-Night- Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Der fikk jeg oppgrader, bare fjerne root og lagfix ført så kjører jeg den in Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg har ikke patchet Kies. Hmm, merkelig?! Jeg måtte gjøre det for å få opp ny firmware i Kies. Edit: Har du et nytt valg i menyen "Om telefonen", som heter Systemoppdatering? Det har iallefall jeg, der ser det ut som jeg kan finne nyere firmware via wifi, men må registrere hos Samsung for å få en konto ser det ut som. Endret 18. januar 2011 av ICS-FD Lenke til kommentar
Stian442 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Der fikk jeg oppgrader, bare fjerne root og lagfix ført så kjører jeg den in Har du patchet keis?? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bruker Kies 1.5.3.10103_102 og jeg er for øyeblikket i gang med å oppgradere. Sto ikke noe om 2.2.1 der, men det sto det samme som i skjermdumpen til Magnetar ovenfor. Har jo 2.2 fra før, så regner med at det er rett oppgradering. Har for øvrig verken root eller lagfix. Lenke til kommentar
TeeWee84 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har ikke patchet Kies. Hmm, merkelig?! Jeg måtte gjøre det for å få opp ny firmware i Kies. Edit: Har du et nytt valg i menyen "Om telefonen", som heter Systemoppdatering? Det har iallefall jeg, der ser det ut som jeg kan finne nyere firmware via wifi, men må registrere hos Samsung for å få en konto ser det ut som. Yes, det skrev jeg på forrige side! Bruker Kies 1.5.3.10103_102 og jeg er for øyeblikket i gang med å oppgradere. Sto ikke noe om 2.2.1 der, men det sto det samme som i skjermdumpen til Magnetar ovenfor. Har jo 2.2 fra før, så regner med at det er rett oppgradering. Har for øvrig verken root eller lagfix. Mener bestemt det sto det samme hos meg som hos Magnetar, og som ga meg 2.2.1. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Der fikk jeg oppgrader, bare fjerne root og lagfix ført så kjører jeg den in Har du patchet keis?? Nei vanlgi Kies 2.0 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Irriterende at det ikke skal fungere her. Ikke får jeg 3 button greia til å fungere heller, så da bør man vel ikke patche Kies heller? Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bruker Kies 1.5.3.10103_102 og jeg er for øyeblikket i gang med å oppgradere. Sto ikke noe om 2.2.1 der, men det sto det samme som i skjermdumpen til Magnetar ovenfor. Har jo 2.2 fra før, så regner med at det er rett oppgradering. Har for øvrig verken root eller lagfix. Skjermdumpen til Magnetar ser nå vitterlig ut til å være til JPA, som strengt tatt ikke er helt ny, men fortsatt siste offisielle her i landet. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bruker Kies 1.5.3.10103_102 og jeg er for øyeblikket i gang med å oppgradere. Sto ikke noe om 2.2.1 der, men det sto det samme som i skjermdumpen til Magnetar ovenfor. Har jo 2.2 fra før, så regner med at det er rett oppgradering. Har for øvrig verken root eller lagfix. Kanskje det at jeg har root og OCLF installert som tuller til? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har ikke patchet Kies. Hmm, merkelig?! Jeg måtte gjøre det for å få opp ny firmware i Kies. Edit: Har du et nytt valg i menyen "Om telefonen", som heter Systemoppdatering? Det har iallefall jeg, der ser det ut som jeg kan finne nyere firmware via wifi, men må registrere hos Samsung for å få en konto ser det ut som. Yes, det skrev jeg på forrige side! Bruker Kies 1.5.3.10103_102 og jeg er for øyeblikket i gang med å oppgradere. Sto ikke noe om 2.2.1 der, men det sto det samme som i skjermdumpen til Magnetar ovenfor. Har jo 2.2 fra før, så regner med at det er rett oppgradering. Har for øvrig verken root eller lagfix. Mener bestemt det sto det samme hos meg som hos Magnetar, og som ga meg 2.2.1. Hvilken grunnbåndsversjon, Kjerneversjon og build nummer har du etter at du har oppgradert firmware? Jeg har følgende: Grunnbåndversjon: I9000XXJPY Kjerneversjon: 2.6.32.9 root@se-S608#2 Build: Froyo.XWJS3 Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Tele2 Norge senker prisen på Galaxy S imorgen (ved midnatt?) på facebook. Sitter klar som bare juling for å bestille. På tide å bytte ut Nokia N82 jeg har Såvidt jeg forstår kan TouchWiz fjernes? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Tele2 Norge senker prisen på Galaxy S imorgen (ved midnatt?) på facebook. Sitter klar som bare juling for å bestille. På tide å bytte ut Nokia N82 jeg har Såvidt jeg forstår kan TouchWiz fjernes? Jepp, man kan legge inn Go Launcher, Launcher Pro osv. Fungerer greit, bruker selv Go Launcher etter å ha brukt Launcher Pro en stund. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Kies_2.0.0.11011_16_5https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_01_2011/post-91067-0-03167800-1295384880_thumb.png Endret 18. januar 2011 av -Night- Lenke til kommentar
TeeWee84 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har ikke patchet Kies. Hmm, merkelig?! Jeg måtte gjøre det for å få opp ny firmware i Kies. Edit: Har du et nytt valg i menyen "Om telefonen", som heter Systemoppdatering? Det har iallefall jeg, der ser det ut som jeg kan finne nyere firmware via wifi, men må registrere hos Samsung for å få en konto ser det ut som. Yes, det skrev jeg på forrige side! Bruker Kies 1.5.3.10103_102 og jeg er for øyeblikket i gang med å oppgradere. Sto ikke noe om 2.2.1 der, men det sto det samme som i skjermdumpen til Magnetar ovenfor. Har jo 2.2 fra før, så regner med at det er rett oppgradering. Har for øvrig verken root eller lagfix. Mener bestemt det sto det samme hos meg som hos Magnetar, og som ga meg 2.2.1. Hvilken grunnbåndsversjon, Kjerneversjon og build nummer har du etter at du har oppgradert firmware? Jeg har følgende: Grunnbåndversjon: I9000XXJPY Kjerneversjon: 2.6.32.9 root@se-S608#2 Build: Froyo.XWJS3 Akkurat det samme som deg, samt Fastvareversjon 2.2.1 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skjermdumpen til Magnetar ser nå vitterlig ut til å være til JPA, som strengt tatt ikke er helt ny, men fortsatt siste offisielle her i landet. Kanskje jeg blingsa, er ikke så lett å holde følge med disse kryptiske forkortelsene og tallkombinasjonene. Under about phone står det ihvertfall følgende etter oppgradering: Firmware version 2.2.1 Baseband version I9000XXJPY Kernel version 2.6.32.9 root@SE-S608 #2 Build number FROYO.XWJS3 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Akkurat det samme som deg, samt Fastvareversjon 2.2.1 Ser ut som telefonen faktisk nå er såpass mye bedre nå, at det faktisk var verdt å vente på 2.2.1. Håper bare at Samsung fortsetter i dette sporet og gjør telefonen enda raskere. Lenke til kommentar
TeeWee84 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Akkurat det samme som deg, samt Fastvareversjon 2.2.1 Ser ut som telefonen faktisk nå er såpass mye bedre nå, at det faktisk var verdt å vente på 2.2.1. Håper bare at Samsung fortsetter i dette sporet og gjør telefonen enda raskere. Min er fantastisk mye bedre på reaksjonstid, ting går unna som bare det. Forøvrig leste jeg nettopp dette på samsunghub: http://www.samsunghub.com/2011/01/19/android-2-2-1-available-via-kies-for-galaxy-s-i9000/ Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvorfor i h..... er det bare noen som får opp denne? (Har nå jpa med OCLF og root) Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er denne oppdateringen til Android 2.2.1 offisielt fra Samsung ? Jeg har ikke fått ny oppdatering i Samsung Kies, jeg her ikke rootet mobilen min heller. Jeg har den nyeste versjonen av Samsung Kies. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Der fikk jeg oppgrader, bare fjerne root og lagfix ført så kjører jeg den in Hm.. føler meg litt noob nå, men hvordan fjernet du root? Bare slette root programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå