Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Hva er siste versjon?

 

2.2, XWJPA?

 

Noen som vet om 2.3 kommer?

Den siste nå er vel 2.2.1 XWJS3. Den bruker jeg i hvert fall. :)

Men denne er ikke offisiell. Den var offisiell i en dag eller to før den ble trekt. Om man har annen produktkode på tlf sin enn "standard norsk", er 2.2.1 siste offisielle på noen språk og kan hentes fra Kies via en register-hack.

 

Pr dags dato er fremdeles 2.2 JPA/JPP den siste offisielle firmware for Norge. Sist jeg hørte rykter om lansering så var 2.2.1 utsatt til uke 9

 

Den var ute 1 dag og ble trukket tilbake, men den er offisielt ute nå. Jeg har en norsk tlf og oppgraderte på lørdag via Kies uten noe som helst hack. Har siste versjon av Kies og plugget i usb og fikk en popup om at oppgradering var tilgjengelig. Og da bør den være offisiell????????????????????????????????????????????

Så det vil si at 2.2.1 er offisielt via Kies? Jeg prøvde å går, og da fikk jeg opp at jeg hadde siste versjon (altså 2.2, FROYO.XWJPA. Grunnbåndsversjon er I9000XXJPP)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er siste versjon?

 

2.2, XWJPA?

 

Noen som vet om 2.3 kommer?

Den siste nå er vel 2.2.1 XWJS3. Den bruker jeg i hvert fall. :)

Men denne er ikke offisiell. Den var offisiell i en dag eller to før den ble trekt. Om man har annen produktkode på tlf sin enn "standard norsk", er 2.2.1 siste offisielle på noen språk og kan hentes fra Kies via en register-hack.

 

Pr dags dato er fremdeles 2.2 JPA/JPP den siste offisielle firmware for Norge. Sist jeg hørte rykter om lansering så var 2.2.1 utsatt til uke 9

 

Den var ute 1 dag og ble trukket tilbake, men den er offisielt ute nå. Jeg har en norsk tlf og oppgraderte på lørdag via Kies uten noe som helst hack. Har siste versjon av Kies og plugget i usb og fikk en popup om at oppgradering var tilgjengelig. Og da bør den være offisiell????????????????????????????????????????????

Så det vil si at 2.2.1 er offisielt via Kies? Jeg prøvde å går, og da fikk jeg opp at jeg hadde siste versjon (altså 2.2, FROYO.XWJPA. Grunnbåndsversjon er I9000XXJPP)

 

Hei,

 

Jeg prøvde nettopp å oppdatere mobilen til Android 2.2.1, men det står fortsatt at mobilen har nyeste oppdatering som er Android 2.2

 

Håper Android 2.2.1 kommer snart.

Lenke til kommentar

Hva er siste versjon?

 

2.2, XWJPA?

 

Noen som vet om 2.3 kommer?

Den siste nå er vel 2.2.1 XWJS3. Den bruker jeg i hvert fall. :)

Men denne er ikke offisiell. Den var offisiell i en dag eller to før den ble trekt. Om man har annen produktkode på tlf sin enn "standard norsk", er 2.2.1 siste offisielle på noen språk og kan hentes fra Kies via en register-hack.

 

Pr dags dato er fremdeles 2.2 JPA/JPP den siste offisielle firmware for Norge. Sist jeg hørte rykter om lansering så var 2.2.1 utsatt til uke 9

 

Den var ute 1 dag og ble trukket tilbake, men den er offisielt ute nå. Jeg har en norsk tlf og oppgraderte på lørdag via Kies uten noe som helst hack. Har siste versjon av Kies og plugget i usb og fikk en popup om at oppgradering var tilgjengelig. Og da bør den være offisiell????????????????????????????????????????????

Så det vil si at 2.2.1 er offisielt via Kies? Jeg prøvde å går, og da fikk jeg opp at jeg hadde siste versjon (altså 2.2, FROYO.XWJPA. Grunnbåndsversjon er I9000XXJPP)

Oppgrader Kies først, det gjorde iallefall jeg. Vær obs på at det kun er NEE tlf som er tilgjengelig for oppgradering, de andre kommer tidligst i uke 5 (ref swedroid.se)

Lenke til kommentar

Hva er siste versjon?

 

2.2, XWJPA?

 

Noen som vet om 2.3 kommer?

Den siste nå er vel 2.2.1 XWJS3. Den bruker jeg i hvert fall. :)

Men denne er ikke offisiell. Den var offisiell i en dag eller to før den ble trekt. Om man har annen produktkode på tlf sin enn "standard norsk", er 2.2.1 siste offisielle på noen språk og kan hentes fra Kies via en register-hack.

 

Pr dags dato er fremdeles 2.2 JPA/JPP den siste offisielle firmware for Norge. Sist jeg hørte rykter om lansering så var 2.2.1 utsatt til uke 9

 

Den var ute 1 dag og ble trukket tilbake, men den er offisielt ute nå. Jeg har en norsk tlf og oppgraderte på lørdag via Kies uten noe som helst hack. Har siste versjon av Kies og plugget i usb og fikk en popup om at oppgradering var tilgjengelig. Og da bør den være offisiell????????????????????????????????????????????

Så det vil si at 2.2.1 er offisielt via Kies? Jeg prøvde å går, og da fikk jeg opp at jeg hadde siste versjon (altså 2.2, FROYO.XWJPA. Grunnbåndsversjon er I9000XXJPP)

Oppgrader Kies først, det gjorde iallefall jeg. Vær obs på at det kun er NEE tlf som er tilgjengelig for oppgradering, de andre kommer tidligst i uke 5 (ref swedroid.se)

NEE versjoner? Har ikke alle i Norge samme versjon av telefonen? Hvordan ser jeg det?
Lenke til kommentar

Tror det er koden *#1234# som avslører dette

Jeg får opp følgende:

PDA: I9000XWJPA

PHONE: I9000XXJPP

CSC: I9000XEEJP4

Build Info: 2010. 10

 

Det betyr at jeg har XEE da eller? Altså ingen oppdatering til 2.2.1 på lenge...

En annen ting er jo hvorfor de holder på med 2.2.1 nå når 2.3 har kommet.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

PDA: I9000XWJPA

PHONE: I9000XXJPP

CSC: I9000XEEJP4

Build Info: 2010. 10

 

Det betyr at jeg har XEE da eller? Altså ingen oppdatering til 2.2.1 på lenge...

En annen ting er jo hvorfor de holder på med 2.2.1 nå når 2.3 har kommet.

 

 

 

Jeg her NEE men får ingen oppdatering, så virker som lotto hvem som får å ikke:-@

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Da må jeg legge inn root for å bruke disse programmene?

Er det enkelt å legge inn root og fjerne det?

Du trenger ikke root for å bytte gallery.

 

 

Enkelte funksjoner i sgstools trenger root ja. Det ligger en del linker fra i går noen sider tilbake som kan hjelpe deg å roote. Det er også en fin guide på førstesiden i tråden om rooting og lagfix av SGS.

 

 

Lenke til kommentar

Da må jeg legge inn root for å bruke disse programmene?

Er det enkelt å legge inn root og fjerne det?

Du trenger ikke root for å bytte gallery.

 

 

Enkelte funksjoner i sgstools trenger root ja. Det ligger en del linker fra i går noen sider tilbake som kan hjelpe deg å roote. Det er også en fin guide på førstesiden i tråden om rooting og lagfix av SGS.

 

Takker for hjelpen du har gitt meg. Fant ut at det er Gallery som tapper batteriet mitt.

Forsøkte å finne 3dgallery som du nevnte i en tidligere post, men finner ikke det på market. Nærmeste jeg finner er 3D art gallery.

 

Finnes det andre alternativer til standard Gallery?

 

Edit: Fant en webside der det står at 3d gallery ikke er å finne på market.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

 

Takker for hjelpen du har gitt meg. Fant ut at det er Gallery som tapper batteriet mitt.

Forsøkte å finne 3dgallery som du nevnte i en tidligere post, men finner ikke det på market. Nærmeste jeg finner er 3D art gallery.

 

Finnes det andre alternativer til standard Gallery?

 

Edit: Fant en webside der det står at 3d gallery ikke er å finne på market.

 

 

Gallery 3D.

 

Jeg stokket visst litt på navnet.

 

 

 

Lenke til kommentar

Er det vanlig at Touchwiz blir ustabilt av oppdateringer?

Jeg fikk da 2.2.1 i forrige uke og i dag kræsja touchwiz tre ganger...

:hmm:

Det er uvanlig at det kræsjer så mye... Min har kanskje kræsje to ganger, men da visste jeg hva jeg gjorde og da. Åpne masse apps, så trakk på home knappen så derpå om og om igjen. Dette var jo for å prøve om det er lag. Resultatet var jo at når man åpner nettverk krevende apps og lar den loader så trykker på homeknappen kan føre til kræsj på touchwiz.

 

For de som bryr seg, Samsung Apps har gitt ut to nye apps. Video- og bilderedigering. Synes det er mer spennende å sjekke Samsung Apps enn Market.

Lenke til kommentar

Skriv inn *2767*4387264636# i dialeren. Da skal produktkoden komme opp. Så kan du poste den her. :)

 

Det står følgende når jeg skriver inn det!

 

Service mode

[1]selloct sms : off

[2]pcode: gt-i9000hkdkor

[3] mode:prod

 

Dette er helt gresk for meg :/ håper noen får hjulpet meg får nå ønsker jeg virkelig at telefonen min skal bli som den var når jeg oppgraderte fra 2.1 til 2.2 originalt via kies. Angrer på at jeg byttet til darkys rom :(

Lenke til kommentar

Skriv inn *2767*4387264636# i dialeren. Da skal produktkoden komme opp. Så kan du poste den her. :)

 

 

Det står følgende når jeg skriver inn det!

 

Service mode

[1]selloct sms : off

[2]pcode: gt-i9000hkdkor

[3] mode:prod

 

Dette er helt gresk for meg :/ håper noen får hjulpet meg får nå ønsker jeg virkelig at telefonen min skal bli som den var når jeg oppgraderte fra 2.1 til 2.2 originalt via kies. Angrer på at jeg byttet til darkys rom :(

 

Hvis jeg trykker *#1234# får jeg opp følgend:

 

Version

PDA : I9000XXJPY

PHONE : I9000XXJPY

CSC : I9000XAJPX

BUILD INFO : 2010.12

Lenke til kommentar

 

Takker for hjelpen du har gitt meg. Fant ut at det er Gallery som tapper batteriet mitt.

Forsøkte å finne 3dgallery som du nevnte i en tidligere post, men finner ikke det på market. Nærmeste jeg finner er 3D art gallery.

 

Finnes det andre alternativer til standard Gallery?

 

Edit: Fant en webside der det står at 3d gallery ikke er å finne på market.

 

 

Gallery 3D.

 

Jeg stokket visst litt på navnet.

 

Får lastet ned men ikke installert. Trodde ikke man trengte root for det???

 

Noen som vet om noen god root til JS3? Sett at noen har litt problemer med CF-root.

 

EDIT: Typo

Endret av borchgrevink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...