Andey- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 jeg får min galaxy s i dag,jeg har one call abb.jeg har sett på siden deres og galaxy s står ikke der.noen som vet hvor jeg får tak i mms innstillinger til telefonen min hos one call? Innstillinger for MMS/Internett for OneCall finner du HER Lenke til kommentar
kml Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 jeg får min galaxy s i dag,jeg har one call abb.jeg har sett på siden deres og galaxy s står ikke der.noen som vet hvor jeg får tak i mms innstillinger til telefonen min hos one call? Innstillinger for MMS/Internett for OneCall finner du HER Ser at jeg har dette oppsettet uten å ha løftet en finger, men proxyene har annen adresse. Hva kan det komme av? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 jeg får min galaxy s i dag,jeg har one call abb.jeg har sett på siden deres og galaxy s står ikke der.noen som vet hvor jeg får tak i mms innstillinger til telefonen min hos one call? Innstillinger for MMS/Internett for OneCall finner du HER Ser at jeg har dette oppsettet uten å ha løftet en finger, men proxyene har annen adresse. Hva kan det komme av? Jeg hadde også en annen proxy adresse, men endre til den som OneCall oppgir og har ikke noen problemer. Må bare huske å krysse av for roaming hvis du ønsker å bruke datatrafikk Lenke til kommentar
kyrrer Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som vet hvor CODE-fila og MODEM-fila skal plasseres i Odin når man skal flashe? Last ned denne filen og les, veldig enkelt. har fått telefonen.er veldig godt fornøy så langt.er swype kommet på norsk?. Skal komme i løpet av sommeren, Swype på norsk er ferdig laget, da jeg har det på min telefon, men jeg har flashet til ny firmware. Jeg tipper at det ikke er lenge til en update av swype kommer. Er den nye firmwaren raskere? noen forskjell bortsett fra Swype på norsk? Lenke til kommentar
1vycanismajoris Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 terningkast 6 til galaxy s både fra amobil og vg.. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som vet hvor CODE-fila og MODEM-fila skal plasseres i Odin når man skal flashe? Last ned denne filen og les, veldig enkelt. har fått telefonen.er veldig godt fornøy så langt.er swype kommet på norsk?. Skal komme i løpet av sommeren, Swype på norsk er ferdig laget, da jeg har det på min telefon, men jeg har flashet til ny firmware. Jeg tipper at det ikke er lenge til en update av swype kommer. Er den nye firmwaren raskere? noen forskjell bortsett fra Swype på norsk? Har ikke merket så veldig stor forskjell. Mulig batteriet varer litt lenger. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 terningkast 6 til galaxy s både fra amobil og vg.. Nå er det strengt tatt samme test da Lenke til kommentar
jess2310 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som vet hvilke innstillinger jeg kan bruke for internett og MMS? Min leverandør,Ventelo, har ikke lagt ut innstillinger for denne ennå..... Sliter med det samme Ventelo innstillinger: Internett: Navn: ventelo internett APN-Navn: internet.ventelo.no Mellomtjener: ikke satt Port: 9201 Brukernavn: ikke satt Passord: ikke satt Tjener: ikke satt MMSC: ikke satt MMS-mellomtjener: ikke satt MMS-port: ikke satt MCC: 242 MNC: 01 APN-type: default MMS: Navn: ventelo mms APN-navn: mms.ventelo.no Mellomtjener: ikke satt Port: ikke satt Brukernavn: ventelo Passord: 1111 Tjener: ikke satt MMSC: http://mmsc/ MMS-mellomtjener: 10.10.10.11 MMS-port: 8080 MCC: 242 MNC: 01 APN-type: mms Takker Men får ikke MMS til å fungere.....Internettoppsettet funket.... Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Mener å ha lest at telefonen støtter SyncML og at jeg kan synce mot Zyb/Vodafone360, men får det ikke til. Her er info jeg fikk av Vodafone360: Currently there is not a 360 application for the android handsets. But if your phone all ready has a SyncML client then you can try these server settings to see if they work this is because your phone is unofficially supported with 360. SyncML server address: sync.vodafone360.com Contacts database name: contacts Enter these credentials in and synchronise your phone. Noen tips? En annen ting: Ledst om dette Smart Unlock-systemet som gjør d mulig å skrive en B på skjermen så åpner f.eks. browser seg. Hvordan får man til det? Endret 2. juli 2010 av borchgrevink Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hmm, får man ikke sendt mms uten å skru på mobildata? Fikk det på Desiren faktisk. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kan det være noen komplikasjoner med å kjøpe denne mobilen i Tyskland? Faren min er på en tur som inkluderer en mellomlanding i Frankfurt og der hadde han tenkt å se etter denne mobilen for meg, men vil det være lurere å koste på meg litt ekstra og kjøpe den er i Norge? Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kan det være noen komplikasjoner med å kjøpe denne mobilen i Tyskland? Faren min er på en tur som inkluderer en mellomlanding i Frankfurt og der hadde han tenkt å se etter denne mobilen for meg, men vil det være lurere å koste på meg litt ekstra og kjøpe den er i Norge? Spørs hvor mye du sparer Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kan man bruke billigladere selv om de gir mindre mA ut? Originaler gir 700mA og en annen jeg har gir 500 mA... Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har fått hentelapp fra posten nå skal hente mobilen snart gleder meg! Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har fått hentelapp fra posten nå skal hente mobilen snart gleder meg! Telenor right? Hvilken dag bestilte du? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Kan man bruke billigladere selv om de gir mindre mA ut? Originaler gir 700mA og en annen jeg har gir 500 mA... Regner med det får fint. Jeg bruker en HTC lader som gir 1A og går fint det iallafall. Endret 3. juli 2010 av PilotBRS Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Litt unødvendig at man også på korte sms'er må klikke på snakkeboblen for at de skal merkes som lest, selv om hele teksten kan leses i boblen på samtalesiden. Eller er det en løsning på det? Ja, løsningen er så enkel som at du trykker på tilbaketasten i stedet for hjem-tasten når du går ut av meldingen. Lenke til kommentar
cato89 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Tenker å kjøpe Samsung Galaxy S, og lure på hvor den er billigst med et abbonnement som inkluderer ca 100mb gratis surfing,og har billig sms pris? Ringer ikke så veldig mye, så det spiller ikke så stor rolle. Endret 3. juli 2010 av carloscrouch Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tenker å kjøpe Samsung Galaxy S, og lure på hvor den er billigst med et abbonnement som inkluderer surfing, og har billig sms pris? Ringer ikke så veldig mye, så det spiller ikke så stor rolle. Prøv telepriser.no Både Chess, OneCall, Talkmore etc. har gode priser på data, samt abonnementspakker med ringeminutter du kan supplere med. Selv gikk jeg fra OneCall til Chess p.g.a. pris og at Netcom har bedre 3G-dekning her Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har nå prøvd Samsungen i et par dager. Android var ikke noe for mitt bruk. Telefonen har et display og tilpassings muligheter som jeg kommer til å savne. Blir å vente på WM7 da jeg er helt avhengig av VOIP og å synce mot Outlook, e-post, kalender, gjøremål og notater uten kabel eller datatrafikk. Android miljøet er nok desverre litt for lite rettet mot mit marked. Har lagt telefonen til salgs på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå