CastleLord Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) holder på og oppgradere til 2.2.1 nå gleder meg Bruker Kies 2 btw. Endret 18. januar 2011 av CastleLord Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 kommer an på hvordan du la den in, Jeg fjernet med superoneclick husk fjern lagfix ført fjern root og ta en hard reset Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Oppgraderte nå til Kies 2.0, men jeg får fortsatt bare beskjed om at jeg har siste versjon fastvaren. Dårlig gjort å gjøre forskjell på folk. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Samme her også.. Hva slags product code har dere som får oppdatering? Min XEE får ihvertfall ingen ny oppdatering. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 kommer an på hvordan du la den in, Jeg fjernet med superoneclick husk fjern lagfix ført fjern root og ta en hard reset Brukte den lagfix/root emne metoden til Mollers Tran sin. Finner bare ikke hvor jeg fjerner root, men kan lett deaktivere lagfix. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 root må også bort, link til hans metode, så kan jeg hjelpe mere Lenke til kommentar
andybb Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Lurer også på hvilken produktkode de som har fått oppgradering nå har. Jeg har TEN i hvert fall, var bundlet med masse telenor-greier selv om jeg kjøpte med Tele2. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 root må også bort, link til hans metode, så kan jeg hjelpe mere Hehe, glem det, jeg fant det ut. Takk allikevel da Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Helt perfekt update dette men har et spærsmål hva heter den derre widgeten du kan legge ut på homescreenen din som gir deg kontroll over WiFi,bluetooth mm? Den var mørk grå. finner den bare ikke på tlf... Har så hvidt jeg forstår XWJ her... Endret 18. januar 2011 av CastleLord Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Widgeten heter Power Control, engelske navnet ihvertfall. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvor kan man finne ut hvilken "product code" man har på telefonen ? Dere som har fått oppdateringen, fikk dere den via nye Samsung Kies ? Er oppdateringen offisiell fra Samsung ? Jeg har ikke fått noen oppdatering enda Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 root må også bort, link til hans metode, så kan jeg hjelpe mere Kun til opplysning og statistiske formål : Jeg tok ikke bort root (kun lagfix) og det fungerte helt greit for meg via Kies. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kan finne produktkoden med Check Fus fra Market. Men man trenger root for å sjekke. Lenke til kommentar
TeeWee84 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ser flere ting i 2.2.1 jeg ikke har sett tidligere, men mulig det bare er jeg som har oversett dem? 1. Under skjerminnstillingene er det kommet et valg øverst som heter "Wallpapers" hvor man kan velge både homescreen og lockscreen wallpapers. 2. Under skjerminnstillingene er det kommet et valg nederst som heter "Horisontal kalibrering", hvor beskrivelsen er "kalibrer horisontalt med akselerasjonsmåler". Ikke vet jeg hva det skal benyttes til. 3. Fremtidige oppdateringer kan gjøres over Wifi. 4. Google Maps er blitt vilt mye bedre, kompass, flere visninger. Mye bedre GPS. Og som nevnt tidligere, mobilen er merkbart kjappere! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 2. Horisontal kalibrering har vært der i alle 2.2-roms. 4. Google maps-oppdateringen er en Maps-oppdatering, og den kom også til alle som har 2.2 for en stund siden Offline caching, vektor-basert osv osv.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvor kan man finne ut hvilken "product code" man har på telefonen ? Dere som har fått oppdateringen, fikk dere den via nye Samsung Kies ? Er oppdateringen offisiell fra Samsung ? Jeg har ikke fått noen oppdatering enda Enter *2767*4387264636# in your dialer. Then there will be a line that says: [2] PCode:"your phone model type" Norsk, unbranded er GT-I9000HKDXEE.. Ser at noen telenorbranded er TEN til slutt. NEE er finland. XEE er forøvrig sverige og norge. Lenke til kommentar
TeeWee84 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har, for some reason, NEE. Bestilte fra CDON. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvor kan man finne ut hvilken "product code" man har på telefonen ? Dere som har fått oppdateringen, fikk dere den via nye Samsung Kies ? Er oppdateringen offisiell fra Samsung ? Jeg har ikke fått noen oppdatering enda Enter *2767*4387264636# in your dialer. Then there will be a line that says: [2] PCode:"your phone model type" Norsk, unbranded er GT-I9000HKDXEE.. Ser at noen telenorbranded er TEN til slutt. NEE er finland. XEE er forøvrig sverige og norge. Dumt spørsmål men, det koster ikke noe å skjekke dette ? Man må ikke ha rootet mobil for å skjekke dette ? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) root må også bort, link til hans metode, så kan jeg hjelpe mere Tror jeg trenger hjelp allikevel. Det er fra denne linken jeg fulgte etter:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1274039. SuperOneClick. Jeg har prøvd å trykke på unroot, men ender med at programmet ikke svarer. Står følgende: Killing ADB Server... OK Starting ADB Server... *daemon not running. starting it now on port 5037* *daemon started successfull* OK Waiting for device... Og der stoppet det uten videre. Programmet svarer ikke da og jeg kan ikke gjøre noe mer etter det. Vet ikke hva som skjer eller hva som er feil. Endret 18. januar 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå