waters2k Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Denne 2.2.1 versjonen dere snakker om, er den offisiell eller? Hva er Buildnavnet på den i såfall? Endret 18. februar 2011 av waters2k Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Ikke i Norge, ennå. Du får tak i versjoner fra andre områder, den norske kommer i slutten av februar. Endret 18. februar 2011 av WCH Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ikke i Norge, ennå. Du får tak i versjoner fra andre områder, den norske kommer i slutten av februar. Tusen takk for informasjonen, må jeg fjerne OCLF for å legge den inn eller? Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ikke i Norge, ennå. Du får tak i versjoner fra andre områder, den norske kommer i slutten av februar. Tusen takk for informasjonen, må jeg fjerne OCLF for å legge den inn eller? Ja Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ikke i Norge, ennå. Du får tak i versjoner fra andre områder, den norske kommer i slutten av februar. Tusen takk for informasjonen, må jeg fjerne OCLF for å legge den inn eller? Ja Den er grei og takker for kjappe svar. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hvilken metode bruker dere for å få root-tilgang ? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Sliter med at telefonen henger på medieskanning ev eksternt SD, dvs. det står 0% uten endring. Musikk og galleri funker ikke av denn grunn. Dette skjedde etter at jeg la over noen .mp3-filer. Noen med løsning? Har rebootet mange ganger og avmontert SD-kortet. edit: fjernet filene jeg la over og problemet er der fortsatt. edit2: det løste seg Endret 19. februar 2011 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 noen som vet noe mer om og eventuelt når gingerbread kommer til galaxy? begynner å bli gal av at den lagger sånn i menyene, ellers topp mobil! Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Galaxy'en min vil ikke lade, jeg har brukt Apple adapter + en fake USB-ledning fra eBay til å lade med, kan det hende at batteriet har fåt kjørt seg? Lader nå med den ladern som fulgte med, men kan enda ikke slå den på. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 hva er ladespenningen på appple adapteret da? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 noen som vet noe mer om og eventuelt når gingerbread kommer til galaxy? begynner å bli gal av at den lagger sånn i menyene, ellers topp mobil! Legg inn lagfix eller darkys rom. Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Galaxy'en min vil ikke lade, jeg har brukt Apple adapter + en fake USB-ledning fra eBay til å lade med, kan det hende at batteriet har fåt kjørt seg? Lader nå med den ladern som fulgte med, men kan enda ikke slå den på. Ladepluggen på Galaxy'en er standard micro-usb. Det er ingen problemer å bruke andre ladere, såfremt det ikke er feil på disse laderene. Har selv brukt iPhone adapteret + en vanlig micro-usb ledning siden september i fjor uten problemer. Flere og flere produsenter (bortsett fra Apple, som sånn vanlig gjør akkurat som de selv vil) går for denne type lader, og det er ingen problemer å bruke de om hverandre. Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hiver meg på denne Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Flere og flere produsenter (bortsett fra Apple, som sånn vanlig gjør akkurat som de selv vil) går for denne type lader, og det er ingen problemer å bruke de om hverandre. Faktisk så har også Apple sluttet seg til den nye standarden (ja, ble litt overrasket selv ^^) men vet ikke hvilken modell de har tenkt å innføre dette på - iPhone 6 kanskje? - De skal også komme med en overgang til den "gamle" kontakten. Endret 21. februar 2011 av kjetilkl Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvilken metode bruker dere for å få root-tilgang ? For min egen del bruker jeg nå ROM fra romkitchen.org - denne kommer med root-tilgang som standard. Før det kom custom ROMs med root-tilgang brukte jeg CF-root. Hvilken FW har du? Det er forskjellig fra FW til FW hvilken kernel man skal bruke. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Oppgraderte nettopp til 2.2.1, tror det er en nederlandsk versjon. Under 'Kernel version' står det 2.6.32.9 root@DELL91 #1, har dette noe med roottilgang å gjøre ? Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 noen som vet noe mer om og eventuelt når gingerbread kommer til galaxy? begynner å bli gal av at den lagger sånn i menyene, ellers topp mobil! Legg inn lagfix eller darkys rom. gidd jo ikke begynne å fucke med programvaren når 2.2.1 kommer snart Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Oppgraderte nettopp til 2.2.1, tror det er en nederlandsk versjon. Under 'Kernel version' står det 2.6.32.9 root@DELL91 #1, har dette noe med roottilgang å gjøre ? nope, dette har ikke noe med root å gjøre Hvis du har et svart "pirat"-ikon/app i menyen som heter "Superuser" har du root. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 jeg har et spørsmål. når jeg får melding og har telefonen i låset modus så får jeg opp et puzzle spill modus der jeg må dra meldingen fra venstre mot høyre for og låse opp skjermen.er det noen måte og foran den? jeg har siste android 2.2 for min galaxy s Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 jeg har et spørsmål. når jeg får melding og har telefonen i låset modus så får jeg opp et puzzle spill modus der jeg må dra meldingen fra venstre mot høyre for og låse opp skjermen.er det noen måte og foran den? jeg har siste android 2.2 for min galaxy s legg inn custom lockscreen tror kanskje du må ha roota telefonen for å gjøre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå