står jeg har. Forskjell? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Når har Galaxy S2 lansering? Mener å ha lest rundt Mai, men tviler på Norge får den da. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Prøvde nå den andre SGS'en vi har, og den har NEE. Ingen oppdatering tilgjengelig på den. Så da må nok de med NEE vente litt til... Hva var egentlig forskjellen på XEE og NEE? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Prøvde nå den andre SGS'en vi har, og den har NEE. Ingen oppdatering tilgjengelig på den. Så da må nok de med NEE vente litt til... Hva var egentlig forskjellen på XEE og NEE? XEE er region koden for Sverige. NEE er jeg ikke sikker på, men kanskje det er Finland. TEN er Norge. Endret 7. mars 2011 av ICS-FD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå