Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innstillinger -> Lokalitet og tekst. Dersom ikke norsk kan velges der er norsk keyboard rett og slett ikke med i firmwaren, og da må du jo roote etc for å få det installert igjen tror jeg.

Edit: Men har du prøvd JS3-swype? Mulig den er på norsk. Det er det beste tastaturet etter min mening. :)

Innstillinger- > Lokalitet og tekst -> Samsung Keypad Settings (Vet ikke hva det heter på norsk) -> Writing language -> norsk

Jeg har engelsk som "lokalitet" men norsk tastatur.

Lenke til kommentar

Fikk oppdatert min tlf igår. SKrev litt feil.

Men dette for jeg opp nå *#1234#

PDA: js3

Phone : jpy

CSC: js1

Build info: 01.2011

Fikk du oppdatert den gjennom kies? Eller hvordan gjorde du d?

Har du norske menyer å norsk tastatur (ikke swype).

Lenke til kommentar

Den er ikke tilgjengelig via Kies, de har trukket den tilbake. Du må flashe den i f.eks Odin. Finnes versjon med norsk meny, men har ikke funnet en med norsk tastatur.

Lenke til kommentar

Den er ikke tilgjengelig via Kies, de har trukket den tilbake. Du må flashe den i f.eks Odin. Finnes versjon med norsk meny, men har ikke funnet en med norsk tastatur.

Denne er ikke tilgjengelig via KIES?????

Jeg la det inn igår kveld. Og for din info som svarer på spørsmål som var til meg. og som du ikke kan svare på aligavel så fikk jeg faktisk lagt det inn via kies igår kveld kl 2303.

Så ja denne er oppdatert via KIES

Lenke til kommentar

Denne er ikke tilgjengelig via KIES?????

Jeg la det inn igår kveld. Og for din info som svarer på spørsmål som var til meg. og som du ikke kan svare på aligavel så fikk jeg faktisk lagt det inn via kies igår kveld kl 2303.

Så ja denne er oppdatert via KIES

2.2.1 via Kies? Jeg prøvde senest i går, siste som lå der var 2.2

Lenke til kommentar

Dette la jeg inn:

PDA:XWJS3

Phone:XXJPY

CSC:XEEJP4

Dette gir deg norsk språk og tastatur(ikke bare Swype).

Man må da bruke JS3-pakka som er "oppdelt", slik at man kan velge den CSC'en man ønsker(for meg XEEJP4 som gir alt på norsk).

Endret av jess2310
Lenke til kommentar

Spørsmål ang Benchmark (hurtighet). Har lastet ned "orginal" 2.2.1 - mest bare for "gøy" da min telefon fungerte tilfredstillende i utg.pkt (oppgraderte til 2.2 via Kies når telefonen var ny for 1 mnd siden)

Lastet ned og kjørte Quadrant Benchmark og oppnådde en score på 1230.

Er dette en OK hastighet liksom? (har ikke noe forhold til det), telefonen er i hvert fall raskere enn den var orginal og mener også at batterikapasitet har økt en god del. Må si at dette er en fantatisk telefon såfremt den holder seg "slik" videre fremover

Lenke til kommentar

Dette la jeg inn:

Man må da bruke JS3-pakka som er "oppdelt", slik at man kan velge den CSC'en man ønsker(for meg XEEJP4 som gir alt på norsk).

Har du link til filene du brukte? Hvordan la du det inn i kies?

Lenke til kommentar

Dette la jeg inn:

Jeg brukte opplegget som står på denne siden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=917256

Her lastet jeg ned PDA og Phone filene. CSC-fila hentes fra denne linken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=844459

Alt flashes via Odin.

Dette er noe som evt. gjøres helt på eget ansvar.

Lenke til kommentar

Dette la jeg inn:

Jeg brukte opplegget som står på denne siden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=917256

Her lastet jeg ned PDA og Phone filene. CSC-fila hentes fra denne linken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=844459

Alt flashes via Odin.

Dette er noe som evt. gjøres helt på eget ansvar.

Men hvor legger du de forskjellige filene i odin?

Lenke til kommentar

Lastet ned og kjørte Quadrant Benchmark og oppnådde en score på 1230.

Er dette en OK hastighet liksom? (har ikke noe forhold til det), telefonen er i hvert fall raskere enn den var orginal og mener også at batterikapasitet har økt en god del. Må si at dette er en fantatisk telefon såfremt den holder seg "slik" videre fremover

Det er en meget god hastighet. Jeg hadde 1600 med min forrige rom + lagfix men har byttet til RomKitchen og har nå 1200-1300. Forskjellen er ikke merkbar i form av ytelse, men batteriet lever MYE lengre nå.

Ladet batteriet natt til torsdag. Telefonen har blitt brukt noen timer mens den har vært idle gjennom helgen. I går (søndag) var batteriet på 40%. Batteriet ville bare vart en dag idle med forrige rom.

Lenke til kommentar
Det er en meget god hastighet. Jeg hadde 1600 med min forrige rom + lagfix men har byttet til RomKitchen og har nå 1200-1300. Forskjellen er ikke merkbar i form av ytelse, men batteriet lever MYE lengre nå.

Ladet batteriet natt til torsdag. Telefonen har blitt brukt noen timer mens den har vært idle gjennom helgen. I går (søndag) var batteriet på 40%. Batteriet ville bare vart en dag idle med forrige rom.

Thanks ;-) Greit å vite - får se om jeg etter hvert prøver noe annet enn standard ROM også, men er litt "redd" for å kødde opp en telefon som virker såpass stabil å rask.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...