Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Noen som et om det er noen plasser som selger nye "skall"? Har faatt en brest paa min i hj0rnet under meny knappen. Finner kun etui og andre kjedelige saker med min "google-fu". ;d

Noe slikt som dette du ser etter? Kanskje spleise med en venn som har sprekk i en annen del av skallet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da skjønner jeg ikke hva han mener? Slik det står skrevet virker det som om "Program monitor" holder appene "Telefon", "kontakter" og "meldinger" "i livet" slik at de ikke avsluttes, og da åpnes raskere. Har lett etter et slikt program, men den PM du snakker om her gjør ikke det av seg selv. Hva mener egentlig poster med den han skrev?

Enkelte "apps" ligger i bakgrunn dersom de ikke lukkes manuelt. Program Monitor er bare en widget som viser hvilke apps som kjører i bakgrunn.

Han spør etter alternativer til Program Monitor for å lukke slike apps.

I know. Bare at spm var dårlig formulert.

Lenke til kommentar

Oppdaget for et par dager siden at varslings lyden ang sms, etc og kalender var borte? Har prøvd og skifte lyd men nå er kommer det ikke "preview" av lyden heller. Sitter med 2.2 installert og rooted telefon med lag fix. Men rootet den for en god del tid tilbake men problemet dukket opp som sagt for et par dager siden? Noen som vet evt har erfaring om/med denne problem stillingen?

Ingen som har noen forslag ang denne problematikken?

Lenke til kommentar

Oppdaget for et par dager siden at varslings lyden ang sms, etc og kalender var borte? Har prøvd og skifte lyd men nå er kommer det ikke "preview" av lyden heller. Sitter med 2.2 installert og rooted telefon med lag fix. Men rootet den for en god del tid tilbake men problemet dukket opp som sagt for et par dager siden? Noen som vet evt har erfaring om/med denne problem stillingen?

Ingen som har noen forslag ang denne problematikken?

Glem det, fant ut av det :thumbup:

Lenke til kommentar

Installèr Samsung Kies og oppdater til 2.2.1

(er ikke helt med på orginal firmware bølgen, men regner med at den er ute)

Nei den er ikke ute enda.

Hei. Skal snart oppdatere til 2.2.1. I den forbindelse lurte jeg på hvordan jeg jør det når jeg har speedmod kernelen innstallert med lagfix (ext4).?

Lenke til kommentar

Installèr Samsung Kies og oppdater til 2.2.1

(er ikke helt med på orginal firmware bølgen, men regner med at den er ute)

Nei den er ikke ute enda.

Hei. Skal snart oppdatere til 2.2.1. I den forbindelse lurte jeg på hvordan jeg jør det når jeg har speedmod kernelen innstallert med lagfix (ext4).?

Dersom du skal oppdatere via Kies må du fjerne lagfix først.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt inn kitchen rom og det har fungert veldig fint inntil jeg skulle starte den på nytt, nå henger den bare i oppstarten.

Noen som vet hva jeg kan gjøre da?

Jeg har rom liggende på kortet og kan installere via clockworkmod på nytt - men da må jeg begynne på nytt. Er det andre alternativer?

Lenke til kommentar

Hei, jeg har et problem med telefonen min. Den begynte å bli skikkelig treg generelt, og jeg hadde siste versjon installert via Kies. Så jeg bestemte meg for å tilbakestille telefonen i håp om at den ville bli bedre. Men det som skjedde er at den hang seg opp da jeg skulle stille klokke osv på begynnelsen etter tilbakestillinga. Så jeg skrudde den av og på igjen. Det som skjer nå er at samsung logoen kommer som vanlig og når den er borte og "sim kode" skjermen egentelig skal komme så er telefonen helt svart og den bare vibrerer tilfeldig innimellom :S

Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg har et problem med telefonen min. Den begynte å bli skikkelig treg generelt, og jeg hadde siste versjon installert via Kies. Så jeg bestemte meg for å tilbakestille telefonen i håp om at den ville bli bedre. Men det som skjedde er at den hang seg opp da jeg skulle stille klokke osv på begynnelsen etter tilbakestillinga. Så jeg skrudde den av og på igjen. Det som skjer nå er at samsung logoen kommer som vanlig og når den er borte og "sim kode" skjermen egentelig skal komme så er telefonen helt svart og den bare vibrerer tilfeldig innimellom :S

Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre? :)

Wipe cache og eller factory reset bør løse problemet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt inn kitchen rom og det har fungert veldig fint inntil jeg skulle starte den på nytt, nå henger den bare i oppstarten.

Noen som vet hva jeg kan gjøre da?

Jeg har rom liggende på kortet og kan installere via clockworkmod på nytt - men da må jeg begynne på nytt. Er det andre alternativer?

Start med å gå i recovery å fjern cache. Går ikke det, så prøv å fjern dalvik cache. Går ikke det må du nok ta å flashe på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...