Killer-B Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Er det mulig å tvinge Spotify til å cache filer på det eksterne SD-kortet? Selv med 5-6 GB internt blir det fort lite plass Endret 3. juli 2010 av Killer-B Lenke til kommentar
cato89 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tenker å kjøpe Samsung Galaxy S, og lure på hvor den er billigst med et abbonnement som inkluderer surfing, og har billig sms pris? Ringer ikke så veldig mye, så det spiller ikke så stor rolle. Prøv telepriser.no Både Chess, OneCall, Talkmore etc. har gode priser på data, samt abonnementspakker med ringeminutter du kan supplere med. Selv gikk jeg fra OneCall til Chess p.g.a. pris og at Netcom har bedre 3G-dekning her Hvilket abbonnement har du da? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tenker å kjøpe Samsung Galaxy S, og lure på hvor den er billigst med et abbonnement som inkluderer surfing, og har billig sms pris? Ringer ikke så veldig mye, så det spiller ikke så stor rolle. Prøv telepriser.no Både Chess, OneCall, Talkmore etc. har gode priser på data, samt abonnementspakker med ringeminutter du kan supplere med. Selv gikk jeg fra OneCall til Chess p.g.a. pris og at Netcom har bedre 3G-dekning her Hvilket abbonnement har du da? Jeg tok Chess Flex, 1500min, 300sms, 500mb data og 5mms = Kr.437,- Men det er jo det som passer mitt forbruk best. Må velge abb. utifra behov, for er store skillnader i kostnad Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Skal dette gå over til å bli et tema om beste abonnement...? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Jadda! Da har jeg også bestilt 1 stk Samsung Galaxy S med djuice phone+mobilsurf:) Gleder meg til å få den i hus! Endret 3. juli 2010 av Mufcy93 1 Lenke til kommentar
cato89 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nice mufcy93! Ser den koster 2599kr med djucie phone/mobil surf med en månedspris på 174kr, er det den prisen som er nedbetalingen av mobilen på 12mnd? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Nice mufcy93! Ser den koster 2599kr med djucie phone/mobil surf med en månedspris på 174kr, er det den prisen som er nedbetalingen av mobilen på 12mnd? Jeg tok den til 1499,- med 274kr i måneden i 12 måneder:) Deler av månedsprisen er fast abonnement pris, mens litt er nedbetaling hvis jeg ikke tar helt feil:) Endret 3. juli 2010 av Mufcy93 Lenke til kommentar
norMain Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg synes mobilen blir ganske varm ved bruk. Spesielt halvdelen hvor kameraet befinner seg. Er det flere som merker noe til dette? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Men folk som har hatt telefonen en uke nå; Hva syns dere om telefonen? Tenker nok at jeg kjøper den fra telenor i morgen, så håper jeg at jeg har den ihvertfall til fredag Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Er det meg, eller er det ikke mulig å sette kalenderen til automatisk å å bruke Google kalender IKKE den innebyggede kalenderen som ikke syncer mot Google? EDIT: Ingen som vet noe om hvordan man enabler smart unlock? Endret 3. juli 2010 av borchgrevink Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg synes mobilen blir ganske varm ved bruk. Spesielt halvdelen hvor kameraet befinner seg. Er det flere som merker noe til dette? Jepp, merket det samme. Spesielt ved langtids bruk av wifi, men kan jo godt være noe annet som er utslagsgivende. Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Men folk som har hatt telefonen en uke nå; Hva syns dere om telefonen? Tenker nok at jeg kjøper den fra telenor i morgen, så håper jeg at jeg har den ihvertfall til fredag Har hatt den siden onsdag. Helt rå. Veldig lite å klage på. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Nå som ferien nærmer seg, ser jeg at behovet for en mobilholder til å bruke i bilen er stor. Noen som vet om en bra holder, gjerne en som man kan snu 360 grader? Jeg vil ikke kjøpe via ebay, da det ofte er lang transport tid på pakken, og den da mest sansynlig kommer til meg etter at jeg har reist på ferie. Endret 4. juli 2010 av ICS-FD Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Så ser det ut som noen faktisk selger docking til Galaxy S I9000. Fant en side, se her Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har lasta ned sync my pix så jeg kan få facebook bildene av mine venner på kontaktlista, men det går ikke..når jeg søker så står alle som contact not found, så prøver jeg å trykke og velge link picture to contact, da står det bare this contact is read only and can not be linked. hva gjør jeg feil? Noe annet program jeg må laste ned eller noe jeg må gjøre? skriver fra galaxy s nå ^^ Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har lasta ned sync my pix så jeg kan få facebook bildene av mine venner på kontaktlista, men det går ikke..når jeg søker så står alle som contact not found, så prøver jeg å trykke og velge link picture to contact, da står det bare this contact is read only and can not be linked. hva gjør jeg feil? Noe annet program jeg må laste ned eller noe jeg må gjøre? skriver fra galaxy s nå ^^ Mmm, endte opp med å legge inn bildene manuelt, for ett pes. Synd ikke Kies synker bildene mot outlook heller :/ Lenke til kommentar
kyrrer Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har lasta ned sync my pix så jeg kan få facebook bildene av mine venner på kontaktlista, men det går ikke..når jeg søker så står alle som contact not found, så prøver jeg å trykke og velge link picture to contact, da står det bare this contact is read only and can not be linked. hva gjør jeg feil? Noe annet program jeg må laste ned eller noe jeg må gjøre? skriver fra galaxy s nå ^^ Du trenger ikke laste ned program for å gjøre dette. Det ligger ferdig innbakt i Android. Innstillinger - kontoer og synkronisering - legg til konto. så legger du til fb-kontoen din. Lenke til kommentar
kyrrer Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har lasta ned sync my pix så jeg kan få facebook bildene av mine venner på kontaktlista, men det går ikke..når jeg søker så står alle som contact not found, så prøver jeg å trykke og velge link picture to contact, da står det bare this contact is read only and can not be linked. hva gjør jeg feil? Noe annet program jeg må laste ned eller noe jeg må gjøre? skriver fra galaxy s nå ^^ Mmm, endte opp med å legge inn bildene manuelt, for ett pes. Synd ikke Kies synker bildene mot outlook heller :/ Jeg gikk raskt gjennom lista og valgte alle jeg villa ha, altså de "virkelige vennene mine". Så måtte det bare noen småforandringer til i kontaktlista så var det ferdig jobb. Det meste av "parringen" gjorde den automatisk. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 tusen takk, kyrrer Er helt ny med android, så ikke lett å vite alt hadde det for meg at jeg måtte laste ned ned applikasjon på det. Men det virka som du sa, og alt skjedde automatisk. Lettere enn hva jeg trodde faktisk Galaxy S er bare helt utrolig. Det er så rart at mobilen ikke veier noe, selv om den er ganske svær syns den på en måte virker litt mindre da Må si jeg liker android versjonen av spotify mye bedre enn iphone sin. Android appene er så lekne (f.eks at man kan dra opp og ned på spotify osv ) Også utrolig deilig å kunne åpne f.eks spotify, velge en sang, gå ut av programmet, så hører man musikken i bakgrunnen. Dette er virkelig multi tasking ja! Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har nå bestilt softcase til min Galaxy S, er spendt på hvordan kvaliteten er. Bestilte direkta fra Korea, via denne siden Var veldig komplisert å få til bestillingen, men hvis ting går til hel... er det ikke noe stort tap, da den kostet rundt 180kroner med frakt til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå