r0zie Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) da var 3button mode installert, takker så mye for hjelp så langt.. skal flashe den nå så ser vi hvordan det går.. edit; gikk ikke lenge før jeg stanga i veggen.. " Velg Firmware fila som du lastet ned over her(JS2_JS3_JPY.tar)" denne filen er ikke med i zippen du linket til.. prøver å laste ned .exe nå, men har treig internett så tar sin tid.. Endret 4. februar 2011 av r0zie Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 da var 3button mode installert, takker så mye for hjelp så langt.. skal flashe den nå så ser vi hvordan det går.. edit; gikk ikke lenge før jeg stanga i veggen.. " Velg Firmware fila som du lastet ned over her(JS2_JS3_JPY.tar)" denne filen er ikke med i zippen du linket til.. prøver å laste ned .exe nå, men har treig internett så tar sin tid.. Filen du spør etter ligger det link til i oppskriften på side 273 (mener jeg, da jeg svarer fra mobilen) da var 3button mode installert, takker så mye for hjelp så langt.. skal flashe den nå så ser vi hvordan det går.. edit; gikk ikke lenge før jeg stanga i veggen.. " Velg Firmware fila som du lastet ned over her(JS2_JS3_JPY.tar)" denne filen er ikke med i zippen du linket til.. prøver å laste ned .exe nå, men har treig internett så tar sin tid.. Filen du spør etter ligger det link til i oppskriften på side 273 (mener jeg, da jeg svarer fra mobilen) Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 joda, føler meg veldig intelligent nå når jeg innså at filen er en .tar fil og ikke en .rar fil jeg skal unzippe -_- haha, uff.. Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei. Har et par spørsmål agående oppdatering til 2.2.1 1. Er det mulig oppdatere til 2.2.1 med norsk meny og norsk tastatur? Isåfall hvordan? 2. Kan jeg oppdatere til 2.2.1 gjennom cwm? Lenke til kommentar
andybb Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 RomKitchen på XDA. Velg JS3 Swype, XEE CSC, Samsung Euro keyboard. Det andre kan du velge litt som du vil. Oppdateringen som genereres flashes via CWM. Den wiper alt av data, så ta backup av meldinger, kontakter og programmer/data. Anbefaler denne løsningen over standard JS3, den får man ikke norsk med. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Da var "bordsnadderet" Tom_J linket til (http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400191515341) bestilt. Ordresummen på "Order Total £19.95" er vel og under 200,-, så da blir det ikke noe toll og tull ..., ei heller betaler frakt eller andre omkostninger, supert! Så får jeg håpe at den virker, den ser da knallflott ut! Endret 5. februar 2011 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Da var også min Docking bestilt. Endret 5. februar 2011 av ICS-FD Lenke til kommentar
Tom_J Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg lovte i en tidligere post å viderebringe svar fra Samsung support vedr dockingstasjon. Løfter skal man holde selv om svaret ikke har noen verdi... Første svar: Er litt usikker på vilken modell du mener, men om det er Galaxy tab er denne modellen sluppet i Norden. Dette slo meg som pussig da emnefeltet i mailen lød: Desktop dock for Samsung Galaxy S I9000. Jeg påpekte dette med link til sider som refererte Samsungs offisielle release av tilbehør. Svar nr 2: Vi har ikke fått informasjon om dette tilbehøret vil komme til Norden og. Sånn. Løfte holdt. Jeg har bestilt denne. Har ikke fått den enda, men det står at den er kompatibel med i9000 så vi får se. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400191515341 Det er jo den offisielle ser det ut som! Hadde vært hyggelig med en tilbakemelding når du får den:) Det skal forøvrig visstnok finnes en "Home Desk" app fra Samsung som setter homescreen i landskapsmodus til bruk med denne docken. Har dog ikke vært i stand til å finne den, men de bildene jeg har sett tyder på at denne er veldig fin til kontorpultbruk... Ang. Home Desk app, sjekk her i post 4 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=923870 Som sagt, har ikke fått dock'en enda så har da heller ikke fått testet appen. Har også funnet en annen som heter com.samsung.tmo.deskhome.test.apk her: http://androidforums.com/samsung-galaxy-s/104468-samsung-galaxy-s-indian-thread-12.html se post 571 Disse er ikke testet så om de funker vet jeg ikke enda. Ellers så er min docking på vei. "Your order ******** has been shipped on 01/31/2011 via air mail and will be delivered by your local postal service." Endret 5. februar 2011 av Tom_J Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Lurer på om jeg kanskje skal velge Galaxy S. I den forbindelse lurer jeg på om telefonen støtter WiFi Hotspot uten root. Er det noen her som kan svare på det? Lenke til kommentar
satchman Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Lurer på om jeg kanskje skal velge Galaxy S. I den forbindelse lurer jeg på om telefonen støtter WiFi Hotspot uten root. Er det noen her som kan svare på det? Min (som bare er på 2.1 uten noe fiksfakseri) støtter det ihvertfall. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Alle 2.2-telefoner (Froyo) har wifi-hotspot! Galaxy S kan oppgraderes til Froyo. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Alle 2.2-telefoner (Froyo) har wifi-hotspot! Galaxy S kan oppgraderes til Froyo. Det er ikke riktig. Huawei U8800 har Android 2.2, men mangler den muligheten pga. maskinvaren støtter det ikke. Edit: Lurer på om jeg kanskje skal velge Galaxy S. I den forbindelse lurer jeg på om telefonen støtter WiFi Hotspot uten root. Er det noen her som kan svare på det? Min (som bare er på 2.1 uten noe fiksfakseri) støtter det ihvertfall. Takk for raskt svar. Vet du om det er Ad-hoc nettverk den oppretter, eller støtter den master mode også? Er nok lite sannsynlig at de fjerner muligheten i Android 2.2 uansett. Endret 5. februar 2011 av Kongeskipet Lenke til kommentar
andybb Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Stemmer. Poenget mitt var vel at wifi hotspot ble implementert i Froyo (2.2) fra Google. Min Galaxy S med 2.2.1 støtter i hvert fall wifi-hotspot helt fint. Lenke til kommentar
Stringer Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Disse er ikke testet så om de funker vet jeg ikke enda. Ellers så er min docking på vei. "Your order ******** has been shipped on 01/31/2011 via air mail and will be delivered by your local postal service." Den cradle'n så nice ut! Knall om dere som har bestilt deler erfaringer når dere har mottatt produktet! Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei, har rootet telefonen min, og lagt inn Darksys ROM. Men Marked er borte, noe jeg hører er et ganske vanlig problem. Har noen her peiling på hvordan jeg får den tilbake? Går det ann å laste ned marked eventuelt på en annen måte? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Noen nyheter om når den offisielle 2.2.1 versjonen slippes fra Kies? Endret 5. februar 2011 av gaute14 Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Noen som kan anbefale et godt silikonetui / silikonbeskyttelse, og skjermbeskyttelse? Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 La inn "Froyo_CradleMain_ver1" - og nå er telefonen klar for bordstativet i brillefin landskapsmodus - funker fint som bare det! Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Noen som kan anbefale et godt silikonetui / silikonbeskyttelse, og skjermbeskyttelse? Kan varmt anbefale Pleomax silikon etuiet fra samsung. Det koster 200kr. Og finnes i de fleste spaceworldbutikker i hvit og svart. Har brukt dette en stund og beskytter telefonen perfekt. Av skjermbeskytter anbefaler jeg og holde deg unna Alienskin. Har dette selv og det lover lite smuss, men skjermen min er glatt og rar takket være smuss. se heller på Zagg eller lignende. Endret 5. februar 2011 av CastleLord Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei, har rootet telefonen min, og lagt inn Darksys ROM. Men Marked er borte, noe jeg hører er et ganske vanlig problem. Har noen her peiling på hvordan jeg får den tilbake? Går det ann å laste ned marked eventuelt på en annen måte? Er gangske vanlig at det skjer, særlig om du ikke wipet telefonen. Går an å prøve å installere market via SGS Tools eller finne .apk filen til market og installere, selv har jeg aldri klart å få tilbake market på den måten, så kan hende du må flashe på nytt, men husk da å wipe telefonen først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå